Program de Sampling - Loreal

Referat
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 783
Mărime: 12.44KB (arhivat)
Publicat de: Adela Maftei
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mariciuc Dragos

Extras din referat

Mediul economic – preţul produselor de machiaj LOreal variind între 25 şi 90 lei face deja o diferenţiere printre clienţii vizaţi, adresîndu-se persoanelor cu venituri medii spre mari. Salariul minim pe economie fiind de 500 RON face ca acesta categorie de persoane să se îndrepte spre concurenţii care practică preţuri mai mici accesibile lor.

Mediul demografic – produsele de machiaj L’Oreal se adresează consumatorilor cu venituri medii şi mari, în general femei, care preferă sau optează în timp pentru o anumită marcă pentru care raportul preţ – calitate este foarte important.

Mediul socio-cultural –L’Oreal fiind lider mondial în materie de produse cosmetice va atrage persoane cu un statut social ridicat, care doresc să-ţi creze o anumită imagine în societate.

Mediul Tehnologic – segmentul produselor cosmetice a cunoscut inovaţii tehnice majore. Cercetările de laborator au permis obţinerea unificării mai multor substanţe, care pînă acum erau folosite în mod individual.

Mediul politico-legislativi - legislaţia care protejează afacerile, urmăreşte, în general trei obiective: protejarea consumatorilor, protejarea concurenţei, protejarea societăţii. Produsele cosmetice indiferent de destinaţia lor, nu trebuie să afecteze sănătatea umană.

Mediul geografic – produsele sunt importate din Franţa şi Polonia, unde există uzine proprii L’Oreal. Vînzările sunt concentrate în marile oraşe unde cererea consumatorilor este ridicată.

Analiza micromediu

Clientii: Segmentul de consumatori cu cel mai mare potenţial pentru piaţa produselor de machiaj L’Oreal este cel al femeilor foarte active, cu o sensibilitate deosebitǎ la produsele originale şi de marcǎ, cu varsta cuprinsă între 17- 40 de ani din mediul urban

Furnizorii: L’Oreal Paris

Concurentii : nivea, eucerin, clinique, chanel

Intermediari:

- Banci: BRD, BCR

- Societati asigurari: Alianz Tiriac

SWOT

Puncte tari:

- Tradiţie consolidată prin laboratoarele de cercetare L’Oreal în domeniul frumuseţii

- Lider mondial în materie de produse cosmetice profesionale

- Rata de publicitate foarte crescută

Puncte slabe:

- Preţuri relativ mari faţă de cele practicate de concurenţi

Oportunităţi:

- Tendinţa pieţei sofisticată , orientată spre nou

Ameninţări:

- Concurenţa acerbă ( gamă extrem de largă de produse de îngrijire a pielii)

Obiectiv principal

Ceea ce se urmareşte este creşterea vînzărilor la fondul de ten Teint Captif LOreal Paris cu 15% în perioada 1 mai 2008-30 mai 2008 prin intermediul unui program de sampling

Pe lânga creşterea în volumul vânzărilor acest program vizează fidelizarea clienţilor loiali brandului dar şi atragerea unui procent de 10% din clienţii care în mod normal sunt loiali concurenţei sau sunt non-consumatori şi creşterea notorietăţii pe piaţă.

Strategie:.

În realizarea acestui program de sampling, specialiştii LOreal Paris vor crea 100000 mii de mostre conţinînd fondul de ten Teint a 2 grame fiecare, precum şi 100000 mii de pliante informative ce vor fi ditribuite în toate mall-urile din ţară( Iulius Mall, Moldova Mall).

Sampling-ul va fi efectuat de 6echipe a cate 2 persoane formate din fete cu vîrste cuprinse intre 16-25 de ani, în intervalul orar 16-20 în fiecare zi pe durata promoţiei.

Promoterii vor aborda potentiali clienti cu un spech bine definit întampinand clientul cu cuvinte cheie in scopul de a il determina sa incerce macar o data produsul.

Contracte pentru acest program vor fi încheiate si cu anumite reviste prin care este stabilita o macheta de presa ce prezinta produsul şi vor fi ataşate şi mostre.

Preview document

Program de Sampling - Loreal - Pagina 1
Program de Sampling - Loreal - Pagina 2
Program de Sampling - Loreal - Pagina 3
Program de Sampling - Loreal - Pagina 4
Program de Sampling - Loreal - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Program de Sampling - Loreal.doc

Alții au mai descărcat și

Campania de Promovare a Persil

INTRODUCERE Această lucrare îşi propune să analizeze conceptul strategic de publicitate şi promovare a companiei HENKEL şi în particular al...

Marketing Online

INTRODUCERE Termenul de marketing este de origine anglo-saxonã (reprezentând participiul prezent al verbului “to market”, care are semnificaţia de...

Modele și strategii de comunicare publicitară

Strategia de comunicare publicitara Strategia de comunicare este formulata de catre agentia de publicitate în baza analizei publicitare a unei...

Prezentarea unei Game de Produse în Cadrul unei Firme

Firma noastra este specializata in comert cu produse lactate si va ofera seriozitate si servicii de cea mai buna calitate.Dispune de un sediu...

Publicitate la locul de vânzare

Magazinul - un canal de comunicare eficient, dar cam ignorat Datorita faptului ca 70% din deciziile de cumparare sunt luate in magazin, acest...

Proiect tehnici promoționale - OMV Bixxol

PARTEA I – TEHNICI PROMOTIONALE 1. PACHETELE SPECIALE – PACHETUL BONUS 1.1. ANALIZA OMV BIXXOL o noua generatie de uleiuri de motor cuprinde o...

Confort, senzualitate, plăcere în orice moment - Jolidon

Motivatii Ne-am hotarat sa alegem firma Jolidon pentru acest proiect, deoarece ni s-a parut o firma interesanta ,si datorita faptului ca si noi...

Folosirea Mijloacelor de Marketing Direct pentru Fidelizarea Clienților

Capitolul I. Noţiuni de Marketing Direct. I.1. Definirea noţiunii, caracteristici şi particularităţi. I.2. Tipuri de media utilizate în...

Ai nevoie de altceva?