Reclamă Milka

Referat
8.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 958
Mărime: 8.96KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: ion andrei
proiect la marketing - comentarea reclamei de la ciocolata Milka

Extras din referat

Promovarea produselor face parte din cele patru componente ale mixului de marketing.Acest lucru se datoreaza importantei pe care o are promovarea in vanzarea produsului.

Principala forma de promovare este reclama. Prin reclamă, firma se promovează, iar esenţa promovării este: combinarea şi coordonarea eforturilor permanente pentru a influenţa opinia clienţilor – ţintă în favoarea produselor, serviciilor, ideilor pe care o organizaţie le urmăreşte pe o anumită piaţă. Promovarea este aşadar transmiterea permanentă, pe diverse căi, a unor mesaje destinate informării clienţilor potenţiali asupra produselor şi acţiunii de sprijinire şi de influenţare a procesului de vânzare, cu intenţia de a dezvolta o atitudine pozitivă faţă de produs şi firmă, respectiv, de a provoca modificări favorabile în mentalitatea şi obiceiurile de cumpărare şi consum ale acestora.Rezumându-i conţinutul într-o singură propoziţie, putem spune că reclama este comunicarea platita si impersonala cu piaţa. În raport cu celelalte forme de promovare, ea oferă câteva avantaje şi anume:

• chiar dacă se cheltuie sume mari pentru o secundă de

televiziune, mesajul ajunge la milioane de oameni, iar raportul cost/persoana este foarte mic

• uşurinţa repetării, care este foarte necesară pentru a face mesajul cunoscut;

• permite un grad mare de flexibilitate şi creativitate în raport cu celelalte forme;

• mulţi consumatori atribuie un anumit prestigiu produsului căruia i se face reclamă prin mass-media, datorită simplului fapt că este cunoscut la nivel naţional.

Dezavantajele asociate reclamei sunt:

• costul total este principalul dezavantaj deoarece, pentru derularea unei campanii, trebuie investite sume mari;

• nu furnizează feed-back direct; dacă mesajul produce confuzie în mintea audienţei, nu există posibilitatea de a da explicaţii suplimentare;

• comparativ cu vânzarea directă, de exemplu, nu este la fel de eficace în motivarea acţiunii de cumpărare.

Preview document

Reclamă Milka - Pagina 1
Reclamă Milka - Pagina 2
Reclamă Milka - Pagina 3
Reclamă Milka - Pagina 4
Reclamă Milka - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Reclama Milka.doc

Alții au mai descărcat și

Promovarea Produselor

Promovarea bunurilor si serviciilor Produsul fabricat de producator, în conditii de eficienta economica si posesor al caracteristicilor si...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru mărcile Milka și Heidi

I. Elemente definitorii ale pietei ciocolatei 1. Caracterizare generala Ciocolata este un produs obtinut prin amestecarea si maruntirea fina a...

Cecetare și Proiectare Produs Nou - Milka Extra Diet

CAPITOLUL I CERCETAREA DE MARKETING – NOŢIUNI TEORETICE 1. Rolul, conţinutul şi problematica cercetării de marketing Cercetările de marketing...

Milka

Rezumat introductiv Milka un brand de prestigiu al Kraft Foods International, situandu-se in segmentul premium al pietei ciocalatei din Romania...

Cercetare calitativă Milka

I. Tema cercetării este “Studiul privind observarea reacției consumatorilor la introducerea unui nou sortiment pe piață și anume Ciocolata Amăruie...

Analiza comparativă de marketing a mărcilor Milka și Heidi

1.EMITATORUL Kraft Foods este o companie americană din industria alimentară, care a fost cumpărată în 1988 pentru 12,9 miliarde $ de Philip Morris...

Tehnici promoționale - lansarea pe piață a unui nou produs

Prima parte „Analiza comunicării de marketing pentru marca Milka în perioada 2011-2012” Scurt istoric Milka Milka este un brand de ciocolată cu...

Cercetare de Marketing asupra Raportului Calitate-Marcă al Ciocolății Milka

CAP. 1. Introducere Istoria ciocolatei a început o dată cu descoperirea Americii. Astfel, în al patrulea voiaj al sau în America, Cristofor Columb...

Analiza pieței ciocolatei

Analiza pietei ciocolatei 1)Scurt istoric al ciocolatei la nivel mondial si national Poti sa iubesti ceva fara sa stii exact ceea ce este. Acest...

Ai nevoie de altceva?