Procesul decizional de cumpărare - Volkswagen Bora TDI

Cuprins referat Cum descarc?

APARITIA UNEI NEVOI NESATISFACUTE 3
CAUTAREA DE INFORMATII SI IDENTIFICAEA ALTERNATIVELOR 5
EVALUAREA MENTALA A ALTERNATIVELOR CONSIDERATE 6
REZULTANTA EVALUARII 10
CUMPARAREA 11
EVALUAREA POST-CUMPARARE 11


Extras din referat Cum descarc?

APARITIA UNEI NEVOI NESATISFACUTE
In viata consumatorului aparitia unei nevoi de cumparare a unui produs, constituie un prim pas a procesului decizional de cumparare atunci cand sesizeaza ca exista o diferenta suficient de mare, intre modul cum ii este satisfacuta o anumita nevoie si modul in care ar dori sa-i fie satisfacuta. 
Constientizarea nevoii se declanseaza la constatarea unei discrepante intre "starea dorita" si "starea actuala". Consumatorul constata o inadvertenta la nivel psihic (sau fizic), care il jeneaza, si cauta sa revina cat mai curand la starea initiala. Aceasta stare de tensiune care se declanseaza activeaza procesul decizional. 
In cazul de fata aparitia nevoii nesatisfacute este generata de o variabila de natura economica si una de natura psihologica. Referitor la prima variabila, deoarece am reusit sa facem unele economii in ultimii ani, am considerat ca ne putem permite a lua decizia de cumparare a unui autoturism nou. In al doilea rand, am apreciat ca autoturismul DACIA SUPER NOVA pe care-l aveam in momentul cumpararii noului autoturism, avea o stare generala de uzura avansata, un consum mare de benzina, la caroserie a inceput sa apara semne de uzura, pete de rugina, tapiteria interioara incepuse sa se uzeze , vopseaua caroseriei cu multe zgarieturi, deci un aspect mai putin placut, etc ; de asemenea gradul de confort oferit de acest automobil nu ne mai satisface in totalitate si ca atare am hotarat sa cumparam un alt autoturism cu performante mai bune, de alt nivel tehnologic.
In conditiile prezentate ale Daciei Super Nova, am simtit nevoia de o securitate sporita, lucru ce nu mi-l mai poate oferi aceasta masina. De aceea am luat decizia de cumparare a unui nou autoturism.
Printre factorii care contribuie la constientizarea nevoii de un nou autoturism se numara: 
- instalatie de climatizare ;
- servodirectie ;
- inchidere centralizata la cele 4 usi;
- faruri de ceata;
- deschidere automata a geamurilor;
- aerbaguri;
- vopsea metalizata;
- motor Diesel, cu o putere mai mare, consum mic;
- computer de bord
- altele
De asemenea o influenta deosebita asupra aparitiei nevoii de cumparare a unui nou autoturism l-au avut informatiile pe care le-am achizitionat pe diferite cai, privind noi marci si modele, caracteristicile acestora fiind convenabile nevoii familiei mele.


Fisiere in arhiva (1):

  • Procesul Decizional de Cumparare - Volkswagen Bora TDI.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!