Promovarea Produselor

Extras din referat Cum descarc?

Este un complex de activitati concentrate in jurul produsului/serviciului, pretului, distributiei, publicitatii. 
1. Produsul/serviciul
Specialistul in marketing trebuie sa culeaga informatii de pe piata in legatura cu produsele existente deja in comert la categoria respectiva, precum si informatii privind nevoile nesatisfacute ale cumparatorilor, asteptari, dorinte, idealuri ce urmeaza a fi transformate in avantaje competitive ale produsului ce urmeaza a fi introdus. 
Produsul trebuie privit din perspectiva clientelei care urmareste beneficii, satisfactii concrete, dar si elemente imateriale ce tin de functionalitatea sociala sau psihologica a produsului: prestigiul conferit posesorului de marca masinii sale, sentimentul propriei valori alimentat de posesia unei vile sau frecventarea unui magazin de lux etc. 
Produsul are o viata a sa: se naste, se dezvolta, imbatraneste si in cele din urma moare. Creativitatea este esentiala in prelungirea vietii produsului. Un specialist abil nu asteapta imbatranirea produsului pentru a reorienta productia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Produselor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!