Promovare - ceas de mână

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1027
Mărime: 23.69KB (arhivat)
Publicat de: Ilaria Constantin
Puncte necesare: 5
FEAA - IASI

Extras din referat

Obiectivele politicii de promovare

În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării neîntrerupte a bunurilor şi serviciilor destinate satisfacerii nevoilor materiale şi spirituale ale societăţii, ale creării schimburilor economice intenţionale, problemele comunicării cu consumatorii (utilizatorii) devin din ce în ce mai dificile, necesitând eforturi de cunoaştere şi informare reciprocă mult mai însemnate, mult mai variate.

Firma E-Time doreşte să atragă atenţia utilizatorilor ceasurilor de mână sub orice formă. Astfel prin împarţirea de pliante, reclame TV si radio, panouri publicitare îi vom informa şi le vom trezi curiozitatea cu privire la produsele companiei. De altfel compania dispune de o gamă foarte largă de produse şi servicii ce poate reprezenta un avantaj.

Prin ofertele promoţionale sperăm să se reuşească a acapara un segment cât mai mare pe piaţă şi astfel să crească şi profitul. Pe viitor firma doreşte să se dezvolte si să se extindă şi în alte oraşe mari din ţară.

Forme de promovare

Promovarea vânzărilor - metodele de promovare a vânzărilor cele mai indicate pentru a fi folosite sunt cele ce constau in: pachetul promoţional, reduceri de preţ, bonusuri. La primii 100 de clienţi reducerea este de 50% a preţului. Aceste facilităţi vin în susţinerea companiei de promovare a produsului prin reclame TV, radio, si ziare.

Ca tehnici principale de promovare firma E-Time utilizeaza :

- Promoţii - începând cu primii 100 de clienţi firma acordă o reducere de 50% pentru produsele cumpărate,

- in perioada sărbătorilor promoţia constă în avantajul de a achiziţiona două produse la preţ de unul singur .

- o altă promoţie a firmei este oferirea unui accesoriu la achiziţionarea produselor ce depaşesc o anumita sumă.

- Merchandising-ul,ca tehnică de promovare utilizată de firma, înglobează tehnicile comerciale ce permit prezentarea produsului eventualului cumpărător în cele mai bune condiţii materiale şi psihologice, însuşi obiectuvul principal fiind optimizarea contactului între produs şi consumator, în scopul efectuării cumpărării acestuia.

- Participarea la manifestări cu caracter expoziţional - Firma participă in fiecare an la Târgul Naţional de obiecte si accesorii de lux organizat in orasele mari ale ţării.

Publicitatea poate fi realizată prin:

- Mass-media: presa scrisă în “Monitorul de Iaşi”, “Flacăra Iaşului”, “Ieşeanul”, “Ziua de Iaşi” etc;

- Radio: toate posturile de radio locale;

- Televiziune: Electron BIT, UPC, RCS & RDS;

- Pagina pe internet: www.e-timecompany.com;

Publicitate exterioară:

- Afişe lipite pe Bulevardul Independenţei, zona Alexandru, Dacia, Mircea, Podu Ros si zona gării, in Copou si în Tudor;

- Pliante distribuite atât în interiorul magazinelor cât şi pe strada sub formă de fluturaşi de diferite culori inclusiv in cutiile poştale;

- Broşuri – ce conţin imagini cu gama extinsă a produselor companiei si preţurile fiecăruia.

Aceste broşuri sunt distribuite în toate punctele comerciale cum ar fi: Super Copou, Hala Centrală, Billa, Mall si Tătăraşi.

Anunţul din presă

Anunţul radio:

“- Ghiţă...

- N-am…

- Ghiţă...

- N-am…

- Ghiţăăă!

- N-am... n-am... n-am…

- Ce nu ai?

- Nu am “timpul” necesar de pierdut …

- Atunci mergi in Iullius Mall si cumpără-l la un preţ accesibil...

“Chronology Beyond Time”

Ce mai aşteptaţi? Nu ezitaţi să veniţi la noi. Ne puteţi găsi in Iullius Mall la etajul 2, relaţii la telefon: 0232255777.

Primii 100 de clienţi au 50% REDUCERE!!!”

Preview document

Promovare - ceas de mână - Pagina 1
Promovare - ceas de mână - Pagina 2
Promovare - ceas de mână - Pagina 3
Promovare - ceas de mână - Pagina 4
Promovare - ceas de mână - Pagina 5
Promovare - ceas de mână - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Promovare - Ceas de Mana.doc

Alții au mai descărcat și

Rentabilitatea lansării pe piață a unui nou produs - ceasul de mână Elegance

Introducere Acest proiect evidenţiază perspectivele de dezvoltare ale firmei Basel SA şi activitatea departamentului management-marketing din...

Merchandisingul

Merchandisingul este specific punctului de vanzare şi reprezintă un complex de acţiuni menite să pună un produs în cel mai mare pericol de a fi...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Plan de Marketing pentru Iaurtul Danone

1. Prezentarea generala Scopul planului consta in pregatirea in vederea lansari unui nou produs Danon pe piata Oradiei si anume iaurtul cu prune...

Te-ar putea interesa și

Cercetare de Marketing Privind Lansarea unei Afaceri

CAPITOLUL I INTRODUCERE Din 1990, Republica nostru a parcurs o cale foarte dificilă de tranziţie şi şocuri grele. Dar pentru toate că ar trebui...

Analiza sistemului de distribuție al firmei Macromex

Capitolul I Elemente de caracterizare a firmei Macromex 1.1. Date de identificare Denumire: S.C MACROMEX S.R.L Localizare: Bucuresti, str....

Contribuția designului și esteticii în dezvoltarea pieței ceasurilor de mana

INTRODUCERE Dimensiune secțiune: 1 pagină Punctaj secțiune: 1,5 pct Motivarea alegerii produsului Ceasurile de mana de calitate, de bun gust,...

Profilaxia infracțiunilor de corupție

Capitolul I Noţiuni generale Criminologia, in sens etimologic, deriva din latinescul “crimen” – crima, infractiune si grecescul “logos” – stiinta;...

Cercetare de marketing privind lansarea pe piață a unui produs nou

I. Prezentarea firmei “Time” este o companie privata infiintata in 1992,din Moldova producătore de ceasuri și componente de precizie Compania...

Rentabilitatea lansării pe piață a unui nou produs - ceasul de mână Elegance

Introducere Acest proiect evidenţiază perspectivele de dezvoltare ale firmei Basel SA şi activitatea departamentului management-marketing din...

Designul și estetica ceasurilor

1. DESCRIERA PRODUSULUI „ CEAS „ DIN PERSPECTIVA RAPORTULUI FUNCŢIE- FORMĂ- MATERIAL 1.1. ISTORICUL ŞI EVOLUŢIA DESIGNULUI ÎN RAPORT CU EVOLUŢIA...

Analiza sistemului logistic de distribuție la nivelul firmei Lorimod

CAPITOLUL I. ELEMENTE DE CARACTERIZARE A FIRMEI LORIMOD Firma Lorimod este infiintata din anul 1994 si isi desfasoara activitatea in importul si...

Ai nevoie de altceva?