Proiect marketing - veioză

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1166
Mărime: 203.67KB (arhivat)
Publicat de: Atanasio Solomon
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1. Elementele cheie ale produsului

a. Atribute:

Deosebit de atractive, cu abajur din sticlă opal, realizate manual, veiozele „Lightning” funcţionează pe acelaşi principiu al senzorilor HF.Senzorul, aflat în interior, nu afectează deloc aspectul acestor lămpi.Aşezate pe birou, pe podea, pe pervazul ferestrei, aceste veioze conferă - atmosfera foarte caldă şi plăcută camerei dumneavoastră.

Date tehnice pentru veioze Lightning cu senzor HF

Dimensiuni / Nr. produs TS 40 L = 250 mm / 734015

: TS 41 L = 300 mm / 734114

: TS 42 L = 350 mm / 734213

: TS 50 L = 330 mm / 734312

: TS 51 L = 430 mm / 734411

: TS 52 L = 530 mm / 734510

: TS 55 L = 330 mm / 734619

: TS 56 L = 430 mm / 734718

: TS 57 L = 530 mm / 734817

Putere max. 100 W / E 27

Tensiune de alimentare 230 - 240 V, 50 Hz

Unghi de cuprindere 360° cu unghi de acoperire 160°

Reglarea crepusculară 2 - 2000 lux

Control luminozitate 0-100% (Watt-o-matic)

Funcţionare permanentă max. 4 ore

b. Aspect:

Veiozele cu senzor HF sunt disponibile în 3 modele diferite şi 3 dimensiuni diferite.

Alte variante constructive (design special şi mărimi diferite):

c. Utilizări:

Veioza „Super Light HF”este creată pentru iluminarea locuinţelor, creînd un mediu propice realizării diferitelor activităţi de birou dar şi un climat favorabil relaxării datorită efectului de crepuscularitate cu care este echipat modelul „Super Light HF”, precum şi de jocul de lumini creat de abajurul din care este confecţionată.

Lumina nu dăunează vederii datorită unui sistem inovator de filtrare a radiaţiilor ultraviolete.

Pe lîngă funcţiile obişnuite, reglarea timpului de funcţionare, sensibilitate si reglarea crepuscularităţii, corpurile de iluminat din această clasă prezintă un inovativ sistem de pornire graduală a luminii, reglarea intensităţii luminii, precum şi funcţia de funcţionare permanentă a luminii. Senzorul are un unghi de cuprindere de 360° cu unghiul de acoperire de 160°. Acest lucru asigură - detectare sigură şi rapidă a corpurilor în mişcare din raza supravegheată. Domeniul de cuprindere se poate regla de la 1m la 8m.

d. Portofoliu de produse

Firma SC „Lightning” SA crează - gamă largă de corpuri decorative de iluminat, piese de schimb pentru produsele proprii şi componente ale corpurilor de iluminat universale.

Firma SC „Lightning”SA produce veioze din gama „Super Light” într-- multitudine de variante constructive , atît prin designul folosit cît şi prin categoria de becuri sau lămpi fluorescente folosite. Aşadar, se utilizează becuri cu putere maximă de 100 watt şi lămpi fluorescente cu gaze rare (Neon şi Argon).

Linia de produse comercializate de firma SC „Lightning” SA este caracterizată prin prisma a două dimensiuni:

- lăţime;

- adîncime.

Din punctul de vedere al lăţimii, linia de produse cuprinde:

- Gama “LUX”;

- Gama “SPECIAL”;

- Gama “ECONOMIC”.

Din punctul de vedere al adâncimii, linia de produse cuprinde:

- Veioza de salon;

- Veioza de dormitor;

- Veioza de bucătărie.

Preview document

Proiect marketing - veioză - Pagina 1
Proiect marketing - veioză - Pagina 2
Proiect marketing - veioză - Pagina 3
Proiect marketing - veioză - Pagina 4
Proiect marketing - veioză - Pagina 5
Proiect marketing - veioză - Pagina 6
Proiect marketing - veioză - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Veioza.doc

Te-ar putea interesa și

Proiect marketing - firmă veioze - SC Light On SA

Introducere S.C.”Light on”S.A. – firma cu capital privat – infiintata in ianuarie 2004 , are ca principale activitati producerea si...

Cercetare de piață - produsul veioză

CAPITOLUL 1-PIAŢA 1.1 Introducere De-a lungul secolelor,iluminarea a devenit tot mai evoluată,azi putând ilumina orice locuinţă doar prin...

Ai nevoie de altceva?