Extras din referat
1. Descrierea firmei
Fiind una dintre principalele companii în îngrijirea pielii la nivel internațional, Beiersdorf este aproape de consumatorii săi, oferindu-le produse competitive și inovative.
Brand-urile noastre se bucură de recunoaștere universală: de la NIVEA, una dintre cele mai mari branduri de îngrijire a pielii, până la alte brand-uri internaționale de succes precum Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4 și Hansaplast/Elastoplast. Cu mai mult de 125 de ani de experiență în îngrijirea pielii și cu un centru de cercetare modern, Beiersdorf reușește să aducă pe piață produse cosmetice inovative și de cea mai bună calitate.
2. Publicitatea
Prima reclama Nivea a fost creata de renumitul artist de materiale promotionale Hans Rudi Erdt care a dezvoltat posterul „Precum o femeie printre stele” in 1912. El a reprezentat unul dintre artistii grafici de „noua generatie” specializati in arta promotionala. Stilul reprezentativ al lui Erdt a avut o influenta asupra artei de dezvoltare de postere in Germania anului 1920.
In comunicarea NIVEA, ERDT a portretizat femeia ideala, caracteristica vremii respective: fragila, eterica, delicata.
3. Medii şi suporturi publicitare
Promovarea produselor joaca un rol important, deoarece majoritatea femeilor nu au uneltele de a alege rational un produs sau altul. Decizia lor este una subiectiva, dictata de sugestia prietenelor, a propriilor pareri asupra eficientiei acestor produse, de afectiunea fata de un brand, de perceptia lor asupra distinctiei intre produsele cosmetice si cele farmaceutice, cat si de marketingul produsului. Rezultatele reale ale produselor inca ridica semne de intrebare, de aceea, cuvantul cheie ce marcheaza aceasta piata este "a incerca".
Medii si suporturi publicitare utilizate:
• spoturi la tv – prin intermediul carora se doreste comunicarea beneficiului adus de produs, precum si informarea si educarea publicului
• presa scrisa (de exemplu: revistele Look, Unica, Cosmopolitan etc.) – pentru cresterea gradului de awareness
• medii de promovare BTL: in special campanii de sampling si direct mail – pentru a sensibiliza publicul cu privire la beneficiile cremei respective (in cazul samplingului).
• website-ul - website-urile fiecarei tari includ continut local cu scopul de a furniza informatii actualizate cu privire la promotiile cele mai recente si la inovatiile de produs si pentru a pune la dispozitia vizitatorilor date relevante despre fiecare produs disponibil in portofoliul local
4. Analiza mesajelor publicitare
Mesajele publicitare Nivea poseda atat o argumentatie rationala, cat si una emotionala.
Exemplu mesaj: „Frumusetea este mai mult decat ceea ce vedem, este, de asemenea, ceea ce simtim si ceea ce suntem, face parte din fiecare dintre noi...”
Spoturile publicitare sunt axate pe ideea unei pieli frumoase si ingrijite, fac apel la universalitatea frumusetii, accentuand faptul ca frumusetea vine mai intai din interior.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Promovarea Produsului Nivea
- CUPRINS.doc
- prima pagina-.doc
- Promovarea Produsului Nivea.doc