Publicitatea

Extras din referat Cum descarc?

Firmele nu trebuie sa se limiteze la oferirea bunurilor sau servicilor de calitate. Ele trebuie sa-i informeze pe consumatori in legatura cu avantajele acestora. Pentru aceasta, este necesar ca firmele sa utilizeze in mod corespunzator instrumentele de promovare in masa ale publicitatii, promovarii vanzarilor si relatiilor publice.
Publicitatea o putem defini ca fiind orice forma platita de prezentare si promovare impersonala a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare in masa (ziare, reviste, programe de radio, de televiziune si Internet) de catre un sponsor bine precizat. Multe organizatii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele insele, la produsele si serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un raspuns din partea acestuia. Raspunsul poate fi de natura perceptuala: de exemplu, consumatorul isi formeaza anumite pareri in legatura cu un produs sau o marca, ori acestea pot fi schimbate de catre reclama. El poate fi de natura comportamentala: de exemplu, consumatorul cumpara produsul sau sporeste cantitatea cumparata. La publicitate nu apeleaza numai firme, ci si organizatii cu scop nelucrativ si institutii sociale, cum ar fi institutiile filantropice, muzeele si organizatiile religioase care isi promoveaza cauza in randul unui public divers. Publicitatea este o buna metoda de a informa si a convinge, cu scopul de a crea preferinte pentru un anumit produs sau de a-i motiva pe consumatori sa consume un anumit produs.
Publicitatea - cuprinde toate actiunile care au ca scop prezentarea indirecta-orala sau vizuala- a unui mesaj in legatura un produs/serviciu, marca sau firma.
Publicitatea are ca scop informarea cuprinzatoare a publicului asupra produselor si serviciilor sau marcilor si determinarea acestuia sa efectueze actul de cumparare.
Ultimul obiectiv al campaniei publicitare il reprezinta modificarea comportamentului de cumparare.
Publicitatea reprezinta un mijloc de comunicare in masa-se adreseaza unui grup de personae,raporturile stabilindu-se prin intermediul unui mijloc de comunicatie in masa.
Tarile Uniunii Europene cheltuiesc anual cu publicitatea aproximativ 45.4 miliarde ECU. Pe masura ce recesiunea se apropie de sfarsit si economiile nationale ale tarilor membre se invioreaza, se prognozeza o crestere a cheltuielilor cu publicitatea in majoritatea tarilor Uniunii Europene.
Sponsorii, cei care sustin financiar actiunile de publicitate, raman precauti in privinta utilizarii optime a bugetului de publicitate, astfel incat sa fie atinse obiectivele de comunicare propuse. Organizatiile se ocupa de publicitate in diverse moduri. In cadrul firmelor mici si mijlocii de acestea se poate ocupa cineva din compartimentul


Fisiere in arhiva (1):

  • Publicitatea.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!