Extras din referat
Promovarea produselor face parte din cele patru componente ale mix-ului de marketing. Acest lucru se datorează importanţei pe care o are promovarea în vânzarea produsului: promovarea este 99% inspiraţie şi 1% muncă.
Deoarece produsul se află în faza de lansare firma va utiliza publicitatea, urmărind să construiască cererea primară şi să informeze consumatorii asupra avantajelor pe care le pot obţine prin utilizarea termosului, de asemenea publicitatea fiind principala modalitate de atragere de noi clienţi, ţinta acestui program publicitar extinzându-se până asupra consumatorului. În cazul acestui produs consumatorul nu este neapărat şi persoana care îl achiziţionează (părinţii care cumpără produsul pentru copii lor, sau persoanele care îl cumpără pentru al face cadou).
1. Publicitatea
Analiza SWOT
Punctele tari:
- Calitate superioară;
- Utilizări multiple, avand încorporată busola şi dispozitivul care permite regalarea temperaturii în funcţie de preferinţele consumatorului;
- Oferierea de servicii post vânzare;
- Protecţia oferită produsului oferită de ambalaj, care poate fi întrebuinţat şi în alte scopuri;
Punctele slabe:
- Defectarea busolei, atunci când intră în contact cu lichidele;
Oportunităţi:
- Diversificarea gamei de produse;
- Creşterea notorietăţii;
- Extinderea pieţei (pe plan naţional cât şi internaţional).
Ameninţări:
- Produse similare cu ale concurenţei;
- Sistemul legislativ, care ar putea să interzică utilizarea anumitor materii prime folosite la fabricarea produselor;
Definirea audienţei (piaţa ţintă) şi fixarea unui obiectiv publicitar
Produsul este destinat atât persoanelor de sex feminin cât şi celor de sex masculin, pentru copii cu vârsta cuprinsă între 0-3 ani, persoanelor cu vârsta cuprinsă între 10-23 ani, care pot folosi produsul la şcoală sau la facultate, persoanelor cu vârsta între 24-60 ani care folosesc produsul la locul de muncă. Produsul se mai adresează alpiniştilor, excursioniştilor, celor care au un venit mediu (între 350-700 RON) şi persoanelor care provin din mediul urban aproximativ 74% şi din mediul rural 26%.
Obiectivul publicitar urmărit este de crearea şi îmbunătăţirea notorietăţii mărcii PREMIUM pentru a obţine o recunoaştere a firmei, atât în regiunea Moldovei cât şi în pe plan naţional. Departamentul de marketing al firmei a decis utilizarea unei mărci înregistrate şi a unui slogan, care să poată concura cu produsele concurente existente pe piaţă.
Obiectivul urmărit se doreşte a fi realizat în maxim trei luni prin influienţarea comportamentului la nivel cognitiv, afectiv şi comportamental.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Promovare Termos.doc