Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1475
Mărime: 12.16KB (arhivat)
Publicat de: Leopoldina Tofan
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Valerica Olteanu
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA DE MARKETING I.D

Cuprins

  1. 1. IMPORTANTA ACTIVITATII DE RECRUTARE A RESURSELOR UMANE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA
  2. 2. DESFASURAREA PROCESULUI DE RECRUTARE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA
  3. 3. FINALIZAREA PROCESULUI DE RECRUTARE
  4. 4. BIBLIOGRAFIE

Extras din referat

1. IMPORTANTA ACTIVITATII DE RECRUTARE A RESURSELOR UMANE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA

Succesul unei organizatii, gradul de competitivitate al acesteia, pornesc de la premisa ca oamenii sunt bunul cel mai de pret al organizatiei.

Resursele umane sunt primele resurse strategice ale unei organizatii (societate comerciala, institutie, asociatie, etc), in noua societate informationala capitalul uman inlocuind capitalul financiar ca resursa strategica.

Compania de publicitate SC Publicis SA este una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Romania, apartinand celei mai mari retele de agentii de publicitate din Europa si lume- Publicis Groupe- si activeaza in domeniul publicitatii si consultantei de marketing inca din 1994, oferind clintilor sai locali si internationali solutii integrate de comunicare.

Compania SC Publicis SA a inteles inca de la inceput, ca succesul unei agentii de publicitate se bazeaza pe capitalul uman si de aceea a oferit o importanta deosebita managmentului resurselor umane in cadrul companiei. Asadar, a inteles si aplicat principiile de baza ale managentului resurselor umane si:

- a identificat competentele si a ales candidatii care corespund cel mai bine cerintelor posturilor nou create sau vacante;

- a atras candidatii competitivi folosind cele mai adecvate metode, surse sau medii de recrutare;

- a inteles ca respectarea legislatiei in domeniul fortelor de munca este intotdeauna un plus

Odata ce a asigurat cadrul institutional si operational corect, prin solutionarea favorabila a elementelor de mai sus, succesul intregului proces de asigurare cu personal, proces foarte important in economia unei firme, a fost favorabil.

Importanta acordata managementului de resurse umane in cadrul organizatiei a insemnat:

- desfasurarea anuala unui audit intern pentru a stabili nivelul profesional al angajatilor in cadrul agentiei de publicitate, audit ce are la baza o evaluare profesionala a cunostintelor in baza unor formulare de competenta in mai multe etape

- dupa stabilirea competentelor angajatilor se iau masuri de recurtare de personal

- recrutarea se face dupa o atenta evaluare a nevoii de recrutare si dupa luarea considerare a tuturor alternativelor. Mai exact, daca un post exista nu inseamna si ca este necesar sa existe; daca postul a ramas vacant, exista posibilitatea de a-l desfiinta. Se poate decide transferul sarcinilor unui alt post sau se poate pastra postul vacant cand se schimba unele circumstante.

Si in cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA, nevoile de recrutare pot fi:

- strategice – adica pe termen lung

- temporare- de conjuncture

- interpersonale- promovari, dezvoltari, extinderi

Insa, fiind o companie stabila atat financiar si profesional, organizatia isi propune ca recrutarea sa fie o necesitate cu caracter temporar, intreprinsa doar atunci cand exista o nevoie reala de personal. Si asta deoarece compania investeste pe termen lung in angajatii sai, oferindu-le posibilitatea dezvoltarii si stabilizarii profesionale.

2. DESFASURAREA PROCESULUI DE RECRUTARE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA

Procesul de recrutare se desfasoara in mai multe etape:

1. Planificarea resurselor umane

2. Stabilirea viziunii generale privind resursele umane

3. Managerii solicita departamentului de resurse umane inceperea recrutarii

4. Departamentul de resurse umane si managerii revizuiesc functiile si calificarea necesara

5. Sunt cercetate sursele interne de recrutare

6. Se utilizeaza sursele externe de recrutare

7. Incepe procesul de selectie

8. Se urmaresc si evalueaza rezultatele

9. Se decid castigatorii.

Preview document

Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 1
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 2
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 3
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 4
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 5
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 6
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 7
Recrutarea resurselor umane în cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Recrutarea Resurselor Umane in Cadrul Companiei de Publicitate SC Publicis SA.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?