Profilul Consumatorului pentru Crema Derma Genese - L'Oreal

Extras din referat Cum descarc?

Comportamentul consumatorului reprezinta acel comportament pe care acesta il afiseaza in momentul cautarii, cumpararii, utilizarii, evaluarii si renuntarii la un produs, un serviciu sau idee, toate acestea fiind susceptibile de a-i satisface o nevoie. Un consumator este, astfel, o persoana care cauta sa isi satisfaca trebuintele variate prin achizitionarea de bunuri. 
Principiile comportamentului consumatorului joaca un rol extrem de important pentru organizatie in momentul in care acestea sunt utilizate pentru a defini si integra orientarea de piata in activitatea de ansamblu a acesteia.Orientarea spre consumator este foarte importanta in special in conditiile in care o firma doreste sa-si atraga si sa-si mentina clientii. In cazul Companiei L'oreal se incearca sa se cunoasca nevoile si dorintelor consumatorilor pentru a le oferi produse care sa le genereze satisfactie.
L'oreal a reusit sa-si pastreze si sa-si fidelizeze clientii prin valorile pe care acestia le promoveaza, dezvoltandu-si activitatea in jurul aceleiasi filozofii:inovarea si oferirea unui numar cat mai mare de consumatori, produse dintre cele mai performante, la cele mai mici preturi.
L'Oreal Paris, marca frantuzeasca de renume mondial in domeniul produselor cosmetice, ofera atat femeilor cat si barbatilor din intreaga lume, produse cosmetice si de ingrijire avand la baza ultimele progrese stiintifice.
Comunicarea este cuvantul cheie in istoria Grupului L'Oreal. Atunci cand publicitatea era inca la inceput L'Oreal a inceput sa-si faca cunoscut numele prin postere promotionale, care sunt faimoase si in ziua de azi; in asa fel compania a reusit sa puna in atentia consumatorilor produsele pe care le producea.
"L'Oreal pentru ca merit!" este simbolul sinergiei dintre produsele superioare si personalitati impunatoare.Este un mesaj care valorifica femeia pe intregul glob.Mai presus de orice, in spatele acestei afirmatii se afla angajamentul companiei, care, prin marcile sale variate, glorifica frumusetea femeii.
Una dintre directiile de actiune a companiei o reprezinta educarea cosmetica a femeilor prin promovarea produselor publice, produse de calitate ce se adreseaza celei mai mari categorii de consumatori.
Firma adopta anumite strategii de marketing cum ar fi testarea pietei, testarea consumatorilor, educarea acestora si inspirarea interesului acestora prin reclame publicitare, pliante, tester-e si mostre gratuite ale produselor, prin banner-e in diferite pagini de web si prin site-ul sau unde se ofera informatii cu privire la toate produsele dedicate ingrijirii corpului.
Cea mai mare vanzare o au produsele publice, deoarece sunt destinate unei game mai largi de posibili clienti, apoi sunt urmate de catre produsele profesionale si apoi de produsele de lux, produse pe care nu si le poate permite oricine, ci numai anumite persoane pentru care numai imaginea lor conteaza.
Compania lucreaza intens pentru a identifica cerintele si nemultumirile clientilor in scopul dezvoltarii unor produse noi si variate, ,,compania a stabilit noi structuri organizatorice in cresterea productivitatii, economisirea costurilor de prelucrare si imbunatatirea nivelului serviciilor".
Impactul fiecarui brand este determinat de performantele pe care le ating pe o serie de factori cheie precum: popularitatea, increderea, prestigiu, succes, inovatie. De altfel, prin acesti factori se stabileste intai preferinta pentru un brand sau altul si pe urma impactul marcilor asupra publicului.
Brandul L'Oreal Paris, a carui filosofie este de a inova permanent, este asociat cu valori precum frumusete, glamour, calitate inalta, cercetare, tehnologie, expertiza, inovatie. Brandul este promovat folosind imaginea unor actrite si top-modele binecunoscute si foarte diferite ca varsta. Pe piata romaneasca brandul L'Oreal Paris detine o cota valorica de 13% pentru produsele de ingrijire, 8,4% pentru produsele de machiaj, 3,27% la produsele de colorare a parului si 6,4% la produsele pentru ingrijirea parului.
Nevoi si dorinte
Consumatorul este in masura sa-si cunoasca preferintele pentru toate produsele si combinatiile de produse care pot sa-i satisfaca trebuintele. In procesul de cumparare indivizii au tendinta de a specula sau a valorifica abundenta ofertei in concordanta cu propriile interese.In cazul companiei L'oreal unul dintre produsele alese de cumparatori este Gama Derma Genese. Ea corespunde cerintelor unui numar mare de consumatori si raspunde la nevoilor lor.
Ipotezele referitoare la preferinte permit intelegerea a ceea ce oamenii doresc, dar ele nu sunt suficiente pentru a explica si ceea ce oamenii vor face. Pe acest fond, pot intra in discutie alte doua variabile: pretul produselor vizate si venitul disponibil. Datorita faptului ca pretului produselor Derma Genese nu este unul ridicat o mare parte din consumatori aleg aceste produse in detrimentul altora care desi au proprietati asemanatoare, pretul lor creste.
Un potential consumator nu cauta entitati-produse, ci caracteristici si avantaje. De aceea trebuie sa se tina cont de notiunea de atribut al produsului si de faptul ca piata este impartita, existand o anumita fidelitate fata de o marca sau alta.In aceasta situatie compania L'oreal se bucura de o mare atentie din partea multor consumatori, datorita faptului ca produsele sale ofera o serie de avantaje pe care cumparatorii le cunosc si le valorifica.


Fisiere in arhiva (1):

  • Profilul Consumatorului pentru Crema Derma Genese - L'Oreal.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!