I Atitudinea consumatorilor in ceea ce priveste achizitionarea de ciorapi de dama cu clos de la tonomate
II Problema decizionala este data de vanzarea ciorapilor de dama "Silvia" prin tonomate.
III Cercetarea in cauza este una descriptiva si are urmatoarele obiective obtinerea de informatii specifice care trebuie culese prin studiul planificat. Acestea sunt:
- caracteristicile demografico - economice si stilurile de viata ale consumatorilor actuali (stil de viata, timp liber,)
- deprinderile consumatorilor acestui produs ( unde, cand si de ce folosesc acest tip de produs?; de unde si cand cumpara acest tip de produs?)
- atitudinea consumatorilor fata de produsul "Silvia" si fata de posibilitatea de achizitionare a acestuia de la tonomat.
IV Dupa cum am spus cercetarea in cauza este una descriptiva si dupa cum se stie, ancheta este cea mai potrivita modalitate de culegere a acestui tip de informatii. Mai exact vom avea o ancheta structurata si directa. Acest tip de cercetare va permite culegerea informatiilor in timp scurt dar si economisirea de resurse umane si financiare. Instrumentul cercetarii va fi chestionarul.
Inainte de intrebarile chestionarului vor fi prelevate informatii despre respondent de genul varsta, venit, studii. Intrebarile vor aduce urmatoarele
Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.