Extras din referat
Obiectivele politicii de promovare
În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării neîntrerupte a bunurilor şi serviciilor destinate satisfacerii nevoilor materiale şi spirituale ale societăţii, ale creării schimburilor economice intenţionale, problemele comunicării cu consumatorii (utilizatorii) devin din ce în ce mai dificile, necesitând eforturi de cunoaştere şi informare reciprocă mult mai însemnate, mult mai variate.
Firma E-Time doreşte să atragă atenţia utilizatorilor ceasurilor de mână sub orice formă. Astfel prin împarţirea de pliante, reclame TV si radio, panouri publicitare îi vom informa şi le vom trezi curiozitatea cu privire la produsele companiei. De altfel compania dispune de o gamă foarte largă de produse şi servicii ce poate reprezenta un avantaj.
Prin ofertele promoţionale sperăm să se reuşească a acapara un segment cât mai mare pe piaţă şi astfel să crească şi profitul. Pe viitor firma doreşte să se dezvolte si să se extindă şi în alte oraşe mari din ţară.
Forme de promovare
Promovarea vânzărilor - metodele de promovare a vânzărilor cele mai indicate pentru a fi folosite sunt cele ce constau in: pachetul promoţional, reduceri de preţ, bonusuri. La primii 100 de clienţi reducerea este de 50% a preţului. Aceste facilităţi vin în susţinerea companiei de promovare a produsului prin reclame TV, radio, si ziare.
Ca tehnici principale de promovare firma E-Time utilizeaza :
- Promoţii - începând cu primii 100 de clienţi firma acordă o reducere de 50% pentru produsele cumpărate,
- in perioada sărbătorilor promoţia constă în avantajul de a achiziţiona două produse la preţ de unul singur .
- o altă promoţie a firmei este oferirea unui accesoriu la achiziţionarea produselor ce depaşesc o anumita sumă.
- Merchandising-ul,ca tehnică de promovare utilizată de firma, înglobează tehnicile comerciale ce permit prezentarea produsului eventualului cumpărător în cele mai bune condiţii materiale şi psihologice, însuşi obiectuvul principal fiind optimizarea contactului între produs şi consumator, în scopul efectuării cumpărării acestuia.
- Participarea la manifestări cu caracter expoziţional - Firma participă in fiecare an la Târgul Naţional de obiecte si accesorii de lux organizat in orasele mari ale ţării.
Publicitatea poate fi realizată prin:
- Mass-media: presa scrisă în “Monitorul de Iaşi”, “Flacăra Iaşului”, “Ieşeanul”, “Ziua de Iaşi” etc;
- Radio: toate posturile de radio locale;
- Televiziune: Electron BIT, UPC, RCS & RDS;
- Pagina pe internet: www.e-timecompany.com;
Publicitate exterioară:
- Afişe lipite pe Bulevardul Independenţei, zona Alexandru, Dacia, Mircea, Podu Ros si zona gării, in Copou si în Tudor;
- Pliante distribuite atât în interiorul magazinelor cât şi pe strada sub formă de fluturaşi de diferite culori inclusiv in cutiile poştale;
- Broşuri – ce conţin imagini cu gama extinsă a produselor companiei si preţurile fiecăruia.
Aceste broşuri sunt distribuite în toate punctele comerciale cum ar fi: Super Copou, Hala Centrală, Billa, Mall si Tătăraşi.
Anunţul din presă
Anunţul radio:
“- Ghiţă...
- N-am…
- Ghiţă...
- N-am…
- Ghiţăăă!
- N-am... n-am... n-am…
- Ce nu ai?
- Nu am “timpul” necesar de pierdut …
- Atunci mergi in Iullius Mall si cumpără-l la un preţ accesibil...
“Chronology Beyond Time”
Ce mai aşteptaţi? Nu ezitaţi să veniţi la noi. Ne puteţi găsi in Iullius Mall la etajul 2, relaţii la telefon: 0232255777.
Primii 100 de clienţi au 50% REDUCERE!!!”
Preview document
Conținut arhivă zip
- Promovare - Ceas de Mana.doc