Program de Sampling - Loreal

Extras din referat Cum descarc?

Mediul economic - pretul produselor de machiaj LOreal variind intre 25 si 90 lei face deja o diferentiere printre clientii vizati, adresindu-se persoanelor cu venituri medii spre mari. Salariul minim pe economie fiind de 500 RON face ca acesta categorie de persoane sa se indrepte spre concurentii care practica preturi mai mici accesibile lor.
Mediul demografic - produsele de machiaj L'Oreal se adreseaza consumatorilor cu venituri medii si mari, in general femei, care prefera sau opteaza in timp pentru o anumita marca pentru care raportul pret - calitate este foarte important. 
Mediul socio-cultural -L'Oreal fiind lider mondial in materie de produse cosmetice va atrage persoane cu un statut social ridicat, care doresc sa-ti creze o anumita imagine in societate.
Mediul Tehnologic - segmentul produselor cosmetice a cunoscut inovatii tehnice majore. Cercetarile de laborator au permis obtinerea unificarii mai multor substante, care pina acum erau folosite in mod individual.
Mediul politico-legislativi - legislatia care protejeaza afacerile, urmareste, in general trei obiective: protejarea consumatorilor, protejarea concurentei, protejarea societatii. Produsele cosmetice indiferent de destinatia lor, nu trebuie sa afecteze sanatatea umana.
Mediul geografic - produsele sunt importate din Franta si Polonia, unde exista uzine proprii L'Oreal. Vinzarile sunt concentrate in marile orase unde cererea consumatorilor este ridicata. 
Analiza micromediu
Clientii: Segmentul de consumatori cu cel mai mare potential pentru piata produselor de machiaj L'Oreal este cel al femeilor foarte active, cu o sensibilitate deosebita la produsele originale si de marca, cu varsta cuprinsa intre 17- 40 de ani din mediul urban
Furnizorii: L'Oreal Paris
Concurentii : nivea, eucerin, clinique, chanel
Intermediari: 
- Banci: BRD, BCR
- Societati asigurari: Alianz Tiriac
SWOT
Puncte tari:
- Traditie consolidata prin laboratoarele de cercetare L'Oreal in domeniul frumusetii
- Lider mondial in materie de produse cosmetice profesionale
- Rata de publicitate foarte crescuta
Puncte slabe:
- Preturi relativ mari fata de cele practicate de concurenti
Oportunitati: 
- Tendinta pietei sofisticata , orientata spre nou
Amenintari:
- Concurenta acerba ( gama extrem de larga de produse de ingrijire a pielii)
Obiectiv principal 
Ceea ce se urmareste este cresterea vinzarilor la fondul de ten Teint Captif LOreal Paris cu 15% in perioada 1 mai 2008-30 mai 2008 prin intermediul unui program de sampling
Pe langa cresterea in volumul vanzarilor acest program vizeaza fidelizarea clientilor loiali brandului dar si atragerea unui procent de 10% din clientii care in mod normal sunt loiali concurentei sau sunt non-consumatori si cresterea notorietatii pe piata.
Strategie:.
In realizarea acestui program de sampling, specialistii LOreal Paris vor crea 100000 mii de mostre continind fondul de ten Teint a 2 grame fiecare, precum si 100000 mii de pliante informative ce vor fi ditribuite in toate mall-urile din tara( Iulius Mall, Moldova Mall).
Sampling-ul va fi efectuat de 6echipe a cate 2 persoane formate din fete cu virste cuprinse intre 16-25 de ani, in intervalul orar 16-20 in fiecare zi pe durata promotiei.
Promoterii vor aborda potentiali clienti cu un spech bine definit intampinand clientul cu cuvinte cheie in scopul de a il determina sa incerce macar o data produsul.
Contracte pentru acest program vor fi incheiate si cu anumite reviste prin care este stabilita o macheta de presa ce prezinta produsul si vor fi atasate si mostre.


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Sampling - Loreal.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!