Program de Marketing Milka

Extras din referat Cum descarc?

Cap.I. PREZENTAREA SOCIETATII
1.1. Istoricul marcii MILKA
In anii 1890 a fost scoasa pe piata ciocolata cu lapte Suchard. Unsprezece ani mai tarziu, in 1901 ,,Legenda Mov" vede lumina zilei, cand numele marcii ,,Milka" este inregistrat. Inca de la aparitie,ambalajul tabletei Milka este mov, pe acesta fiind imprimate o vacuta si o vedere panoramica a Alpilor..Din pacate, pionierul Philippe Suchard, cel care a creat ciocolata Milka, nu a putut trai clipa importanta a lansarii oficiale a acesteia pe piata, deoarece a murit in anul 1884. Insa, ceea ce a lasat in urma, celor patru copii ai sai era o fabrica de ciocolata de prima clasa, care produce pana in zilele noastre produse delicioase din ciocolata. In anul 1901 se lanseaza ambalajul de culoare mov al ciocolatei Milka. Pe fondul mov alambalajului, aparea pentru prima oara o vacuta din Alpi, pe vremea acea inca in alb si negru. 
Dupa ce, in prima campanie publicitara au aparut multe alte obiecte de culoare mov - brazi de Craciun, baloane etc - vacuta mov va ramane, peste ani, emblema marcii Milka. Aceasta se incadreaza perfect in imaginea marcii, intruchipand finetea laptelui din Alpi. ,,In Alpi, aerul este mai curat, apa este mai pura si iarba mai verde. De aceea vacutele dau cel mai bun lapte. Din cel mai bun lapte, se produce cea mai buna, cea mai fina ciocolata". Aceasta sintagma a deschis calea vacutei mov din Alpi, si de atunci este esenta reclamelor Milka.
Prima imagine a vacutei pe ambalajul Milka
Din anii 1990, vacuta, emblema a marcii, se regaseste pe toate ambalajele Milka, devenind una dintre cele mai de succes figuri publicitare. Vacuta mov, un simbol al calitatii, este considerata un personaj simpatic, credibil si plin de bunavointa. Si-a castigat, intre timp, fani in intreaga lume. Vacuta Milka contribuie decisiv la vanzarile anuale: circa 400 de milioane de tablete de ciocolata, 30 de milioanede Iepurasi de Paste si Mosi Craciuni si multe alte produse din ciocolata fina Milka cu lapte din Alpi, in intreaga lume.
1.2. OFERTA DE PRODUSE MILKA
Produsele lansate pe piata sub marca Milka se regasesc sub diverse forme, dintre care amintim:*Milka tablete 100g - cu lapte, alune de padure, alune si stafide, caramel, ciocolata alba, iaurt si capsuni.Aceasta este forma clasica a ciocolatei Milka.*Milka tablete 250g - cu lapte, alune intregi, alune si stafide.*Milka Luflee - ciocolata alba sau cu lapte aerata.*Milka Diet - ciocolata care vine in sprijinul persoanelor diabetice, avand un continut de 14 % inulina,adica nu ridica nivelul glicemiei.* Milka M-joy - ciocolata creata special pentru pauzele scolarilor.*Milka praline - bomboane de ciocolata pentru ocazii speciale.*Milka - produse specifice de sezon, Paste, Craciun.
Cap. II. ANALIZA MEDIULUI INTERN SI A MEDIULUI EXTERN AL FIRMEI.
2.1. MACROMEDIUL FIRMEI.
Macromediul de marketing cuprinde fortele din mediul inconjurator care reflecta evolutiile de ansamblu ale societatii si ale pietei. Acestea pot fi grupate in cateva campuri de forte distincte si semnificative: mediul demografic, mediul natural si geoclimatic, mediul tehnologic, mediul politic si juridic, mediul economic, mediul socio-cultural.
2.1.1 Mediul socio-cultural : 
Consumatorul caruia ne adresam pe piata poarta o amprenta culturala care ii marcheaza relatiile cu lumea inconjuratoare, inclusive cele cu piata si consumul.
Principalele caracteristici de mediu cultural care pot fi avute in vedere sunt:
-valorile culturale de baza;
-subculturile;
-tendintele de evolutie ale valorilor culturale;
Ciocolata Milka se adreseaza tuturor persoanelor, mai putin celorcare au probleme de sanatate(diabet zaharat).


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Marketing Milka.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!