Calculul indicatorilor de utilizare a materialului rulant aferent traficului de marfuri Pe teritoriul unei regionale de cale ferata sunt amplasate 5 statii principale, in care se executa operatii de formare-descompunere a trenurilor comerciale. Informatiile cu privire la statiile Si de formare a trenurilor si statiile Sj de descompunere a trenurilor la distantele dintre aceste statii notate cu dij exprimate in kilometri, precum si la cantitatile care urmeaza a fi transportate intre statiile Si si Sj notate cu Qij exprimate in mii tone sunt prezentate in tabelul 1. Tab.1 1. S1 S2 S3 S4 S5 S1 Q1j - 390 660 235 925 d1j - 160 210 280 420 S2 Q2j 400 - 320 150 200 d2j 160 - 190 235 140 S3 Q3j 500 415 - 500 1200 d3j 210 190 - 175 235 S4 Q4j 400 220 400 - 440 d4j 280 235 175 - 170 S5 Q5j 280 475 500 900 - d5j 420 140 235 170 - Tab. 2 contine vitezele medii de circulatie a trenurilor(viteza tehnica exprimata in km/h) 2. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 65 70 65 85 S2 80 - 40 70 70 S3 80 85 - 70 75 S4 60 80 85 - 80 S5 70 90 70 65 - Tab. 3 cuprinde timpii de stationare pe parcurs a trenurilor exprimati in ore 3. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 1,5 1 1 2 S2 2 - 0,6 2 3,1 S3 1,5 1,5 - 2,5 2,5 S4 1 0,8 1 - 1 S5 1,2 1,2 2,2 1,4 - Tab.4 cuprinde timpii medii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de incarcare formare exprimati in ore. 4. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 17 15 35 12 S2 21 - 22 13 16 S3 18 18 - 16 16 S4 23 34 24 - 20 S5 12 26 16 23 - Tab. 5 cuprinde timpii medii de imobilizare a vagoanelor la o operatiune de descompunere-descarcare, expr. in ore 5. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 5 5 10 7 S2 5 - 9 4 6 S3 9 9 - 10 6 S4 8 11 11 - 5 S5 10 16 16 8 - Tab. 6 cuprinde timpii medii de stationare a locomotivelor in statiile cu depou de domiciliu la o reutilizare, exprimati in ore 6. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 3,6 - 4 3,1 S2 - - 3,4 4,6 3,4 S3 - - - - 3,4 S4 - - - - 3,6 S5 - - - - - Tab. 7 cuprinde coeficientii de utilizare a capacitatii de incarcare a vagoanelor. 7. S1 S2 S3 S4 S5 S1 - 0,72 0,72 0,72 0,72 S2 0,72 - 0,72 0,72 0,72 S3 0,72 0,72 - 0,72 0,72 S4 0,72 0,72 0,72 - 0,72 S5 0,72 0,72 0,72 0,72 - Costul serviciilor auxiliare ale locomotivelor este 0,09. Un vagon conventional are capacitatea de incarcare de 20 de tone. Un tren are in compunere 60 vagoane conventionale. Tara medie a unui vagon conventional este de 8 tone. Coeficientul mediu de neuniformitate in timp a traficului este 1. Se cere sa se calculeze urmatorii indicatori: " Indicatori privind utilizarea trenurilor 1. numarul total anual de trenuri care circula intre statiile i si j pe ambele sensuri, notat cu Ntaij Ntaij= Qij reprezinta cantitatea care urmeaza a fi transportata intre statiile i si j, exprimata in tone; Vg reprezinta numarul de vagoane conventionale din compunerea unui tren(numarul de vagoane este 60) ; qv reprezinta capacitatea de incarcare a unui vagon conventional (20 tone); Kuciij reprezinta coeficientul de utilizare a capacitatii de incarcare a vagonului(0,72) ;
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.