Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3816
Mărime: 29.59KB (arhivat)
Publicat de: Emilia P.
Puncte necesare: 7
Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Stiinte economice

Extras din referat

1. Prezentarea generalã a unitãţii economice

Adresa: Strada Stefan cel Mare 4, Turda, 401058, judetul Cluj.

Adresa Web: www.holcim.ro.

Grupul Holcim produce ciment, betoane si agregate din anul 1912. In aproximativ 100 de ani, compania s-a extins la nivel international, fiind prezenta in 70 de tari, pe toate cele 5 continente. Holcim Romania S.A. detine in prezent 3 fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 12 statii de betoane (dintre care 9 sunt construite pe baza conceptului de statie de betoane ecologica) si 4 statii de agregate. Holcim Romania S.A.are in prezent aproximativ 1.300 angajati.

Experienta si tehnologiile de care compania beneficiaza gratie faptului ca face parte dintr-un grup international, ajuta la livrarea unor produse si servicii de calitate garantata.

Cerintele clientilor si ale pietei locale sunt o prioritate a activitatii acestei companii, principiul de baza fiind satisfacerea nevoilor clientilor la cel mai inalt nivel.

Holcim Romania S.A. este o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism lansand pe piata romaneasca produse si servicii extrem de apreciate.

Toate cele 14 statii de betoane ale Holcim Romania S.A. sunt construite pe un concept ecologic, adus pentru prima oara in Romania si bazat pe o tehnologie care elimina zgomotul, praful si permite reciclarea betonului proaspat.

Prin premierele si inovatiile lansate pana in prezent, compania s-a dovedit a fi un deschizator de drumuri si in domeniul serviciilor aduse in domeniul constructiilor. Holcim Romania S.A. este prima companie care a adus in atentia specialistilor si a publicului larg manuale de utilizare a cimentului si betoanelor, oferindu-le gratuit tuturor celor interesati in cadrul evenimentelor publice la care participa, dar si pe pagina de Internet a companiei, www.holcim.ro. Infiintarea unor linii telefonice de informare si de preluare a comenzilor clientilor (Holcim Infoline 208 2000 si Dispeceratul Betoane Bucuresti) sunt servicii care, alaturi de lansarea in premiera a unor produse precum Holcim Superlucrabil®, si gama de Lianti Hidraulici Rutieri Holcim, completeaza cu succes un portofoliu bogat, complex si original

De asemenea, in 2005, Holcim a lansat primul Raport de Dezvoltare Durabila al unei companii din Romania, primul Raport privind Co-procesarea Deseurilor in Fabricile de Ciment si serviciul de descarcare a cimentului in saci paletizati(“TailForklift”).

In 2006, Holcim Romania S.A. a publicat a doua editie a Raportului de Dezvoltare Durabila, a lansat www.societatedurabila.ro - primul portal din Romania dedicat dezvoltarii durabile.

2. Mediul de marketing al firmei

2.1 Micromediul de marketing

Componentele micromediului de marketing sunt acele elemente ale mediului cu care firma este in contact constant , permanent şi direct.Aceste elemente sunt:furnizorii, intermediarii(distribuitorii), concurenţii, consumatorii, publicul şi firma insãşi.

Furnizorii

Principalele criterii de selectare şi evaluare a furnizorilor în funcţie de importanţa lor sunt urmãtoarele:

-aplicarea unui sistem de asigurare a calitãţii la furnizor

-experienţa colaborãrii anterioare

-referinţe de la alţi utilizatori

-servicii dupã livrare şi post garanţie

-flexibilitate

-respectarea termenelor de livrare

-preţul practicat

-modalitãţile şi termenele de platã

Holcim Romania S.A. lucreaza cu furnizori de la care achizitioneaza diverse echipamente de lucru sau de protectie,diferite utilaje si materiale pentru ambalarea propriilor produse.

Intermediarii

Intermediarii sunt persoane juridice sau fizice care se interpun între firmã şi furnizori, respectiv firmã şi consumatorii acesteia. Intermediarii care intervin în canalele de distribuţie pot fi independenţi sau funcţionali.

Intermediarii independenţi cumpãrã produsul şi îl revând în numele şi sub marca proprie. Ei îşi asumã riscul proprietãţii asupra mãrfurilor, iar câştigul lor apare din speranţa de a revinde produsul la un preţ mai mare decât cel de achiziţionare.

Preview document

Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 1
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 2
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 3
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 4
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 5
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 6
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 7
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 8
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 9
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 10
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 11
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 12
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 13
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 14
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 15
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 16
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 17
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 18
Proiect de practică marketing strategic la societatea Holcim - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Proiect de Practica Marketing Strategic la Societatea Holcim.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?