Promovarea Produsului Nivea

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1257
Mărime: 853.64KB (arhivat)
Publicat de: Giorgian Negru
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Emil Maxim
feaa, iasi, specializarea-cig, id

Extras din referat

1. Descrierea firmei

Fiind una dintre principalele companii în îngrijirea pielii la nivel internațional, Beiersdorf este aproape de consumatorii săi, oferindu-le produse competitive și inovative.

Brand-urile noastre se bucură de recunoaștere universală: de la NIVEA, una dintre cele mai mari branduri de îngrijire a pielii, până la alte brand-uri internaționale de succes precum Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4 și Hansaplast/Elastoplast. Cu mai mult de 125 de ani de experiență în îngrijirea pielii și cu un centru de cercetare modern, Beiersdorf reușește să aducă pe piață produse cosmetice inovative și de cea mai bună calitate.

2. Publicitatea

Prima reclama Nivea a fost creata de renumitul artist de materiale promotionale Hans Rudi Erdt care a dezvoltat posterul „Precum o femeie printre stele” in 1912. El a reprezentat unul dintre artistii grafici de „noua generatie” specializati in arta promotionala. Stilul reprezentativ al lui Erdt a avut o influenta asupra artei de dezvoltare de postere in Germania anului 1920.

In comunicarea NIVEA, ERDT a portretizat femeia ideala, caracteristica vremii respective: fragila, eterica, delicata.

3. Medii şi suporturi publicitare

Promovarea produselor joaca un rol important, deoarece majoritatea femeilor nu au uneltele de a alege rational un produs sau altul. Decizia lor este una subiectiva, dictata de sugestia prietenelor, a propriilor pareri asupra eficientiei acestor produse, de afectiunea fata de un brand, de perceptia lor asupra distinctiei intre produsele cosmetice si cele farmaceutice, cat si de marketingul produsului. Rezultatele reale ale produselor inca ridica semne de intrebare, de aceea, cuvantul cheie ce marcheaza aceasta piata este "a incerca".

Medii si suporturi publicitare utilizate:

• spoturi la tv – prin intermediul carora se doreste comunicarea beneficiului adus de produs, precum si informarea si educarea publicului

• presa scrisa (de exemplu: revistele Look, Unica, Cosmopolitan etc.) – pentru cresterea gradului de awareness

• medii de promovare BTL: in special campanii de sampling si direct mail – pentru a sensibiliza publicul cu privire la beneficiile cremei respective (in cazul samplingului).

• website-ul - website-urile fiecarei tari includ continut local cu scopul de a furniza informatii actualizate cu privire la promotiile cele mai recente si la inovatiile de produs si pentru a pune la dispozitia vizitatorilor date relevante despre fiecare produs disponibil in portofoliul local

4. Analiza mesajelor publicitare

Mesajele publicitare Nivea poseda atat o argumentatie rationala, cat si una emotionala.

Exemplu mesaj: „Frumusetea este mai mult decat ceea ce vedem, este, de asemenea, ceea ce simtim si ceea ce suntem, face parte din fiecare dintre noi...”

Spoturile publicitare sunt axate pe ideea unei pieli frumoase si ingrijite, fac apel la universalitatea frumusetii, accentuand faptul ca frumusetea vine mai intai din interior.

Preview document

Promovarea Produsului Nivea - Pagina 1
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 2
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 3
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 4
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 5
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 6
Promovarea Produsului Nivea - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Produsului Nivea
    • CUPRINS.doc
    • prima pagina-.doc
    • Promovarea Produsului Nivea.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Nivea - Proiect Marketing

1. Prezentarea firmei 1.1Scurt istoric- NIVEA „În luna martie a anului 1882, farmacistul Carl Paul Beiesdorf înfiinţează o companie care producea...

Nivea Advertising

Introducere „Frumuseţea joacă un rol social: cel de principiu organizator al reprezentării. Ceea ce explică de ce e atât de rar definită, de ce...

Dove în România

Unilever este o companie anglo-olandeză care produce diverse bunuri de larg consum, printre care se numără: săpunuri, creme, detergenţi şi altele....

Plan de marketing pentru lansarea pe piață a noului șampon Nivea

1. PREZENTAREA FIRMEI Beiersdorf România, reprezentanta companiei internaționale cu sediul la Hamburg, care este cunoscută la noi mai ales...

Comportamentul consumatorului - cremă hidratantă Nivea

Crema hidratanta Este un produs care nu trebuie sa lipseasca din trusa cosmetica a nici unei femei. Indiferent de tipul de ten pe care il ai, nu...

Tehnici promoționale - Nivea

1. Prezentare NIVEA NIVEA este un nume recunoscut pe piaţa produselor de îngrijire a pielii şi înfrumuseţare. Primul produs Nivea a apărut în anul...

Promovarea la Nivea

1.Promovarea Nu de puţine ori , noţiunea de comunicare se identifică cu cea de promovare. Comunicarea este un proces de transmitere şi recepţie...

After Shave Nivea

REZUMAT INTRODUCTIV Prin acest proiect am incercat sa facem o scurta prezentare a produsului after shave balsam Nivea si a tuturor elementelor de...

Ai nevoie de altceva?