Producatorul de scobitori "Herlitz" doreste sa lanseze pe piata un nou produs si anume: scobitorile mentolate: <<Mint-pick>>. De aceea, reprezentantii departamentelor de Marketing-Cercetare si Management organizeaza o sedinta in care se discuta lansarea sau nu pe piata a acestui nou produs. Pentru aceasta, se pun bazele unui raport preelimiar cu privire la testarea perceptiei viitorilor consumatori (problema de cercetare). Obiectivele cercetarii Cercetarea ce urmeaza a se efecuta are ca obiective: o Determinarea atitudinii consumatorilor potentiali; - Determinarea consumului posibil pe un an; - Determinarea pretului posibil. Metoda cercetarii Pentru cercetare s-a ales ca metoda ancheta interceptiva, deoarece este cea mai ieftina, cea mai rapida si cea mai aproape de consumatori, putand fi realizata chiar la cumparaturi sau pe strada, acest tip de ancheta are o productivitate de 5-6 chestionare/ora. Ca instrument de cercetare s-a ales chestionarul. Un chestionar ce cuprinde 7 intrebari ce furnizeaza informatii care ajuta la indeplinirea obiectivelor cercetarii. 1. Cati membri are familia dumneavoastra? ___ membrii 2. Cat de des cumparati scobitori? - Foarte des - Des - Rar - Foarte rar 3. Pretul scobitorilor pe care le
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.