Promovarea mingiuțelor din ciocolată

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1380
Mărime: 14.82KB (arhivat)
Publicat de: Moise Manole
Puncte necesare: 3

Cuprins

  1. 1- Despre compania Lindt.
  2. 2- Mingiutele Lindt.
  3. 3- Campania de promovare a mingiutelor din ciocolata Lindt.
  4. 4- Bugetul campaniei.
  5. 5- Bibliografie.

Extras din referat

1- Despre compania Lindt

Compania Lindt & Sprüngli este recunoscuta ca liderul de piata pentru segmentul premium al ciocolatei de calitate, oferind o mare varietate de produse in peste 80 de tari. Pe parcursul celor 160 de ani de existenta, compania s-a remarcat ca una dintre cele mai creative si inovative de pe acesta piata, cu 6 fabrici de productie in Europa (Elvetia, Polonia, Italia, Spania, Anglia), 2 in Statele Unite si o distributie ce acopera patru continente (Europa, Asia, America, Australia).

Lindt & Sprüngli isi gaseste inceputurile in 1845, cand tatal si fiul creaza pentru prima data ciocolata solida in micul lor atelier Sprüngli & Son, pe atunci un parteneriat. De atunci compania a trecut prin multe faze, dar spiritul antreprenorial si pasiunea pentru a crea cicolata care i-au impulsionat atat pe cei din familia Sprungli cat si pe Robert Lindt atunci cand a creat ciocolata care se topeste- reteta pe care a vandut-o lui Sprungli, exista inca.

Actualmente compania detine in portofoliu de produse o gama variata, adaptata gustului fiecarui consumator si pentru orice ocazie, de la praline (Petits Desserts- Tiramisu, Crème Brulee, Mousse au Chocolat), Gold Tablets, diverse variante de ciocolata amaruie (de la 70% la 99% cacao), Lidor, iepurasii aurii Lindt dar si produse mai clasice.

Din pacate, profiturile producatorului elvetian de ciocolata Lindt& Spruengli ar putea scadea chiar cu 28 de procente in acest an, potrivit estimarilor oficialilor companiei. Producatorul a inceput sa-si inchida magazinele din Statele Unite, din cauza scaderii consumului, conform Bloomberg .

Profitul inainte de taxe se va situa intre 260 - 280 de milioane de franci elvetieni (168 - 182 milioane euro) in acest an. Potrivit reprezentantilor companiei, Lindt va trece prin cel mai dificila perioada din istoria sa de 164 de ani, din cauza fluctuatiei cursului valutar, a pretului ridical la cacao si a scaderii consumului.

Producatorul se asteapta ca vanzarile sa creasca doar cu 2 - 5 procente in acest an, mai putin decat estimarea anterioara de sase, opt procente anual.

Anul trecut, venitul net a crescut cu 4,4 procente, la 261,5 milioane de franci elvetieni (169,5 milioane euro). Cifra sa de afaceri a ajuns la 2,94 miliarde de franci elvetieni (1,907 miliarde euro).

2- Povestea mingiutelor Lindt

Mingile din ciocolata Lindt sunt un simbol al fotbalului. Creat de maestrii ciocolatieri Lindt, mingiutele din ciocolata sunt imbracate intr-o foita alba cu patratele negre, fiecare avand sigla aurie Lindt imprimata.

Fiind unul dintre produsele noi ale companiei Lindt vor fi promovate in cadrul evenimentului sportiv Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud de catre Zakumi – mascota oficiala.

3- Campania de promovare a mingiutelor din ciocolata Lindt

Durata campaniei de promovare: 2 luni (1 mai - 1 iulie)- campanile de sampling, fluturasi promotionali, difuzarea spotului publicitar; pe parcursul intregului an - situl produsului (www.footbolllindt.ro) si al companiei (www.lindt.ro).

Segmente de consumatori vizate prin campanie: copii cu varste intre 5- 12 ani, adolescenti, tineri, varstnici.

Distributia produsului: se doreste o distributie cat mai eficienta care sa se desfasoare la nivelul intregii tari. Se va apela la distribuitori specializati, cel putin pentru inceput- anul in curs.

Mijloace de promovare: situl produsului, spot publicitar, fluturasi promotionali, sampling in supermarketuri, evenimente sponsorizate de catre companie.

Preview document

Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 1
Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 2
Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 3
Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 4
Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 5
Promovarea mingiuțelor din ciocolată - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Mingiutelor din Ciocolata.doc

Alții au mai descărcat și

Promovarea Produselor de Ciocolată prin Intermediul Print-urilor

PROMOVAREA PRODUSELOR DE CIOCOLATĂ PRIN INTERMEDIUL PRINT-URILOR I. EVOLUŢIA ŞI SEGMENTAREA PIEŢEI CIOCOLATEI Ciocolata îşi află începuturile...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Analiza riscurilor specifice companiilor din Republica Moldova

Introducere.3 Capitolul I . Caracteristica notiunii de risc. Compania VIRAMENT-COM S.R.L. .4 1.1. Noţiunea de risc. Actualitatea acesteia in...

Ai nevoie de altceva?