Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim

Extras din referat Cum descarc?

1. Prezentarea generala a unitatii economice
Adresa: Strada Stefan cel Mare 4, Turda, 401058, judetul Cluj.
Adresa Web: www.holcim.ro.
Grupul Holcim produce ciment, betoane si agregate din anul 1912. In aproximativ 100 de ani, compania s-a extins la nivel international, fiind prezenta in 70 de tari, pe toate cele 5 continente. Holcim Romania S.A. detine in prezent 3 fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 12 statii de betoane (dintre care 9 sunt construite pe baza conceptului de statie de betoane ecologica) si 4 statii de agregate. Holcim Romania S.A.are in prezent aproximativ 1.300 angajati.
Experienta si tehnologiile de care compania beneficiaza gratie faptului ca face parte dintr-un grup international, ajuta la livrarea unor produse si servicii de calitate garantata.
Cerintele clientilor si ale pietei locale sunt o prioritate a activitatii acestei companii, principiul de baza fiind satisfacerea nevoilor clientilor la cel mai inalt nivel.
Holcim Romania S.A. este o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism lansand pe piata romaneasca produse si servicii extrem de apreciate.
Toate cele 14 statii de betoane ale Holcim Romania S.A. sunt construite pe un concept ecologic, adus pentru prima oara in Romania si bazat pe o tehnologie care elimina zgomotul, praful si permite reciclarea betonului proaspat.
Prin premierele si inovatiile lansate pana in prezent, compania s-a dovedit a fi un deschizator de drumuri si in domeniul serviciilor aduse in domeniul constructiilor. Holcim Romania S.A. este prima companie care a adus in atentia specialistilor si a publicului larg manuale de utilizare a cimentului si betoanelor, oferindu-le gratuit tuturor celor interesati in cadrul evenimentelor publice la care participa, dar si pe pagina de Internet a companiei, www.holcim.ro. Infiintarea unor linii telefonice de informare si de preluare a comenzilor clientilor (Holcim Infoline 208 2000 si Dispeceratul Betoane Bucuresti) sunt servicii care, alaturi de lansarea in premiera a unor produse precum Holcim Superlucrabil(R), si gama de Lianti Hidraulici Rutieri Holcim, completeaza cu succes un portofoliu bogat, complex si original
De asemenea, in 2005, Holcim a lansat primul Raport de Dezvoltare Durabila al unei companii din Romania, primul Raport privind Co-procesarea Deseurilor in Fabricile de Ciment si serviciul de descarcare a cimentului in saci paletizati("TailForklift").
In 2006, Holcim Romania S.A. a publicat a doua editie a Raportului de Dezvoltare Durabila, a lansat www.societatedurabila.ro - primul portal din Romania dedicat dezvoltarii durabile.
2. Mediul de marketing al firmei
2.1 Micromediul de marketing
Componentele micromediului de marketing sunt acele elemente ale mediului cu care firma este in contact constant , permanent si direct.Aceste elemente sunt:furnizorii, intermediarii(distribuitorii), concurentii, consumatorii, publicul si firma insasi.
Furnizorii
Principalele criterii de selectare si evaluare a furnizorilor in functie de importanta lor sunt urmatoarele:
-aplicarea unui sistem de asigurare a calitatii la furnizor 
-experienta colaborarii anterioare 
-referinte de la alti utilizatori
-servicii dupa livrare si post garantie
-flexibilitate 
-respectarea termenelor de livrare
-pretul practicat
-modalitatile si termenele de plata
Holcim Romania S.A. lucreaza cu furnizori de la care achizitioneaza diverse echipamente de lucru sau de protectie,diferite utilaje si materiale pentru ambalarea propriilor produse.
Intermediarii
Intermediarii sunt persoane juridice sau fizice care se interpun intre firma si furnizori, respectiv firma si consumatorii acesteia. Intermediarii care intervin in canalele de distributie pot fi independenti sau functionali.
Intermediarii independenti cumpara produsul si il revand in numele si sub marca proprie. Ei isi asuma riscul proprietatii asupra marfurilor, iar castigul lor apare din speranta de a revinde produsul la un pret mai mare decat cel de achizitionare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect de Practica Marketing Strategic la Societatea Holcim.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!