Promovare Termos

Extras din referat Cum descarc?

Promovarea produselor face parte din cele patru componente ale mix-ului de marketing. Acest lucru se datoreaza importantei pe care o are promovarea in vanzarea produsului: promovarea este 99% inspiratie si 1% munca.
Deoarece produsul se afla in faza de lansare firma va utiliza publicitatea, urmarind sa construiasca cererea primara si sa informeze consumatorii asupra avantajelor pe care le pot obtine prin utilizarea termosului, de asemenea publicitatea fiind principala modalitate de atragere de noi clienti, tinta acestui program publicitar extinzandu-se pana asupra consumatorului. In cazul acestui produs consumatorul nu este neaparat si persoana care il achizitioneaza (parintii care cumpara produsul pentru copii lor, sau persoanele care il cumpara pentru al face cadou).
1. Publicitatea 
Analiza SWOT 
Punctele tari:
- Calitate superioara;
- Utilizari multiple, avand incorporata busola si dispozitivul care permite regalarea temperaturii in functie de preferintele consumatorului;
- Oferierea de servicii post vanzare;
- Protectia oferita produsului oferita de ambalaj, care poate fi intrebuintat si in alte scopuri;
Punctele slabe:
- Defectarea busolei, atunci cand intra in contact cu lichidele;
Oportunitati:
- Diversificarea gamei de produse;
- Cresterea notorietatii;
- Extinderea pietei (pe plan national cat si international).
Amenintari:
- Produse similare cu ale concurentei;
- Sistemul legislativ, care ar putea sa interzica utilizarea anumitor materii prime folosite la fabricarea produselor;
Definirea audientei (piata tinta) si fixarea unui obiectiv publicitar 
Produsul este destinat atat persoanelor de sex feminin cat si celor de sex masculin, pentru copii cu varsta cuprinsa intre 0-3 ani, persoanelor cu varsta cuprinsa intre 10-23 ani, care pot folosi produsul la scoala sau la facultate, persoanelor cu varsta intre 24-60 ani care folosesc produsul la locul de munca. Produsul se mai adreseaza alpinistilor, excursionistilor, celor care au un venit mediu (intre 350-700 RON) si persoanelor care provin din mediul urban aproximativ 74% si din mediul rural 26%. 
Obiectivul publicitar urmarit este de crearea si imbunatatirea notorietatii marcii PREMIUM pentru a obtine o recunoastere a firmei, atat in regiunea Moldovei cat si in pe plan national. Departamentul de marketing al firmei a decis utilizarea unei marci inregistrate si a unui slogan, care sa poata concura cu produsele concurente existente pe piata.
Obiectivul urmarit se doreste a fi realizat in maxim trei luni prin influientarea comportamentului la nivel cognitiv, afectiv si comportamental.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovare Termos.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!