Proiect trasporturi interne și internaționale

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 2226
Mărime: 87.30KB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Niţă Valentin

Extras din referat

Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului de marfuri

Pe teritoriul unei regionale de cale ferata sunt amplasate 5 statii principale, în care se executa operatii de formare-descompunere a trenurilor comerciale.

Informatiile cu privire la statiile Si de formare a trenurilor si statiile Sj de descompunere a trenurilor la distantele dintre aceste statii notate cu dij exprimate în kilometri, precum si la cantitatile care urmeaza a fi transportate între statiile Si si Sj notate cu Qij exprimate în mii tone sunt prezentate în tabelul 1.

Tab.1

1. S1 S2 S3 S4 S5

S1 Q1j - 390 660 235 925

d1j - 160 210 280 420

S2 Q2j 400 - 320 150 200

d2j 160 - 190 235 140

S3 Q3j 500 415 - 500 1200

d3j 210 190 - 175 235

S4 Q4j 400 220 400 - 440

d4j 280 235 175 - 170

S5 Q5j 280 475 500 900 -

d5j 420 140 235 170 -

Tab. 2 contine vitezele medii de circulatie a trenurilor(viteza tehnica exprimata în km/h)

2. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 65 70 65 85

S2 80 - 40 70 70

S3 80 85 - 70 75

S4 60 80 85 - 80

S5 70 90 70 65 -

Tab. 3 cuprinde timpii de stationare pe parcurs a trenurilor exprimati în ore

3. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 1,5 1 1 2

S2 2 - 0,6 2 3,1

S3 1,5 1,5 - 2,5 2,5

S4 1 0,8 1 - 1

S5 1,2 1,2 2,2 1,4 -

Tab.4 cuprinde timpii medii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de încarcare formare exprimati în ore.

4. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 17 15 35 12

S2 21 - 22 13 16

S3 18 18 - 16 16

S4 23 34 24 - 20

S5 12 26 16 23 -

Tab. 5 cuprinde timpii medii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de descompunere-descarcare, expr. în ore

5. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 5 5 10 7

S2 5 - 9 4 6

S3 9 9 - 10 6

S4 8 11 11 - 5

S5 10 16 16 8 -

Tab. 6 cuprinde timpii medii de stationare a locomotivelor în statiile cu depou de domiciliu la o reutilizare, exprimati în ore

6. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 3,6 - 4 3,1

S2 - - 3,4 4,6 3,4

S3 - - - - 3,4

S4 - - - - 3,6

S5 - - - - -

Tab. 7 cuprinde coeficientii de utilizare a capacitatii de încarcare a vagoanelor.

7. S1 S2 S3 S4 S5

S1 - 0,72 0,72 0,72 0,72

S2 0,72 - 0,72 0,72 0,72

S3 0,72 0,72 - 0,72 0,72

S4 0,72 0,72 0,72 - 0,72

S5 0,72 0,72 0,72 0,72 -

Costul serviciilor auxiliare ale locomotivelor este 0,09. Un vagon conventional are capacitatea de încarcare de 20 de tone. Un tren are în compunere 60 vagoane conventionale. Tara medie a unui vagon conventional este de 8 tone. Coeficientul mediu de neuniformitate în timp a traficului este 1.

Se cere sa se calculeze urmatorii indicatori:

" Indicatori privind utilizarea trenurilor

1. numarul total anual de trenuri care circula între statiile i si j pe ambele sensuri, notat cu Ntaij

Ntaij=

Qij reprezinta cantitatea care urmeaza a fi transportata între statiile i si j, exprimata în tone;

Vg reprezinta numarul de vagoane conventionale din compunerea unui tren(numarul de vagoane este 60) ;

qv reprezinta capacitatea de încarcare a unui vagon conventional (20 tone);

Kucîij reprezinta coeficientul de utilizare a capacitatii de încarcare a vagonului(0,72) ;

Preview document

Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 1
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 2
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 3
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 4
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 5
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 6
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 7
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 8
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 9
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 10
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 11
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 12
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 13
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 14
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 15
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 16
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 17
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 18
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 19
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 20
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 21
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 22
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 23
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 24
Proiect trasporturi interne și internaționale - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Proiect Trasporturi Interne si Internationale.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Mediul de afaceri european Romania-Bulgaria

Introducere Mediul de afaceri reprezintă o realitate care formează obi ectul unor reprezentări specifice pe care firmele și le consti tuie cu...

Marketing Politic

Capitolul 1 Marketingul electoral 1.1. Introducere Tinta acestei lucrari este relatia comunicationala între politic si cetatean, într-o tara...

Ai nevoie de altceva?