Procesul decizional de cumpărare a unei combine frogorifice

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In lucrarea care urmeaza voi prezenta analiza procesului de cumparare a unei combine frigorifice, bun de folosinta indelungata, achizitionat in luna martie 2005.

1. Aparitia nevoii nesatisfacute

In cazul de fata situtia care a dus la aparitia unei nevoi nesatisfacute a constituit-o mutarea intr-o casa noua, odata cu inceputul facultatii in Bucuresti.Odata cu mutarea a fost necesara mobilarea locuintei precum si dotarea acesteia cu aparatura electrocasnica si electronica astfel incat sa satisfaca cat de cat nevoile generate de progresele de natura tehnologica.

Printre elementele tehnologice care au dus la aparitia acestei nevoi pot enumera:

- Capacitatea mult mai mare a unei combine frigorifice;

- consumul redus de energie;

- existenta congelatorului cu usa separata;

- designul modern

In ceea ce priveste piramida lui Masslow consider ca aceasta este o nevoie sociala deoarece nu cred ca exista vreo casa in care sa nu fie nevoie de un frigider(combina frigorifica), lipsa acestuia din orice gospodarie fiind putin probabila Destinatia sa de a pastra alimentele cat mai proaspete este o urmare a unei alte nevoi si anume aceea de a ne hrani pentru a putea supavietui.

2. Cautarea de informatii

a) Cautarea interna

- Cautare interna activa

Sincera sa fiu prea multe informatii in legatura cu acest produs nu aveam, deoarece pana in momentul de fata nu fusesem pusa in situatia in care sa trebuiasca sa ma documentez in legatura cu ,,lucruri pentru casa". Singurul lucru pe care mi l-am propus sa il retin in

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Procesul Decizional de Cumparare a unei Combine Frogorifice.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
6 pagini
Imagini extrase:
6 imagini
Nr cuvinte:
1 056 cuvinte
Nr caractere:
5 826 caractere
Marime:
11.74KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
informatii, pret, vanzari, oferte
Predat:
Facultatea de Marketing , Academia de Studii Economice din Bucuresti
Materie:
Marketing
Sus!