Procesul decizional de cumpărare al monitoarelor LCD

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Datorita cresterii tehnologiei pe piata a produselor electronice si obtinerea unor informatii privitoare la produsele si serviciile noi lansate pe piata, in special al monitoarelor am constatat, ca monitorul meu nu se mai ridica la standardele si noile tehnologii, avand dimensiunea mare si ocupand un spatiu foarte mare pe birou, in comparatie cu noile monitoare cu plasma.

2. Cautarea de informatii si identificarea alternativelor

Pentru achizitionarea acestui produs am inceput cautarea de informatii referitoare la monitoarele cu plasma cat si identificarea alternativelor, iar modul in care am obtinut informatiile a fost prin cautare externa.

In urma informatiilor obtinute din surse personale si surse de marketing rezultatul informatiei a fost un set de cinci alternative, constand in cinci produse de la cinci firme diferite. Acestea fiind: BENQ, MYRIA, LG, DAVIO si PHILIPS.

3. Evaluarea mentala a alternativelor considerate

Prezentarea avantajelor si dezavantajelor

MARCA AVANTAJE DEZAVANTAJE

BENQ Monitor 19, luminozitate 300 cd/mp, disponibil in mai multe culori Numar mic de culori, nu prezinta boxe incorporate

MYRIA Luminozitate 250 cd/mp, timp de raspuns 12, disponibil in mai multe culori Luminozitate scazuta

DAVIO Boxe incorporate, diagonala 20 cm, rezolutie 1680/1050, 16.7 milioane de culori Disponibil doar intr-o singura culoare - argintiu

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Procesul Decizional de Cumparare Al Monitoarelor LCD.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
418 cuvinte
Nr caractere:
2 975 caractere
Marime:
7.65KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
vnazari, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!