Procesul de vânzare la B&B Collection

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 3258
Mărime: 440.08KB (arhivat)
Publicat de: Eftimie Onofrei
Puncte necesare: 7

Extras din referat

1.Prezentarea societatii

B&B Collection este importator oficial si distribuitor autorizat in piata romaneasca a peste 100 de marci internationale de ceasuri si bijuterii. In prezent, compania ofera clientilor produse certificate original prin intermediul a 90 de magazine din intreaga tara. Patru concepte de magazine specializate in vanzarea asistata a ceasurilor si bijuteriilor (B&B Collection, Splend'or, Kultho si Be in time) isi asteapta pasionatii de orologerie si accesorii de lux. B&B Collection este, de asemenea, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata retail-ului din domeniul produselor cosmetice de lux. Specialistii in frumusete intampina clientii in cele 45 de magazine din intreaga tara (Kendra - 5, B&B - 40) cu sfaturi profesioniste despre ingrijire si machiaj.

Prin magazinele din intreaga tara, B&B Collection ofera produse de marca, valoare si calitate recunoscute pe plan international, care se regasesc in cele mai recente colectii prezentate la principalele targuri si expozitii internationale de profil.

Viziunea firmei este de a pastra calitatatea de lider in piata importului si distributiei de ceasuri si bijuterii.

Valori

Urmand o perfectionare continua, echipa B&B Collection isi indeplineste misiunea identificandu-se cu valorile companiei:

- atitudine orientata catre client Succesul dobandit odata cu experienta acumulata ca participant activ pe pietele interne si internationale este confirmat de gradul de satisfacere profesionala a clientilor si partenerilor nostri. Construieste relatii de afaceri bazate pe respect, profesionalism si excelenta.

- calitate Valoarea calitativa a produselor pe care B&B Collection le ofera este certificata de normele europene urmarite cu strictete de partenerii externi si garantata de companie, prin serviciile post vanzare de care beneficiaza toti clientii.

- performanta Firma vine in intampinarea nevoilor partenerilor cu produse si servicii de calitate. Asigura o comunicare eficienta si un feed-back constructiv. Sunt receptivi si flexibili in relatiile de afaceri pe care doresc sa le construiasca. Toate acestea reprezinta pentru aceasta firma criterii pentru atingerea performantelor pe care le au ca obiectiv.

- inovatie Spiritul de inovatie le-a permis sa creeze pentru clientii patru concepte de magazine specializate in vanzarea asistata a ceasurilor si bijuteriilor, ce urmeaza valorile organizationale definitorii: B&B Collection, Splend'or, Be in time, Kultho si doua concepte de magazine cosmetice Kendra si B&B.

Magazine B&B Collection:

KULTHO

Creativitatea nu are limite pentru cei mai conservatori dintre noi, iar rafinamentul si distinctia sunt integrate ingenios intr-o atmosfera specifica luxului in cel mai adevarat sens. Toate acestea se intampla la Kultho, deschis pe Bdul Magheru 1-3, unde se regasesc colectii elegante de bijuterii si ceasuri. Adevaratele piese de valoare, create de maestrii bijutieri, sunt prezentate cu o atentie impecabila. Versace, Fendi, Dior, Rosato, Ezio Genero, Cacharel, perle de Mahorica si pietre pretioase - sunt doar un inceput.

BE IN TIME

Be in Time este locul perfect pentru cei care traiesc fiecare clipa la cota maxima. Pentru cei care nu se tem sa fie unici am creat doar o atmosfera familiara. Iar daca vor cu tot inadinsul sa fie punctuali pot alege ceasuri automatice, cronograf ... sau se pot 'multumi' sa fie in pas cu moda - doar le va fi mai greu sa aleaga.

SPLEND’OR

Magazinul Splend'or combina stilul traditional cu eleganta prezentarii produselor. Splend'or este o usoara cale de acces catre cele mai sofisticate piese de bijuterii si cele mai inovative tehnici de masurare a timpului. Moda si acuratetea sunt acum de la sine intelese.

Preview document

Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 1
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 2
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 3
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 4
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 5
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 6
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 7
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 8
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 9
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 10
Procesul de vânzare la B&B Collection - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Procesul de Vanzare la B&B Collection.doc

Alții au mai descărcat și

Procesul de vânzare la RCS-RDS

Lucrarea “Procesul de vânzare la SC RCS&RDS SA” are ca scop prezentarea şi realizarea procesului de vânzare în cadrul companiei. Lucrarea este...

Procesul de vânzare - Supreme Chocolat

SC SUPREME CHOCOLAT SRL este membra a SUPREME GROUP, constienta fiind ca responsabilitatile fata de calitatea, siguranta produselor, protectia...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a produselor ERP Siveco Applications și Charisma

TotalSoft software solutions for a world in motion Istoric La scurt timp după înfiinţarea sa în 1994, TotalSoft a devenit una dintre cele mai...

Studiu monografic - Elementele esențiale ale tehnicilor bancare practicate de Banca Comercială Română

1. Caracteristicile economice ale pieței persoanelor fizice și a firmelor Clienții persoane fizice Deși, clienții persoane fizice au încă o...

Planul de Afaceri. Rol. Continut. Metodologie de Elaborare

Introducere În procesul de management al întreprinderilor se întâlnesc zilnic, situaţii care impun conducătorilor acestora să analizeze, conform...

Soluții informatice aplicate în domeniul logisticii

Logistica este acea parte a procesului de furnizare a produsului care planifica, implementeaza si controleaza fluxul si depozitarea eficace si...

Amenajarea Magazinului

Argument Expunerea mărfurilor în preajma marilor cetăţi sau cu ocazia unor târguri organizate săptămânal, anual, ori cu prilejul unor sărbători...

Outsourcing în România - studiu de caz Accenture - HP inc

INTRODUCERE În ultimele două decenii s-a remarcat o preocupare a întreprinderilor globale de a reduce costurile operaționale, fapt care a...

Evaluarea întreprinderilor prin diagnosticare financiară

Cap. I. Prezentarea societăţii comerciale Elemente de identificare Denumirea: SC “ALEXIAConf” S.A. Timişoara; Sediul social: Str. C.Brediceanu,...

Auditarea managementului securității și sănătății în muncă la SC General Collection SRL

CAPITOLUL 1 DESCRIEREA SISTEMULUI DE MUNCǍ AUDITAT Societatea este infiintata din anul 2001, obiectul sau principal de activitate fiind...

Ai nevoie de altceva?