Cuprins
- Plan de marketing pentru produsul BurtiSlip
- 1. Configurarea produsului
- 1.2 Atribute
- 1.2 Sistem de susţinere
- 1.3 Diferenţierea mărcii
- 2. Configurarea Pretului
- 2.1 Strategia de pret
- 2.2 Nivelul preţului
- 3. Configurarea Promovarii
- 3.1 Reclama
- 3.2 Promovarea vânzărilor
- 4. Configurarea distribuţiei
- 4.1 Extinderea teritorială a distribuţiei
- 4.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor
- Concluzie
Extras din referat
Plan de marketing pentru produsul BurtiSlip
Se spune că schimbarea este singura constantă din univers.
Consumatorilor le place calitatea,firma „BIG A.S.S.” a rezolvat această problemă prin lansarea produsului BurtiSlip.
Piaţa ţintă a firmei noastre este reprezentată de femeile supraponderale cu un stil de viaţă activ, cu vârsta cuprinsă între 30-40 ani şi cu un venit cuprins între 700-1000 ron.
În urma cercetării am constatat următoarele rezultate:
-Cel mai important avantaj căutat de clienţii noştrii este calitatea, iar materialul preferat este bumbacul;
-Pentru majoritatea persoanelor principala sursă de informare este televiziunea;
-87% dintre potenţialii clienţi cumpără direct din magazin, în timp ce o pondere foarte mică au găsit întotdeauna produsul căutat.
-50% dintre persoanele intervievate au un stil de viaţă activ;
-Mare parte din potenţialii clienţi sunt dispuşi să aloce între 50 şi 100 Ron pentru achiziţionarea de produse de lenjerie intimă.
1. Configurarea produsului
1.2 Atribute
Materialitatea şi consistenţa fizică a produsului, ca şi proprietăţile sale mecanice, chimice sau de altă natură, nu constituie scop în sine şi nici nu pot fi întelese izolat de nevoile şi dorinţele consumatorului final sau ale utilizatorului industrial. Produsul trebuie conceput, executat şi evaluat prin avantajele aduse de el consumatoruilui, prin utilitatea pe care o asteaptă cumpărătorul de la el. El oferă soluţii la problemele cumpărătorilor.
Atributele sau avantajele produsului iau forma mai mult sau mai puţin concretă a „funcţiilor” pe care el le poate îndeplini.
Produsul BurtiSlip este un produs complex care asamblează două obiecte de lenjerie distincte, respectiv burtiera şi slipul. Partea superioară contribuie la definirea taliei şi este confecţionată dintr-un elastic special care revine la forma iniţială chiar şi după mai multe folosiri. Partea inferioară a produsului îndeplineşte funcţia de slip asigurând un confort ridicat fiind confecţionat din bumbac 100% răspunzând la dorinţele consumatorilor care au rezultat din cercetarea efectuată.
De asemenea am constatat că pentru clienţii noştri culoarea este o caracteristică pe care nu pun foarte mult accent, de aceea pentru început lansăm produsul doar în două nuantţe: alb şi negru. Stilul produsului este unul clasic care vine în ajutorul persoanelor supraponderate asigurându-le dinamismul necesar pentru a face faţă provocărilor de zi cu zi.
În ceea ce priveşte design-ul, în gama noastră produsele conţin elemente de feminitate cum ar fi: material imprimat, broderii, dantelă, fundiţe.
Referitor la dimensiunile produsului, acestea sunt destul de variate pentru a acoperi o arie cât mai mare de utilizatori.
Produsul nostru este utilizat în principal pentru a acoperi kilogramele în plus iar ca utilitate secundara menţionăm faptul că este folosit în acelaşi timp ca lenjerie intimă.
Lenjeria intimă are nevoie de o îngrijire specială datorită fibrelor sensibile din care este compusă. Textilele albe se spală cu detergent automat/universal, cu respectarea cantităţilor de dozare indicate pe ambalajele detergenţilor. Textilele cu aplicaţii de dantelă necesită o îngrijire deosebită. După spălarea articolelor de lenjerie intimă este de preferat să nu utilizaţi un balsam de rufe. Acesta poate provoca desprinderea firelor de elastan din material.
Citiţi cu atenţie eticheta produsului şi nu depăşiţi niciodată temperatura de spălare indicată în simbolul vasului de spălare. Datorită generaţiilor noi de detergenţi cu o capacitate îmbunătaţită de spălare, pot fi evitate cu uşurinţă temperaturile ridicate de spălare: 60°C – se utilizează preponderent în cazul rufelor albe sau colorate extrem de murdare. Noile generatii de detergenţi devin la 60°C la fel de activi cum erau vechii detergenţi la 90°C.
40°C – la această temperatură se spală materialele textile albe sau colorate, normal murdare. La această temperatură sunt protejate atât materialele cât şi culorile.
1.2 Sistem de susţinere
Marca este o parte importantă a produsului BurtiSlip fiind cea care îl diferenţiază de alte produse ale concurenţei. În cazul nostru marca este multiplă fiind reprezentată de un nume şi un simbol ( BIG A.S.S.) şi identifică toate produsele pe care firma le produce. Aceasta sugerează una din marile probleme ale femeilor şi anume aceea de a atrage atenţia celor din jur prin corpul lor. Astfel multe dintre acestea vor fi tentate să cumpere produsul nostru.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Produsul Big ASS Clothes.doc