Promovare Termos

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1116
Mărime: 9.71KB (arhivat)
Publicat de: Cornel Călin
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Maxim Emil

Extras din referat

Promovarea produselor face parte din cele patru componente ale mix-ului de marketing. Acest lucru se datorează importanţei pe care o are promovarea în vânzarea produsului: promovarea este 99% inspiraţie şi 1% muncă.

Deoarece produsul se află în faza de lansare firma va utiliza publicitatea, urmărind să construiască cererea primară şi să informeze consumatorii asupra avantajelor pe care le pot obţine prin utilizarea termosului, de asemenea publicitatea fiind principala modalitate de atragere de noi clienţi, ţinta acestui program publicitar extinzându-se până asupra consumatorului. În cazul acestui produs consumatorul nu este neapărat şi persoana care îl achiziţionează (părinţii care cumpără produsul pentru copii lor, sau persoanele care îl cumpără pentru al face cadou).

1. Publicitatea

Analiza SWOT

Punctele tari:

- Calitate superioară;

- Utilizări multiple, avand încorporată busola şi dispozitivul care permite regalarea temperaturii în funcţie de preferinţele consumatorului;

- Oferierea de servicii post vânzare;

- Protecţia oferită produsului oferită de ambalaj, care poate fi întrebuinţat şi în alte scopuri;

Punctele slabe:

- Defectarea busolei, atunci când intră în contact cu lichidele;

Oportunităţi:

- Diversificarea gamei de produse;

- Creşterea notorietăţii;

- Extinderea pieţei (pe plan naţional cât şi internaţional).

Ameninţări:

- Produse similare cu ale concurenţei;

- Sistemul legislativ, care ar putea să interzică utilizarea anumitor materii prime folosite la fabricarea produselor;

Definirea audienţei (piaţa ţintă) şi fixarea unui obiectiv publicitar

Produsul este destinat atât persoanelor de sex feminin cât şi celor de sex masculin, pentru copii cu vârsta cuprinsă între 0-3 ani, persoanelor cu vârsta cuprinsă între 10-23 ani, care pot folosi produsul la şcoală sau la facultate, persoanelor cu vârsta între 24-60 ani care folosesc produsul la locul de muncă. Produsul se mai adresează alpiniştilor, excursioniştilor, celor care au un venit mediu (între 350-700 RON) şi persoanelor care provin din mediul urban aproximativ 74% şi din mediul rural 26%.

Obiectivul publicitar urmărit este de crearea şi îmbunătăţirea notorietăţii mărcii PREMIUM pentru a obţine o recunoaştere a firmei, atât în regiunea Moldovei cât şi în pe plan naţional. Departamentul de marketing al firmei a decis utilizarea unei mărci înregistrate şi a unui slogan, care să poată concura cu produsele concurente existente pe piaţă.

Obiectivul urmărit se doreşte a fi realizat în maxim trei luni prin influienţarea comportamentului la nivel cognitiv, afectiv şi comportamental.

Preview document

Promovare Termos - Pagina 1
Promovare Termos - Pagina 2
Promovare Termos - Pagina 3
Promovare Termos - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Promovare Termos.doc

Alții au mai descărcat și

Prezentarea unui Produs - Termos

Rezumat introductiv In ultimii ani în Romania industria producatoare de termosuri a cunoscut o crestere accentuata întrucât s-a înregistrat o...

Plan - Produs Termos

1. Elementele cheie ale produsului A. Atribute tehnice, fizice, chimice Tehnologia Tehnologia de izolare in vid elimina schimbarile de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Prezentarea unui Produs - Termos

Rezumat introductiv In ultimii ani în Romania industria producatoare de termosuri a cunoscut o crestere accentuata întrucât s-a înregistrat o...

Cercetare de marketing - Termosul

Rezumat introductiv Indiferent de mărimea unei firme, cercetarea de piață este importantă pentru asigurarea succesului în afaceri. Cercetarea de...

Formularea opțiunilor strategice fundamentale la nivelul unei companii - SC Somret SA

Cap. I Pozitionarea companiei S.C. Somret S.A. I.1. Identificarea pietei Societatea studiată în acest proiect se numeşte SC. SOMRET S.A., o...

Cercetare de Marketing - Thermos

I. Studiu de piaţă pentru investigarea cerinţelor consumatorilor „Nu ştim dacă schimbându-ne ne perfecţionăm, dar ştim că pentru a ne perfecţiona...

Analiza Pieței Termosului

Descrierea firmei SC UNIVERSAL SA cu sediul în judeţul Iaşi, strada Tudor Neculai, nr 151, înfiinţată în anul 2007 are ca obiect de activitate...

Plan de marketing pentru produsul termos - firma Liquid

Rezumat introductiv De când a fost inventat , în esenţă termosul se bazează pe acelaşi principiu de funcţionare , dar odata cu progresele în...

Studiu de marketing - Suc

Partea I. PIAȚA În cadrul acestei părți vom evidenția caracteristicile pieței țintă și vom prezenta avantajele cautate de către consumatori....

Termosul

TERMOSUL TERMIA In urma analizei si cercetarii de marketing firma VAIOS a decis sa lanseze pe piata termosul TERMIA. Acesta se axeaza pe segmentul...

Ai nevoie de altceva?