Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1187
Mărime: 28.15KB (arhivat)
Publicat de: Bebe Mirea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Andrei Maxim
FEAA

Cuprins

  1. 1. Descrierea contextului decizional 1
  2. 2. Obiective. Probleme de cercetare 1
  3. 3. Metodologie 1
  4. 3.1. Metodă şi instrument de cercetare 1
  5. 3.2. Populație (volum şi structură) 2
  6. 3.3. Tip de sondaj pe cote . Structura şi volumul eşantionului 3
  7. 4. Rapoarte 4
  8. 5. Plan de acțiune 4
  9. 6. Buget: pe categorii de cheltuieli 6

Extras din referat

1. Descrierea contextului decizional

Compania Procter&Gamble Balcani (P&G) doreşte introducerea pe piața românească a unui nou produs din gama detergenților Ariel : Ariel Excel Gel Actilift. Aceştia doresc să afle gradul de interes şi de receptivitate pentru noul produs şi nivelul prețului pe care populația Iaşului ar fi dispusă să-l plătească.

2. Obiective. Probleme de cercetare

- Problema de cercetare : testarea pieței produselor Ariel Excel Gel Actilift din localitatea Iaşi.

- Obiective principale :

• Măsurarea gradului de receptivitate a consumatorilor din localitatea Iași, cu vârsta peste 25 de ani, în perioada 20 Octombrie 2010 – 14 Decembrie 2010;

• Determinarea gradului de interes a consumatorilor pentru achiziționarea noului produs din gama Ariel;

• Determinarea nivelului maxim al prețului pe care consumatorii ar fi dispuşi să-l plătească.

- Obiective secundare:

• Aflarea atitudinii consumatorilor de peste 25 de ani din localitatea Iaşi față de marca Ariel;

• Aflarea obiceiului de cumpărare privind produsele Ariel a consumatorilor din localitatea Iaşi, peste 25 de ani.

3. Metodologie

3.1. Metodă şi instrument de cercetare

Pentru atingerea obiectivelor, firma noastră propune diferite metode de cercetare: anchetă, focus-grup, interviu în profunzime, observare. De asemenea se pot realiza și diferite combinații între aceste metode: focus-grup, urmat de o anchetă stradală; interviu în profunzime, urmat de ancheta stradală .

Rolul focus-grupului şi al interviului în profunzime este de a afla opiniile spontane ale consumatorilor, iar pe baza acestor opinii putem formula un chestionar.

Prin observare putem afla obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor, fără a interacționa în mod direct cu aceştia.

3.2. Populație (volum şi structură)

Conform datelor găsite pe site-ul

http://www.primaria-iasi.ro/content.aspx?item=1612&lang=RO (paragraful 2)

Tabelul 1 – Populația municipiului Iași pe sexe, la 1 Iulie 2006

Anul Populația Totală Populația pe sexe

Masculin Feminin

2006 305. 978 145.077 160.901

Pentru a putea structura populația municipiului Iași pe grupe de vârstă am folosit datele găsite pe site-ul http://www.iasi.insse.ro/main.php?lang=fr&pageid=409 , cu mențiunea că acestea sunt la nivel de județ.

Tabelul 2 – Populația municipiului Iași pe grupe de varsta, la 1 Iulie 2006

Anul Total Populație Pe grupe de vârstă

0 – 14 ani 15 – 59 ani 60 ani și peste

2006 829 973 148 387 541 493 140 093

Pentru populația din municipiul Iași cu vârsta cuprinsă între 15 și 59 ani am procedat astfel:

- Pasul 1 – Determinarea în procent a populației municipiului Iași din totalul populației județului Iași:

- Pasul 2 – Determinarea în procent a populației județului Iași cu vârsta cuprinsă între 15 și 59 de ani, din totalul populației județului:

- Pasul 3 – Determinarea populației municipiului Iași cu vârsta cuprinsă între 15 și 59 de ani, din totalul populației județului Iași cu vârsta cuprinsă între 15 și 59 de ani:

36.86% 199587 persoane

În urma calculelor efectuate anterior am obținut următoarele rezultate cu privire la populația municipiului Iași, pe intervalul de vârstă vizat de noi (15 – 59 ani):

Tabelul 3 – Populația municipiului Iași cu vârsta cuprinsă între 15 – 59 ani, la 1 Iulie 2006

Populația municipiului Iași cu vârsta cuprinsă între 15 – 59 ani Femei (52.5% din totalul populației municipiului Iași) Bărbați (47.5% din totalul populației municipiului Iași)

199 587 104 783 94 803

*Datele din tabelul 3 au o marjă de eroare de aproximativ ±0,5%.

Preview document

Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 1
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 2
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 3
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 4
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 5
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 6
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 7
Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetare de Marketing - Serbe - Mello

I. PROBLEMA DECIZIONALĂ Firma Caramello , cu o experienţă pe piaţa dulciurilor de 2 ani, doreşte să lanseze pe piaţă un nou sortiment de şerbet,...

Analiza calitativă de marketing

Rezumat Misiunea specializǎrii Marketing este de a forma specialişti cu înaltă calificare, capabili să analizeze şi să gândească în mod critic...

Brief pentru dezvoltarea unei promoții de consumator - Hochland

1. Compania Hochland România este lider de piaţă în domeniul brânzei topite a cremei de brânză şi a caşcavalului, la o distanţă considerabilă faţă...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?