Publicitatea

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Resursele turistice ale Romaniei o situeaza printre tarile cele mai dotate din acest punct de vedere, care pot fi puse in valoare datorita acumularilor din ultimul timp in procesul de reforma, ce vizeaza descentralizarea si privatizarea acestui sector important al economiei.

Sectorul privat hotelier din Bucuresti a inregistrat o dezvoltare si modernizare, astfel, reunind traditia de mai multe secole a ospitalitatii cu restrictiile unei gestiuni performante, activitatea din Hotel TARA se desfasoara astfel incat sa mentina o pozitie buna pe piata si in fata concurentilor prin: prestarea serviciilor la o calitate superioara; obtinerea unui raport bun calitate/pret; printr-o oferta cat mai mare si vasta pentru satisfacerea celor mai rafinate cereri; ameliorarea echipamentelor si a confortului.

Exista persoane care platesc sume mari pentru un sejur deosebit si de calitate, deci, calitatea si satisfacerea clientilor devine o forta majora care trebuie imbunatatita nelimitat, pentru ca insusirea acestor calitati poate determina avantaje mari.

PREZENTAREA GENERALA A HOTELULUI MAJESTIC

SCURT ISTORIC

INFIITAREA HOTELULUI TARA

Cladirea in care se afla in prezent Hotel TARA a fost construita in anul 1992, iar in anul 2005 a devenit un hotel de 4*.

In anul 1999 s-a infiintat Societatea TARA, iar hotelul era cotat la categoria 3.

1.1.2. POLITICA DE I_VESTITII

Societatea Majestic este societate pe actiuni, 98% apartinand partii turcesti, iar 2% Societatii Lido S.A.

Structura capitalului social al Societatii Micado S.A. (care are ca principale obiective de activitate, administrarea patrimoniului si turismul) este:

- Fondul Proprietatii de Stat (F.P.S.) - 42,869%;

- S.I.F. Transilvania - 2,868%;

- persoane fizice - 54,263%;

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Publicitatea.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
2 493 cuvinte
Nr caractere:
13 626 caractere
Marime:
18.40KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
fonduri, capital social, promovare, publicitate
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!