Program de sampling

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In iuresul intalnirilor de afaceri si altor obligatii profesionale, poti uita uneori sa mananci sau sa nu ai ragaz pentru masa de pranz ceea ce provoaca irascibilitate, nervozitate si reducerea performantei. Toate aceste neplaceri pot fi prevenite consumand, de cate ori simti nevoia sa iei o gustare, un baton Nestle Fitness.

Batoanele Nestle Fitness sunt ideale pentru silueta unei "femei de success". Au un continut scazut de grasimi si calorii si constituie o alimentatie echilibrata care da energie si pastreaza sanatatea. Continutul de vitamine dau energie si putere, fibrele, pentru o digestie optima, calciu, pentru un sistem osos sanatos si o dantura de invidiat si fier, pentru un sistem imunitar care sa iti pastreze sanatatea.

Un baton de cereale Nestle Fitness asigura 22% din doza zilnica recomandata a 8 vitamine, 10% din doza zilnica recomandata de fier si 20% din doza zilnica recomandata de calciu.

2. OBIECTIVE

Programul de sampling desfasurat in perioada 1 Mai 2007-15 Iunie 2007 are ca obiective cresterea vanzarilor la cerealele Nestle Fitness cu 15% , familiarizarea consumatorilor cu noile batoane de cereale, precum si atragerea consumatorilor de la brand-urile concurente si a nonconsumatorilor.

3.STRATEGII

Prin acest program de sampling din perioada 1 Mai 2007-15 Iunie 2007, compania Nestle, vine in intampinarea consumatorilor fideli, nonconsumatorilor cat si a consumatorilor brand-urilor concurente, prin atasarea unui minibaton de cereale Nestle Fitness 30 grame pe fiecare cutie de cereale Nestle Fitness 250 grame cumparate, dorindu-se astfel afirmarea atributelor marcii Nestle Fitness: continut bogat in vitamine, calciu, fier, rezultate vizibile.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Program de sampling.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
9/10 (1 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
458 cuvinte
Nr caractere:
3 099 caractere
Marime:
183.02KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, produse, servicii
Predat:
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor , Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi
Materie:
Marketing
Sus!