Prezentare Compania Life-Care

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 13 în total
Mărime: 201.40KB (arhivat)
Publicat de: Pamfil Tudorache
Puncte necesare: 6

Extras din referat

In anul 2005 se lansa o noua provocare la Timisoara: compania Life Care, prima companie BIO romaneasca. Compania pornea la drum cu principii revolutionare: sustinerea unei vieti sanatoase, grija fata de mediul inconjurator si respectul fata de semeni. Life Care a fost prima companie BIO din industria romaneasca cu distributie la nivel national, care a intrat pe o piata total necunoscuta si, in 2008, si-a castigat titlul de ,,numele BIO in Romania’’ din partea presei din Romania si din Europa. Desi drumul parcurs nu a fost intotdeauna usor, compania Life Care a reusit sa introduca pe piata romaneasca cele mai cunoscute si apreciate branduri BIO internationale (Logona, Fitne, Sante, Acorelle) si detine in acest moment branduri precum Krauter, Life Impulse, Biotissima, BIOstyle sau BioHAUS.

In cei aproape 7 ani de existenta, Life Care isi cimenteaza valorile si isi respecta misiunea, toate convergand catre o viziune comuna, aceea a consolidarii unui mod de viata organic prin sanatate, implinire si prosperitate. Acest lucru este sustinut si din punct de vedere financiar, compania inregistrand cresteri frumoase si sustenabile ale CA, an dupa an, de pana pana la 35% (inca din 2008 compania inregistreaza o CA de peste 10 milioane de euro).

Doi fraţi din Timişoara au dezvoltat o afacere asemănătoare Amway care se va extinde anul acesta şi în afara ţării. Cristian şi Dan Oneţiu s-au inspirat din modelul de vânzări directe al companiei Amway. În trei ani au pus pe picioare o afacere de 15 milioane de euro.

Cristian Oneţiu a dat de gustul afacerilor la 14 ani. Se trezea cu noaptea-n cap şi cumpăra dintr-o piaţă din Reşiţa blugi şi cămăşi de firmă second-hand aduse din Germania, le aranja puţin, apoi le vindea câteva ore mai târziu la preţuri mult mai mari.

Pentru mai multă stabilitate, cei doi fraţi s-au angajat în multinaţionale: Dan, în departamentul de vânzări la Knorr, apoi la GlaxoSmithKline, iar Cristian, agent de vânzări la Philip Morris. 

Dar, „virusul Amway mi-a rămas în sânge“, îşi aminteşte Cristian Oneţiu. Aşa că, în 2003, a analizat modele de afaceri ale celor mai mari companii de vânzări directe din lume: Amway (de la care a luat părţile care i se potriveau, lăsând la o parte componenta dogmatică), Avon, Oriflame,TapeWare etc. Nu ştia prea bine ce vrea să vândă, dar ştia sigur că afacerea va fi una de tip network marketing.  Cristian Oneţiu a purtat primele discuţii de afaceri cu o companie din Frankfurt care i-a recomandat spre vânzare produse cosmetice bio din gama Krauter.

Scurt istoric al Companiei Life Care:

2005- Life Care este prima companie BIO romaneasca ce  distribuie la nivel national produse cosmetice, produse de curatenie si suplimente alimentare, toate branduri cu renume international.

Afacerea are la baza idei precum: sustinerea unei vieti sanatoase, responsabilitatea fata de semeni si grija fata de natura.

2006 - Life Care incepe comercializarea in conditii de exclusivitate a unor game de produse apartinand celor mai mari si mai apreciati producatori de BIO din lume. Dintre parteneriatele sale de durata amintim compania Logocos din Germania, numarul 1 mondial la categoria cosmetice BIO, cu subgamele Logona si Fitne (produse certificate BDIH) sau compania Alma Win, un lider european in productia de detergenti BIO (produse certificate ECOCERT).

Tot atunci compania ofera primele recompense pentru implicarea activa in promovarea conceptului BIO: masini, excursii, etc.

Conținut arhivă zip

  • Prezentare Compania Life-Care.pptx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Piața Asigurărilor de Viață din România

Introducere Cu toţii ştim că nimeni nu este sigur de ziua de mâine, o mulţime de întâmplări pot distruge averea cuiva, patrimoniul său, o boala...

Studiu privind utilizarea produselor Life Care de către locuitorii Municipiului Târgu-Mureș

1. Prezentarea pietei produsului 1.1. Bine ati venit in lumea BIO Life Care! LIFE CARE – Nr. 1 in Europa! Viata ne ofera de multe ori...

Analiza surselor de finanțare a întreprinderii SC Life is Hard SA

1. Prezentarea generală a întreprinderii pe care se face studiul 1. 1 Cadrul general de organizare si desfășurare a activității A. Obiect de...

Etica în Vânzările Farmaceutice - Oximoron sau Oportunitate

Capitolul 1 Industria farmaceutică-privire de ansamblu Industria farmaceutică a debutat în Germania şi apoi în Elveţia, la sfârşitul secolului al...

Analiza concurențială pe piața farmaciilor

1. PREZENTAREA COMPANIEI - SENSIBLU Sensiblu este cea mai mare reţea de farmacii sub acelaşi brand din Romania. Prima farmacie Sensiblu a fost...

Strategie de Promovare a Consumului Durabil pe Piața Detergenților

S.C. LIFE CARE CORP S.R.L. Prezentarea companiei Compania timișoreană Life Care folosește o platformă Multi Level Marketing (MLM), cel mai...

Concurența pe piața asigurărilor de viață - Allianz Tiriac-AIG Life

Scurt istoric Bazele fundatiei actualei afaceri Allianz-Tiriac Asigurari au fost puse in anul 1994, odata cu infiintarea societatii Asigurari "Ion...

Analiza unui site de comerț

PREZENTAREA FIRMEI DE COMERŢ ANALIZATE Life Care Corp. este prima companie BIO romănească, care din anul 2005 distribuie la nivel naţional produse...

Ai nevoie de altceva?