1. IMPORTANTA ACTIVITATII DE RECRUTARE A RESURSELOR UMANE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA 2. DESFASURAREA PROCESULUI DE RECRUTARE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA 3. FINALIZAREA PROCESULUI DE RECRUTARE 4. BIBLIOGRAFIE
1. IMPORTANTA ACTIVITATII DE RECRUTARE A RESURSELOR UMANE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA Succesul unei organizatii, gradul de competitivitate al acesteia, pornesc de la premisa ca oamenii sunt bunul cel mai de pret al organizatiei. Resursele umane sunt primele resurse strategice ale unei organizatii (societate comerciala, institutie, asociatie, etc), in noua societate informationala capitalul uman inlocuind capitalul financiar ca resursa strategica. Compania de publicitate SC Publicis SA este una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Romania, apartinand celei mai mari retele de agentii de publicitate din Europa si lume- Publicis Groupe- si activeaza in domeniul publicitatii si consultantei de marketing inca din 1994, oferind clintilor sai locali si internationali solutii integrate de comunicare. Compania SC Publicis SA a inteles inca de la inceput, ca succesul unei agentii de publicitate se bazeaza pe capitalul uman si de aceea a oferit o importanta deosebita managmentului resurselor umane in cadrul companiei. Asadar, a inteles si aplicat principiile de baza ale managentului resurselor umane si: - a identificat competentele si a ales candidatii care corespund cel mai bine cerintelor posturilor nou create sau vacante; - a atras candidatii competitivi folosind cele mai adecvate metode, surse sau medii de recrutare; - a inteles ca respectarea legislatiei in domeniul fortelor de munca este intotdeauna un plus Odata ce a asigurat cadrul institutional si operational corect, prin solutionarea favorabila a elementelor de mai sus, succesul intregului proces de asigurare cu personal, proces foarte important in economia unei firme, a fost favorabil. Importanta acordata managementului de resurse umane in cadrul organizatiei a insemnat: - desfasurarea anuala unui audit intern pentru a stabili nivelul profesional al angajatilor in cadrul agentiei de publicitate, audit ce are la baza o evaluare profesionala a cunostintelor in baza unor formulare de competenta in mai multe etape - dupa stabilirea competentelor angajatilor se iau masuri de recurtare de personal - recrutarea se face dupa o atenta evaluare a nevoii de recrutare si dupa luarea considerare a tuturor alternativelor. Mai exact, daca un post exista nu inseamna si ca este necesar sa existe; daca postul a ramas vacant, exista posibilitatea de a-l desfiinta. Se poate decide transferul sarcinilor unui alt post sau se poate pastra postul vacant cand se schimba unele circumstante. Si in cadrul companiei de publicitate SC Publicis SA, nevoile de recrutare pot fi: - strategice - adica pe termen lung - temporare- de conjuncture - interpersonale- promovari, dezvoltari, extinderi Insa, fiind o companie stabila atat financiar si profesional, organizatia isi propune ca recrutarea sa fie o necesitate cu caracter temporar, intreprinsa doar atunci cand exista o nevoie reala de personal. Si asta deoarece compania investeste pe termen lung in angajatii sai, oferindu-le posibilitatea dezvoltarii si stabilizarii profesionale. 2. DESFASURAREA PROCESULUI DE RECRUTARE IN CADRUL COMPANIEI DE PUBLICITATE SC PUBLICIS SA Procesul de recrutare se desfasoara in mai multe etape: 1. Planificarea resurselor umane 2. Stabilirea viziunii generale privind resursele umane 3. Managerii solicita departamentului de resurse umane inceperea recrutarii 4. Departamentul de resurse umane si managerii revizuiesc functiile si calificarea necesara 5. Sunt cercetate sursele interne de recrutare 6. Se utilizeaza sursele externe de recrutare 7. Incepe procesul de selectie 8. Se urmaresc si evalueaza rezultatele 9. Se decid castigatorii.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).