Produsul Big ASS Clothes

Cuprins referat Cum descarc?

Plan de marketing pentru produsul BurtiSlip 
1. Configurarea produsului 
1.2 Atribute 
1.2 Sistem de sustinere 
1.3 Diferentierea marcii 
2. Configurarea Pretului 
2.1 Strategia de pret 
2.2 Nivelul pretului 
3. Configurarea Promovarii 
3.1 Reclama 
3.2 Promovarea vanzarilor 
4. Configurarea distributiei 
4.1 Extinderea teritoriala a distributiei 
4.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 
Concluzie


Extras din referat Cum descarc?

Plan de marketing pentru produsul BurtiSlip
Se spune ca schimbarea este singura constanta din univers.
Consumatorilor le place calitatea,firma ,,BIG A.S.S." a rezolvat aceasta problema prin lansarea produsului BurtiSlip.
Piata tinta a firmei noastre este reprezentata de femeile supraponderale cu un stil de viata activ, cu varsta cuprinsa intre 30-40 ani si cu un venit cuprins intre 700-1000 ron.
In urma cercetarii am constatat urmatoarele rezultate:
-Cel mai important avantaj cautat de clientii nostrii este calitatea, iar materialul preferat este bumbacul;
-Pentru majoritatea persoanelor principala sursa de informare este televiziunea;
-87% dintre potentialii clienti cumpara direct din magazin, in timp ce o pondere foarte mica au gasit intotdeauna produsul cautat.
-50% dintre persoanele intervievate au un stil de viata activ;
-Mare parte din potentialii clienti sunt dispusi sa aloce intre 50 si 100 Ron pentru achizitionarea de produse de lenjerie intima.
1. Configurarea produsului
1.2 Atribute
Materialitatea si consistenta fizica a produsului, ca si proprietatile sale mecanice, chimice sau de alta natura, nu constituie scop in sine si nici nu pot fi intelese izolat de nevoile si dorintele consumatorului final sau ale utilizatorului industrial. Produsul trebuie conceput, executat si evaluat prin avantajele aduse de el consumatoruilui, prin utilitatea pe care o asteapta cumparatorul de la el. El ofera solutii la problemele cumparatorilor.
Atributele sau avantajele produsului iau forma mai mult sau mai putin concreta a ,,functiilor" pe care el le poate indeplini.
Produsul BurtiSlip este un produs complex care asambleaza doua obiecte de lenjerie distincte, respectiv burtiera si slipul. Partea superioara contribuie la definirea taliei si este confectionata dintr-un elastic special care revine la forma initiala chiar si dupa mai multe folosiri. Partea inferioara a produsului indeplineste functia de slip asigurand un confort ridicat fiind confectionat din bumbac 100% raspunzand la dorintele consumatorilor care au rezultat din cercetarea efectuata.
De asemenea am constatat ca pentru clientii nostri culoarea este o caracteristica pe care nu pun foarte mult accent, de aceea pentru inceput lansam produsul doar in doua nuantte: alb si negru. Stilul produsului este unul clasic care vine in ajutorul persoanelor supraponderate asigurandu-le dinamismul necesar pentru a face fata provocarilor de zi cu zi.
In ceea ce priveste design-ul, in gama noastra produsele contin elemente de feminitate cum ar fi: material imprimat, broderii, dantela, fundite.
Referitor la dimensiunile produsului, acestea sunt destul de variate pentru a acoperi o arie cat mai mare de utilizatori.
Produsul nostru este utilizat in principal pentru a acoperi kilogramele in plus iar ca utilitate secundara mentionam faptul ca este folosit in acelasi timp ca lenjerie intima.
Lenjeria intima are nevoie de o ingrijire speciala datorita fibrelor sensibile din care este compusa. Textilele albe se spala cu detergent automat/universal, cu respectarea cantitatilor de dozare indicate pe ambalajele detergentilor. Textilele cu aplicatii de dantela necesita o ingrijire deosebita. Dupa spalarea articolelor de lenjerie intima este de preferat sa nu utilizati un balsam de rufe. Acesta poate provoca desprinderea firelor de elastan din material.
Cititi cu atentie eticheta produsului si nu depasiti niciodata temperatura de spalare indicata in simbolul vasului de spalare. Datorita generatiilor noi de detergenti cu o capacitate imbunatatita de spalare, pot fi evitate cu usurinta temperaturile ridicate de spalare: 60?C - se utilizeaza preponderent in cazul rufelor albe sau colorate extrem de murdare. Noile generatii de detergenti devin la 60?C la fel de activi cum erau vechii detergenti la 90?C.
40?C - la aceasta temperatura se spala materialele textile albe sau colorate, normal murdare. La aceasta temperatura sunt protejate atat materialele cat si culorile. 
1.2 Sistem de sustinere
Marca este o parte importanta a produsului BurtiSlip fiind cea care il diferentiaza de alte produse ale concurentei. In cazul nostru marca este multipla fiind reprezentata de un nume si un simbol ( BIG A.S.S.) si identifica toate produsele pe care firma le produce. Aceasta sugereaza una din marile probleme ale femeilor si anume aceea de a atrage atentia celor din jur prin corpul lor. Astfel multe dintre acestea vor fi tentate sa cumpere produsul nostru.


Fisiere in arhiva (1):

  • Produsul Big ASS Clothes.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!