Rayban - Plan de Marketing

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2472
Mărime: 17.03KB (arhivat)
Publicat de: Ecaterina Sîrbu
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gheorghe Ionescu
Planul de marketing al societatii comerciale Rayban, UVT, Stiinte Economice, an 2

Extras din referat

Fiecare parte sociala subscrisa si varsata de asociat confera acestuia dreptul la un vot in adunare generala a asociatilor, de a alege si de a fi ales in organele de conducere, de a participa la distribuirea beneficiilor si a altor drepturi conform statutului si dispozitiilor legale.

Partile sociale sunt garantate cu patrimoniul social, iar asociatii raspund numai cu cota lor de capital.

Patrimoniul societatii nu poate fi angrenat in datorii sau alte obligatii personale ale asociatilor.

Capitalul social poate fi majorat pe baza deciziei adunarii generale a asociatilor prin emiterea de noi certificate reprezentand aportul in numerar sau in natura prin includerea de rezerve extraordinare sau de beneficii.

Pentru desfasurarea activitatii firmei in unele conditii trebuie stabilita structura interna a acesteia, trebuie contractate firmele distribuitoare, trebuie asigurat fluxul de numerar si un numar minim de contracte.

Etapele legale sunt urmatoarele:

- Verificarea la Registrul Comertului a acceptabilitatii numelui de societate ales in conformitate cu legea 26/1991 si eventual retinerea unui nume prin perceperea unei taxe de inregistrare.

- Legalizarea statutului si a contractului de societate la Notariat. Se solicita 2 exemplare.

Taxa de legalizare de 4100 se achita anticipat la agentia C.E.C, in contul notarului.

- Depunerea capitalului minim, adica 2 000 000 lei.

- Autorizarea la Judecatoria teritoriala In acest sens sunt necesare urmatoarele acte:

- Cerere;

- Contract de societate si statut;

- Certificat de depunere;

- Dovada dreptului de folosinta pentru sediu (titlul de proprietate,contractul de inchiriere sau acordul proprietarului,insotite de acordul autentificat al eventualilor coproprietari sau colocatari);

- Chitanta achitata la orice agentie C.E.C.

Mediul intern al firmei este constituit din agenti economici cu care firma intra de obicei in relatii directe, influentele fiind puternice si reciproce, reprezentand in fapt un ansamblu de conditii, activitati si relatii specifice.

Desi cu privire la comportamentul micromediului exista in literatura de specialitate mai multe puncte de vedere, se considera ca in perioada actuala nu pot fi ignorate urmatoarele variabile: furnizorii de marfuri, prestatorii de servicii si forta de munca, intermediarii, clientii, concurentii si organizarea interna, precum si organismele publice, a caror activitate se rasfrange nemijlocit asupra firmei.

1. Furnizorii sunt cei care asigura firmei resursele necesare desfasurarii normale a activitatii economice.

Intre aspectele avute in vedere de firma cu privire la aceasta componenta, se inscriu: dimensiunile, calitatea ofertei, preturile practicate, politicile comerciale utilizate, loclizarea demografica.

Furnizorii sunt reprezentati prin diverse firme de afaceri sau persoane particulare, care pe baza relatiilor de vanzare-cumparare pun la dispozitie:

- Materii prime (sticla pentru lentile, rame )

- Energie electrica;

- Apa;

- Echipament tehnic;

- Gaz metan;

- Servicii bancare;

Un loc aparte il au relatiile cu furnizorii de personal, reprezentati prin Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Timis, persoanele aflate in cautarea unor locuri de munca, precum si intreprinderi particulare care au ca obiect de activitate plasarea fortei de munca.

Preview document

Rayban - Plan de Marketing - Pagina 1
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 2
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 3
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 4
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 5
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 6
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 7
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 8
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 9
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 10
Rayban - Plan de Marketing - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Rayban - Plan de Marketing.doc

Ai nevoie de altceva?