Program de Fidelizare pentru Brandul Borsec

Cuprins referat Cum descarc?

CAP. 1. Prezentarea firmei 1
CAP. 2. Structura publicului tinta 3
CAP. 3. Program de actiuni privind cresterea si mentinerea fidelitatii 4
CAP. 4. Evaluarea si controlul actiunilor/rezultatelor 6
Bibliografie 7


Extras din referat Cum descarc?

CAP. 1. Prezentarea firmei
Romania este printre cele mai bogate tari in ceea ce priveste izvoarele de apa minerala, ea detinand peste 60% din totalul resurselor de ape minerale ale continentului european. Aceast potential este valorificat atat pe piata interna, cat si pe cea externa de catre companii precum: Izvorul Muntelui - Apa Minerala Naturala (Izvorul Muntelui), Romaqua Group (Borsec, Stanceni), Perla Harghitei (Perla Harghitei), Coca-Cola HBC Romania -Dorna Apemin- (Dorna), European Drinks (Izvorul Minunilor), Apemin Tusnad (Tusnad), Milmid Com (Biborteni), Rio Bucovina (Bucovina)
Dintre apele minerale ale Romaniei, Borsec se afla in topul celor mai bune ape minerale naturale printr-un "continut echilibrat de minerale, un continut scazut de fier, si o concentratie ridicata si stabila de dioxid de carbon natural." Istoria acestui brand a inceput acum mai bine de 200 de ani, in anul 1806 cand "Borsec a devenit industrie si a dat posibilitatea unui numar tot mai mare de oameni sa beneficieze de gustul inegalabil si de calitatile exceptionale ale apei sale minerale." 
Compania care detine in portofoliu marca Borsec este Romaqua Group S.A.
In prezent, Romaqua exporta apa minerala Borsec in 14 state, dintre care Ungaria, Israel, Taiwan, 7 state din America. Exporturile reprezinta aproximativ 2% din cifra de afaceri a grupului.
Segmentul apei minerale aduce 66% din cifra de afaceri a grupului, restul fiind reprezentat de bauturi racoritoare (30%) si cafea (4%). Compania se va concentra anul viitor pe cresterea capacitatii de productie pentru sucuri, avand programate investitii in unitatea detinuta la Busteni.
Numele Borsec provine, dupa unii autori, din expresia generica "borviz" (apa minerala) si "borvizszek" (scaunul apei minerale), denumire care se da, in general, locului unde apa iese din pamant. Din prescurtarea acestor doua cuvinte, eliminandu-se cuvantul "viz" (apa), care se subintelege, fara a mai fi necesara exprimarea sa, a rezultat cuvantul Borsec.
Dupa o alta versiune, denumirea Borsec ar veni de la gustul acrisor (ca de vin) al apelor minerale carbogazoase, de unde si numele paraului principal al depresiunii, denumit paraul Vinului, care aduna toate scurgerile de apa, iar cuvantul szek (scaun) a provenit din forma politico-administrativa cunoscuta inca din secolul al XV-lea, dupa organizarea vechilor scaune de judecata ale populatiei autohtone. Denumirea este in acest caz un singur cuvant, putand fi considerata si sigla analogica, prin asocierea aleasa si prescurtarea care a generat numele Borsec.
Emblema apei Borsec este ursul repezentat in natura, in padure, facand astfel referire la originea geografica (zona de munte), in concordanta cu imaginea marcii, aceea de apa de izvor, din inima muntilor si a naturii nepoluate in care e rege ursul, la fel cum este regina si apa minerala Borsec.
Borsec este o marca linie, avand in componenta sa 2 marci produs, si anume Borsec apa minerala carbogazoasa si Borsec apa minerala plata. Este marca inregistrata a companiei Romaqua si singura marca romaneasca inregistrata la OMPI (Organisation Mondiale de la Propriete Intelectuelle).
Conform Reader's Digest Romania, Borsec a fost desemnat drept castigator al increderii publicului la categoria <<Apa minerala>>, conferindu-i-se titlul de Trusted Brand. In urma studiului realizat de Superbrands Organization, o autoritate independenta in domeniul brandingului, Borsec a primit titlul de Superbrand, in competitie fiind peste 2000 de marci internationale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Fidelizare pentru Brandul Borsec.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

http://borsec.romaqua-group.ro/
http://www.ziare.com/articole/balanta+comercial
http://www.wall-street.ro/
http://www.ghidafaceri.ro/despre/dezvoltarea_pietei_de_apa_minerala
http://www.ecursuri.ro/referate/borsec-_-caracterizare-merceologica-de-produs.htm
http://www.pic.or.jp/en/market/water.htm
http://www.alibaba.com/


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!