Promovarea Unei Marci, Propunere de Lansare a Unui Nou Produs al Marcii Analizate

Extras din referat Cum descarc?

Partea I: Analiza comunicarii de marketing pentru marca "X" ( 8 p)
1. Analiza marcii "X" (3 p)
- pozitionarea marcii Maybelline a fost fondat in anul 1915 de chimistul T.L. Williams care a descoperit in anul 1913 produsul cosmetic "mascar"a un amestec de praf de carbune si vazelina folosit la vopsirea genelor. ". Din anii 1990 Maybelline se numara printre primele producatoare de produse cosmetice in lume.
- trasaturi de personalitate. Personalitatea marcii este evidentiata de insasi longevitatea ei, se diferentiaza de restul marcilor de produse cosmetice prin calitatea superioara a produselor. Confera valoare adaugata, permitand satisfacerea unor nevoi de ordin superior.Este o marca puternica, deoarece de-a lungul timpului a reusit extinderea cosmeticelor pe intreg mapamondul. Se caracterizeaza de asemenea prin unicitate, intrucat de fiecare data cand lanseaza un nou produs acesta are o trasatura definitorie pentru Maybelline, nemaifiind intalnit in cazul concurentei.
- sistemul de identitate (denumire, emblema, logo, slogan, ambalaj etc.) In 1991, the company adopted its current advertising slogan, "Maybe She's Born With It. Maybe It's Maybelline" tagline. The company was acquired by L'Oreal in 1996. Acquiring Maybelline gave L'Oreal access to mass markets in cosmetics. Culoarea definitorie pentru Maybelline este indigo, culoare ce evidentiaza feminitate, rafinament si exclusivitate. Logo-ul este unul complex, fiind incadrat intr-un dreptunghi. 
- analiza modului in care elementele sistemului de identitate reflecta personalitatea marcii. Currently, Maybelline is the Official Makeup Sponsor of Mercedes-Benz Fashion Week
- tipul de marca: Maybelline este o marca-gama, deoarece isi construieste o imagine coerenta si durabila, isi distribuie rapid noile produse, costurile de lansare ale acestora fiind uneori mai mici, totusi obtinand un profit semnificativ. Pe de alta parte, au o dificultate in a pune in valoare specificitatea unui produs inovator, pentru ca lanseaza mai multe produse cosmetice intr-o perioada de timp relativ scurta.
2. Emitatorul - compania care detine in portofoliu marca "X"
- marca organizatiei, notorietatea si imaginea acesteia: ,,o marca de succes este aceea care creeaza si sustine o impresie puternica, pozitiva si de durata in mintea cumparatorului." Succesul se reliefeaza prin faptul ca orice consumator recunoaste marca inca de la identificarea sloganului ,,Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline!"
- cota de piata detinuta de companie si cota de piata a marcii "X" L'Oreal SA este liderul mondial al industriei produselor cosmetice cu o cota de piata de circa 13.6% (in 2011) si un portofoliu de peste 500 de marci comerciale distribuite in 130 de tari. Tranzactionarea sa pe sistemul alternativ al BVB ofera investitorilor ocazia de a isi diversifica plasamentele dar si de a detine actiuni ale unei companii de top cu o situatie financiara solida apartinand unei industrii care lipsea din panoplia bursei locale. Compania L'Oreal, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata produselor cosmetice, a inregistrat anul trecut un profit net de 2,29 miliarde de euro, in crestere cu 25% fata de anul anterior, in contextul in care vanzarile pe pietele emergente au crescut semnificativ, potrivit Wall Street Journal. In ceea ce priveste marca Maybelline, aceasta a inregistrat o crestere semnificativa a incasarilor de la un an la altul, ajungand ca in anul 2011 sa aiba un profit ce se ridica la ordinul milioanelor de euro.
3. Analiza comunicarii promotionale pentru marca "X" (5 p)
3.1 Publicitatea (3 p)
3.1.1 Descrierea campaniei: Campania publicitara a avut loc in Romania fiind realizata cu ajutorul spoturilor publicitare, realizate de cunoscute vedete, care au dus la cresterea credibilitatii si notorietatii marcii. Printre top modelele care au promovat Maybelline in intreaga lume se numara si: Jessica White, Julia Stegner, Christy Turlington, Erin Wasson care au reliefat ideea de naturalete si simplitate a marcii Maybelline. Campaniile publicitare s-au desfasurat in New York sub sloganul bine cunoscut :Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline!".


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Unei Marci, Propunere de Lansare a Unui Nou Produs al Marcii Analizate.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!