Promovare - Ceas de Mana

Extras din referat Cum descarc?

Obiectivele politicii de promovare
In conditiile economiei contemporane, ale sporirii si diversificarii neintrerupte a bunurilor si serviciilor destinate satisfacerii nevoilor materiale si spirituale ale societatii, ale crearii schimburilor economice intentionale, problemele comunicarii cu consumatorii (utilizatorii) devin din ce in ce mai dificile, necesitand eforturi de cunoastere si informare reciproca mult mai insemnate, mult mai variate.
Firma E-Time doreste sa atraga atentia utilizatorilor ceasurilor de mana sub orice forma. Astfel prin impartirea de pliante, reclame TV si radio, panouri publicitare ii vom informa si le vom trezi curiozitatea cu privire la produsele companiei. De altfel compania dispune de o gama foarte larga de produse si servicii ce poate reprezenta un avantaj.
Prin ofertele promotionale speram sa se reuseasca a acapara un segment cat mai mare pe piata si astfel sa creasca si profitul. Pe viitor firma doreste sa se dezvolte si sa se extinda si in alte orase mari din tara.
Forme de promovare
Promovarea vanzarilor - metodele de promovare a vanzarilor cele mai indicate pentru a fi folosite sunt cele ce constau in: pachetul promotional, reduceri de pret, bonusuri. La primii 100 de clienti reducerea este de 50% a pretului. Aceste facilitati vin in sustinerea companiei de promovare a produsului prin reclame TV, radio, si ziare.
Ca tehnici principale de promovare firma E-Time utilizeaza :
- Promotii - incepand cu primii 100 de clienti firma acorda o reducere de 50% pentru produsele cumparate, 
- in perioada sarbatorilor promotia consta in avantajul de a achizitiona doua produse la pret de unul singur .
- o alta promotie a firmei este oferirea unui accesoriu la achizitionarea produselor ce depasesc o anumita suma.
- Merchandising-ul,ca tehnica de promovare utilizata de firma, inglobeaza tehnicile comerciale ce permit prezentarea produsului eventualului cumparator in cele mai bune conditii materiale si psihologice, insusi obiectuvul principal fiind optimizarea contactului intre produs si consumator, in scopul efectuarii cumpararii acestuia.
- Participarea la manifestari cu caracter expozitional - Firma participa in fiecare an la Targul National de obiecte si accesorii de lux organizat in orasele mari ale tarii.
Publicitatea poate fi realizata prin:
- Mass-media: presa scrisa in "Monitorul de Iasi", "Flacara Iasului", "Ieseanul", "Ziua de Iasi" etc;
- Radio: toate posturile de radio locale;
- Televiziune: Electron BIT, UPC, RCS & RDS;
- Pagina pe internet: www.e-timecompany.com;
Publicitate exterioara:
- Afise lipite pe Bulevardul Independentei, zona Alexandru, Dacia, Mircea, Podu Ros si zona garii, in Copou si in Tudor;
- Pliante distribuite atat in interiorul magazinelor cat si pe strada sub forma de fluturasi de diferite culori inclusiv in cutiile postale;
- Brosuri - ce contin imagini cu gama extinsa a produselor companiei si preturile fiecaruia.
Aceste brosuri sunt distribuite in toate punctele comerciale cum ar fi: Super Copou, Hala Centrala, Billa, Mall si Tatarasi.
Anuntul din presa
Anuntul radio: 
"- Ghita...
- N-am...
- Ghita...
- N-am...
- Ghitaaa!
- N-am... n-am... n-am...
- Ce nu ai?
- Nu am "timpul" necesar de pierdut ... 
- Atunci mergi in Iullius Mall si cumpara-l la un pret accesibil... 
"Chronology Beyond Time"
Ce mai asteptati? Nu ezitati sa veniti la noi. Ne puteti gasi in Iullius Mall la etajul 2, relatii la telefon: 0232255777.
Primii 100 de clienti au 50% REDUCERE!!!"


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovare - Ceas de Mana.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!