Promovarea Produsului Nivea

Extras din referat Cum descarc?

1. Descrierea firmei
Fiind una dintre principalele companii in ingrijirea pielii la nivel international, Beiersdorf este aproape de consumatorii sai, oferindu-le produse competitive si inovative.
Brand-urile noastre se bucura de recunoastere universala: de la NIVEA, una dintre cele mai mari branduri de ingrijire a pielii, pana la alte brand-uri internationale de succes precum Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4 si Hansaplast/Elastoplast. Cu mai mult de 125 de ani de experienta in ingrijirea pielii si cu un centru de cercetare modern, Beiersdorf reuseste sa aduca pe piata produse cosmetice inovative si de cea mai buna calitate.
2. Publicitatea 
Prima reclama Nivea a fost creata de renumitul artist de materiale promotionale Hans Rudi Erdt care a dezvoltat posterul ,,Precum o femeie printre stele" in 1912. El a reprezentat unul dintre artistii grafici de ,,noua generatie" specializati in arta promotionala. Stilul reprezentativ al lui Erdt a avut o influenta asupra artei de dezvoltare de postere in Germania anului 1920.
In comunicarea NIVEA, ERDT a portretizat femeia ideala, caracteristica vremii respective: fragila, eterica, delicata.
3. Medii si suporturi publicitare 
Promovarea produselor joaca un rol important, deoarece majoritatea femeilor nu au uneltele de a alege rational un produs sau altul. Decizia lor este una subiectiva, dictata de sugestia prietenelor, a propriilor pareri asupra eficientiei acestor produse, de afectiunea fata de un brand, de perceptia lor asupra distinctiei intre produsele cosmetice si cele farmaceutice, cat si de marketingul produsului. Rezultatele reale ale produselor inca ridica semne de intrebare, de aceea, cuvantul cheie ce marcheaza aceasta piata este "a incerca".
Medii si suporturi publicitare utilizate:
o spoturi la tv - prin intermediul carora se doreste comunicarea beneficiului adus de produs, precum si informarea si educarea publicului
o presa scrisa (de exemplu: revistele Look, Unica, Cosmopolitan etc.) - pentru cresterea gradului de awareness
o medii de promovare BTL: in special campanii de sampling si direct mail - pentru a sensibiliza publicul cu privire la beneficiile cremei respective (in cazul samplingului).
o website-ul - website-urile fiecarei tari includ continut local cu scopul de a furniza informatii actualizate cu privire la promotiile cele mai recente si la inovatiile de produs si pentru a pune la dispozitia vizitatorilor date relevante despre fiecare produs disponibil in portofoliul local
4. Analiza mesajelor publicitare 
Mesajele publicitare Nivea poseda atat o argumentatie rationala, cat si una emotionala.
Exemplu mesaj: ,,Frumusetea este mai mult decat ceea ce vedem, este, de asemenea, ceea ce simtim si ceea ce suntem, face parte din fiecare dintre noi..."
Spoturile publicitare sunt axate pe ideea unei pieli frumoase si ingrijite, fac apel la universalitatea frumusetii, accentuand faptul ca frumusetea vine mai intai din interior.


Fisiere in arhiva (3):

  • Promovarea Produsului Nivea
    • CUPRINS.doc
    • prima pagina-.doc
    • Promovarea Produsului Nivea.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!