Promovarea Facultatii de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

1. Rezumatul proiectului
Proiectul vizeaza promovarea Facultatii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti in Colegiul National "I.L. Caragiale" din Ploiesti.
Scopul acestui proiect a fost de a informa elevii claselor a XII-a si a XI-a despre oportunitatile acestei facultati si de ce nu despre organizatiile studentesti la care pot aplica.
De asemenea, am considerat ca viitorii studenti ar trebui sa stie cateva lucruri si despre distractia din timpul facultatii si de aceea le-am vorbit despre balurile studentesti la care pot participa si despre posibilele excursii organizate in special de organizatiile studentesti.
Nu in ultimul rand, am folosit ca materiale de promovare flyere si afise prin care elevii au fost anuntati ca in ziua de 06.05.2010 studentii din cadrul Facultatii de Marketing vin in liceul precizat pentru a le prezenta cateva aspecte a ceea ce inseamna ASE si Marketing in general.
2. Prezentarea Facultatii de Marketing si analiza SWOT
Fiind una dintre cele mai prestigioase institutii din Romania, in cadrul Academiei de Studii Economice se regasesc 10 dintre cele mai bune facultati; Facultatea de Marketing fiind cea mai "tanara" si cea mai specializata dintre toate.
Infiintata in anul 2003, Facultatea de Marketing reprezinta un demers important in marketingul romanesc, aceasta fiind prima facultate de profil din tara; aparitia ei fiind strans legata de contributiile stiintifice ale colectivului de specialisti format in timp, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.
Activitatile didactice si de cercetare desfasurate, lucrarile elaborate si evenimentele organizate reflecta interesul specialistilor din ASE privind dezvoltarea scolii romanesti de marketing.
In ceea ce priveste competitorii, profilul de Marketing se regaseste in numeroase institutii din tara, precum: Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca; Universitatea "Al.I.Cuza", din Iasi; Universitatea "Transilvania", din Brasov, etc, probabil si datorita faptului ca acest profil presupune un numar mare de specializari.
Nu in ultimul rand, unul dintre cele mai importante atuuri ale facultatii il reprezinta nivelul de pregatire al profesorilor universitari. Studentii au posibilitatea de a fi instruiti de cadrele didactice a caror pregatire universitara si experienta in sistemele educationale din alte tari ofera o viziune si o pregatire extraordinara a studentului care alege Facultatea de Marketing. 
In ceea ce priveste perspectivele de angajare ale studentilor care termina aceasta facultate, acestia au posibilitatea de a fi angajatii unor companii care permit in acelasi timp capacitatea de promovare mult mai rapida decat in alte domenii datorita numarului foarte mare de segmente in care se aceasta ramura se imparte.
In concluzie, consider ca facultatea de marketing este cea mai buna optiune a studentului din ziua de astazi deoarece dezvolatarea societatii in care traim are la baza evolutia schimbului, a pietei (market) si de aceea studiul aprofundat al acesteia constituie un domeniu de larg ineters si ofera posibilitati de reusita pe viitor.
Strenghts
(Avantaje) Weaknesses
(Dezavantaje) Opportunities
(Oportunitati) Threats
(Amenintari)
o O arie vasta de specializari o Numar restans de locuri la buget (210) o Posibilitatea de a face practica o Concurenta celorlalte facultati din cadrul ASE
o Profesori bine pregatiti o Numar restrans de locuri in camine(150) o Aderarea la anumite organizatii studentesti o Numarul mare de studenti care aleg facultatile din strainatate
o Laboratoare de informatica bine dotate o Taxa de scolarizare ridicata o Implicarea in anumite activitati extrauniversitare o Dezvoltarea marketingul in celelalte tari
o Admitere pe baza de examen ( selectie mai buna) o Taxe pe restante o Posibilitatea angajarii inca din facultate datorita programului lejer 
o Posibilitate de cazare in caminele studentesti o Numar foarte mic de burse 
3. Obiectivele campaniei
In cadrul acestei campanii, actualii studenti din anul I ai Facultatii de Marketing promoveaza aceasta facultate in liceul in care acestia au invatat; in cazul de fata in Colegiul National "I.L. Caragiale" din Ploiesti.
Obiectivul campaniei este informarea elevilor de clasa a XI-a si a XII-a despre facilitatile acestei facultati si nu in ultumul rand despre posibilitatea de angajare intr-un domeniu care poate oferi o stabilitate financiara pe termen lung.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Facultatii de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!