Proiect Marketing Produs - After Shave Nivea

Extras din referat Cum descarc?

1.ANALIZA PIETEI
1.1IDENTIFICAREA PIETEI
Pe piata din Romania principalele companii producatoare de produse cosmetice destinate barbatilor sunt GILETTE, COLGATE-PALMOLIVE si NIVEA. De departe GILETTE detine suprematia in ceea ce priveste notorietatea, in primul rand pentru ca ofera o gama de produse destinata numai barbatilor. Este un brand puternic cu o notorietate foarte mare in randul barbatilor si nu numai, fapt ce ii aduce constant clieti.
Marcile de after shave destinate unui segment de piata aparte, datorita preturilor ridicate, cuprind nume precum Acqua di Parma, Brut, Crabtree & Evelyn si Old Spice. Multi design-eri de moda si-au folosit numele in promovarea after-shave-ului: Hugo Boss, Comme des Garcons, Tommy Hilfiger, Mark Jacobs, Calvin Klein, Lacoste, Jil Sander, si Vera Wang.
NIVEA si-a diversificat gama de produse in anii 90 si are in gama sa produse destinate ingrijirii masculine. 
1.2DETALII DESPRE BRAND 
Povestea NIVEA incepe cu descoperirea revolutionara a Eucerit-ului, primul emulsificator apa in ulei. Acesta a facut posibila crearea pentru prima data a unei emulsii stabile de acest tip. In 1911 proprietarul Beiersdorf, Oskar Troplowitz, in stransa colaborare cu chimistul Isaac Lifschutz si dermatologul Paul Unna, a initiat dezvoltarea unei creme pentru piele bazata pe aceasta emulsie. In luna decembrie a acelui an a intrat pe piata prima crema hidratanta pentru ingrijirea pielii din lume. Tropolowitz i-a dat numele de NIVEA dupa cuvantul latin << nivius >> care inseamna << alba ca zapada >>. In decursul anilor brandul NIVEA a rezistat pe piata adaptandu-se continuu la nevoile si cerintele cumparatorilor de produse cosmetice. 
In prezent compania NIVEA este una din principalele firme producatoare de cosmetice din lume, produsele sale fiind distribuite pe toate continentele. 
Anii '90 au fost plini de succes pentru NIVEA, pentru faptul ca pe langa garantarea in continuare a unei calitati a produselor individuale, NIVEA si-a extins gama de produse in noi domenii cosmetice cum sunt produsele de make-up (machiaj) si styling (coafarea parului) si a facut inovatii considerabile in produsele de ingrijire a pielii: crema de fata anti-rid cu coenzima Q10, spre exemplu. NIVEA si-a extins liniile de productie pentru a oferi o gama de produse cosmetice completa, atat pentru ingrijirea intregii familii cat si pentru cea individuala.
Gama de produse oferita de nivea este diversa si cuprinde produse pentru:
-ingrijirea tenului, ingrijirea corpului, ingrijirea parului, ingrijirea mainilor, ingrijirea zonei intime, ingrijire masculina (NIVEA for men), ingrijirea bebelusilor, ingrijirea buzelor, protectie solara, deodorante, produse pentru dus si baie. 
Gama destinata barbatilor este diversa si cuprinde produse pentru ingrijirea tenului, pentru curatarea tenului, produse pentru barbierit si after shave (balsam hidratant, balsam ten sensibil, balsam revigorant, lotiune revigoranta). 
2.OBIECTIVE
NIVEA se bucura de notorietate si popularitate in randul femeilor, este un lucru cert si acest fapt ii permite sa isi propuna noi tinte si sa isi largeasca gama de produse, mentinandu-si atentia in continuare pe segmentul de piata feminin. De aceea NIVEA si-a extins Gama de produse, orientandu-se catre barbati cu o noua gama NIVEA for men. Astfel isi propune noi obiective, pe care va incerca sa le atinga cu ajutorul strategiei pro cauza, sponsorizind o cauza sociala. Obiective propuse:
Pe termen lung:
-Cresterea procentuala a notorietatii produsului after sahve NIVEA for men 
-Cresterea popularitatii produsului after sahve NIVEA for men
-Castigarea de capital de imagine pentru firma NIVEA 
Pe termen scurt:
-Cresterea vanzarilor produsului after shave nivea for men
-Cresterea clientilor
3.STRATEGIE
Programele de promovare PRO CAUZA, sunt un as in mana fiecarui brand. Sponsorizarea unei cauze nobile creste numarul de cumparatori al produsului care participa la aceasta campanie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing Produs - After Shave Nivea .doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!