Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1541
Mărime: 312.56KB (arhivat)
Puncte necesare: 5

Extras din referat

I Descrierea produsului

Secolul în care trăim este secolul vitezei şi al tehnologiei, totul în jurul nostru se petrece într-un ritm ameţitor iar timpul a devenit din ce în ce mai preţios. Printre produsele de strictă necesitate ale omului modern, a rămas la fel ca în trecut, ceasul – instrumental de măsura al coordonatelor temporale. Ceasul este un produs care ne uşurează viaţa, combinând funcţia de accesoriu vestimentar cu cea de mecanism. Indiferent de prezentare – ceas de mână, ceas de masă sau ceas de perete acest produs poate reprezenta un cadou ideal, inspirat pentru orice persoană.

Probabil prea puţini ştiu că ceasurile de mână au fost purtate la început doar de femei. Ele au devenit populare de-abia după 1920, cele de buzunar nemaifiind la modă. Ceasurile electrice au apărut după 1950, însă nu foloseau quartz. Acest cristal a intrat în componenţa ceasurilor de mână electronice începând cu 1969 şi în curând marea majoritate al gageturilor de măsurat timpul erau electronice. Preţul scăzut şi-a spus cuvântul. La ora actuală, pentru un ceas de mână mecanic trebuie să plăteşti o sumă considerabilă şi mulţi ceasornicari elveţieni încă se iau la întrecere pentru a crea adevărate opere de artă, inaccesibile muritorului de rând.

În continuare ne vom îndrepta privirea spre ceasurile electronice, hi-tech, ce oferă facilităţi precum cronometru cu timpi intermediari şi chiar modul GPS.

Canyon este un brand cu o oarecare vechime pe piaţa mondiala, fiind caracterizat prin produse electronice accesibile din domeniul IT şi nu numai. Compania a fost înfiinţată în 1999 şi are sediul central în Olanda, iar birourile de vânzări în Taiwan. Printre cele aproape 150 de produse disponibile se numără şi seria Sportsline de dispozitive special create pentru persoanele în mişcare.

Ceas cu GPS Canyon CNS-GPS2

Din gama de produse Canyon destinate sportivilor, dar şi alergătorilor de weekend, se remarcă modelul CNS-GPS2 – GPS Outdoor Trainer. După cum reiese chiar din denumire, acest sport-gadget este înzestrat cu receptor GPS, util pentru a-ţi calcula viteza de deplasare, distanţa parcursă şi, independent de GPS, timpul.

De asemenea, la capătul cursei nebuneşti poţi vizualiza drumul parcurs şi numărul de calorii consumate. Ruta este indicată într-un mod primitiv (linie punctată) deoarece modestul ecran monocrom (80 x 120 pixeli) nu este capabil să afişeze mai multe detalii grafice. Dacă ai ghinionul să te rătăceşti, în urma unei probe neprevăzute de anduranţă în compania unor câini flămânzi şi insistenţi, ceasul cu GPS te va îndruma către punctul de start – trebuie doar să selectezi opţiunea “Trackback”. Aceleaşi indicii grafice “retro” te vor ajuta să ajungi acasă.

Casă, dulce casă. În acest loc sacru, dotat cu echipamente de ultimă generaţie, vei transfera rezultatele “muncii” către indispensabilul calculator personal. De acum nu ai decât să meditezi în linişte, gândindu-te la performanţele încurajatoare sau nu. Ceasul CNS-GPS2 dispune de memorie internă (exprimată în puncte), suficientă cât să-ţi stocheze informaţiile despre efortul depus în ultima lună. Una din facilităţile interesante este posibilitatea corelării traseelor parcurse cu serviciile Google Earth si Google Map.

Preview document

Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 1
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 2
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 3
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 4
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 5
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 6
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 7
Proiect de Campanie Publicitară în Baza Ceasului Canyon - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Proiect de Campanie Publicitara in Baza Ceasului Canyon.doc

Ai nevoie de altceva?