Promovarea berii Chișinău

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 12 în total
Mărime: 2.10MB (arhivat)
Publicat de: Bebe Solomon
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Bere Chisinau este un produs de Efes Vitanta Moldova Brewery S.A., care este parte a grupului «Efes Beverage Group» - unul din cei mai importanți producători de bere și băuturi răcoritoare din Turcia și spațiul CSI. Prima fabrică de bere din Moldova, de unde își trage originile actuala companie Efes Vitanta Moldova Brewery, a fost fondată în 1873 de către un intreprinzător german. Abia peste un secol, în anul 1974, prin fuzionarea fabricii vechi de bere cu cea nouă, au fost puse bazele actualei companii. Pe parcurs, fabrica a fost modernizată considerabil, noile utilaje de producție permițând o creștere substanțială a capacităților de producție și calității produselor. Mărcile fabricii au fost desemnate pentru calitate cu numeroase medalii de aur, argint și bronz, de la zeci de expoziții și târguri internaționale.

O nouă etapă în istoria companiei și a mărcii Chișinau începe în anul 2003, cînd “Efes Beverage Group”, unul din cei mai mari producători de bere de pe piață Europeană, achiziționează pachetul majoritar de acțiuni al companiei “Vitanta Intravest”, din acest mariaj rezultând noua companie “Efes Vitanta Moldova Brewery”. Această schimbare a adus un suflu nou în companie și a ridicat și mai mult standardele de calitate practicate, fapt confirmat de primirea Certificatului ISO 9001 de implementare a unui sistem performant de management al calității, în noiembrie 2004. Astăzi, Efes Vitanta Moldova Brewery este cel mai mare producător de bere local și una din cele mai admirate companii din Republica Moldova, cu o contribuție considerabilă la bugetul statului și o companie cu responsabilitate socială care intreprinde numeroase inițiative spre binele societații.  Marca Bere Chișinău, care poartă cu mândrie numele capitalei țării, este cea mai consumată și preferată marcă de bere în Republica Moldova. Marca Bere Chisinau își propune să devină o sursă de optimism și mândrie pentru moldoveni.  Pe langă Berea Chișinău, în portofoliul companiei se mai numară și alte mărci renumite de bere ca Efes, Staryi Melnik, Jiguliovskoe sau Belyi Medved.

Logo nou. Ambalaje noi. Etichete noi. Și … bere mai bună! Chișinăul pe care îl știi este nou, pentru ca tu și toți prietenii noștri să vă bucurați de gustul unei beri mai bune și mai proaspete.  Făcută doar din Apă, Malț și Hamei, la care am adăugat și un strop din pasiunea berarilor noștri, berea Chișinău este acum mai rafinată, cu un gust mai plin și o culoare mai intensă. O bere cu adevărat PREMIUM! Purtăm cu mândrie și respect numele Capitalei. Suntem unul dintre simbolurile Moldovei. Suntem datori istoriei noastre și fiecărui consumator cu această înnoire: Chișinăul pe care îl știi renaște pentru ca toți oamenii pe mesele cărora ajungem să-și poată deschide mai mult inima - către ei înșiși, către prieteni, către viitor…  Tu l-ai gustat?

Mijloace de promovare:

TV

Combinarea imaginii, sunetului şi mişcarii;

Apelarea la simţuri;

Atenţie sporită;

Difuzare largă.

Presa scrisă (catalog, pliant, broşura, reviste)

Selectivitatea geografică şi demografică ridicată;

Circulaţia bună a exemplarelor de la un cititor la altul.

Internet (blog-uri, newsletter-e, publicitate pe diferite site-uri de soializare)

Atragerea atenţiei în special a tineretului.

Posibilitatea plasării materialului motivaţional şi inspiraţional (foto/video/istorii personale).

Inscripţii pe diferite produse (pixuri, cărţi de vizită)

Targetarea unui segment anumit de piaţă, în special persoanele, care petrec mult tip în oficiu.

Panouri publicitare.

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Berei Chisinau.pptx

Te-ar putea interesa și

Analiza economico-financiară în cadrul IM EFES Vitanta Moldova Brewery SA

INTRODUCERE Actualitatea temei investigate. Atât viaţa oamenilor, în general, cât şi activităţile lor economice, în special, sunt guvernate de un...

Analiza Potențialului Întreprinderii ÎM Efes Vitanta Moldova Brewery

Introducere “Şansa favorizează omul pregătit” (Louis Pasteur) De la căpătarea independenţei, Republica Moldova a trecut în etapa iniţială de...

Analiza pietii berii în Republica Moldova

Caracteristica principalelor mijloace promotionale : Rolul promovării rezidă în conţinutul complex al conceptului de promovare, ce relevă faptul...

Ai nevoie de altceva?