Tehnicile de promovare sunt diverse, dar in principal ele sunt impartite in trei categorii: reclama, promovarea vanzarilor, relatiile publice. Actiunile de promovare a vanzarilor pot viza: cresterea cantitativa a vanzarilor pe anumite piete, reducerea timpului de luare a deciziei de cumparare, cresterea vanzarilor pentru anumite produse sau sortimente, cresterea prestigiului firmei, etc.
5.1 Reclama
Obiectivul campaniei: " Firma S.C. Galil S.A isi propune ca pana la 11 august 2007, segmentul tinta sa afle despre noul produs al sau, ceasul desteptator Angel Galil".
Una din cele mai importante decizii priveste utilizarea unui apel predominant rational sau predominant emotional. Astfel, unele reclame incearca sa convinga prin argumente rationale, in timp ce altele incearca sa inmoaie inima pentru a ajunge acolo unde au interes. Firma "Galil" isi propune sa atraga atentia clientilor apeland la un ax publicitar emotional cat si la un ax rational.
Perioada de desfasurare a campaniei este 11 mai 2007 - 11 august 2007.
Reclama TV :
Cadrul I : Doi tineri, proaspat casatoriti, la cina.
Cadrul 2: Sotul incearca sa creeze o conversatie cu sotia, care este tacuta.
- Cum ti-a mers azi, draga?
- Oribil!!!!!!!!!!!! Am pierdut un contract foarte important. Am intarziat la servici jumatate de ora. Ceasul nostru era 7:00, dar de fapt era 7:30.
Cadrul 3: - Stai linistita, draga! Am trecut pe la noul magazin "Galil" din oras, si am gasit exact ce ne trebuie, noul lor produs: ceasul desteptator "
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.