Politica de promovare in cadrul agentiei de turism Mareea

Extras din referat Cum descarc?

Infiintata in 1998, MAREEA este una din principalele companii din industria turismului din Romania, definindu-se prin calitatea, promptitudinea si standardele inalte ale serviciilor oferite. Este o companie cu capital privat. Perioada de dezvoltare a companiei se suprapune peste perioada de maturizare a serviciilor turistice din Romania. In acest sens, pe langa munca depusa pentru a dezvolta si largi o oferta serioasa ca touroperator intern si extern, prin crearea si extinderea unei puternice retele de parteneri, eforturile s-au canalizat si inspre dezvoltarea propriei retele de agentiii de turism cu principal obiectiv, cresterea permanenta a gradului de satisfactie al clientilor. In present exista filiale MAREEA in mai multe orase importante din tara: Deva, Timisoara, Cluj-Napoca, Bucuresti si Mamaia. In aceasta perioada MAREEA s-a mentinut pe un trend ascendant pe piata turistica , lucru dovedit prin prezenta in topurile realizate de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Compania se poate bucura de :
- 18 ani de experienta in turism
- Echipe performante de specialist
- 14 agentii proprii in principalele orase din Romania & 8 francize MAREEA
- Retea de 1200 agentii partenere revanzatoare
- *9999 - Call center 24/24h, 7/7
Activitatea agentiei de turism consta in :
- Vanzarea catre turisti a pachetelor de servicii proprii si a celor contractate cu alte agentii de turism licentiate
- Rezervarea si comercializarea de servicii turistice individuale (transport, cazare, masa , agreement, etc.)
- Rezervarea si comercializarea de bilete pentru mijloacele de transport, spectacole si diverse manifestari
- Organizarea de pachete de servicii in domeniul turismului international
- Organizarea de pachete de servicii in domeniul turismului intern
Misiunea agentiei este de a oferi un sistem integrat de servicii turistice la standarde internationale de calitate care ii degreveaza pe oamenii de afaceri de grijile suplimentare inerente unei deplasari intr-o alta tara si le da libertatea de a se concentra exclusiv asupra afacerilor. In plus, majoritatea tarifelor sunt confidentiale si este garantata calitatea serviciilor, onorarea cu promptitudine a solicitarii, mobilitatea programelor si adaptarea lor la preferintele clientului precum si ambianta placuta asigurata pe parcursul intregii calatorii.
2.Politica de promovare 
Politica promotionala este o componenta importanta a politicii globale de marketing a unei intreprinderi.
Promovarea reprezinta ansamblul de actiuni si mijloace de informare si atragere a cumparatorilor potentiali catre punctele de vanzare, in vederea satisfacerii nevoilor si dorintelor acestora si implicit a cresterii eficientei economice a activitatii intreprinderii producatoare. 
In prezent, nu este suficient sa produci; produsul trebuie sa fie cunoscut de catre consumatori si sa beneficieze de o imagine buna in randul acestora.
Existenta si dezvoltarea intreprinderii sunt puternic conditionate de performanta activitatii promotionale desfasurate, prin utilizarea unui ansamblu de instrumente specifice, promovarea poate contribui benefic la modificarea perceptiilor, atitudinilor sentimentelor si opiniilor consumatorilor.
Intre conceptul de promovare (politica promotionala) si cel de comunicare (politica comunicationala) exista o stransa legatura astfel:
- promovarea reprezinta de fapt o forma de comunicare;
- promovarea are ca obiectiv comunicarea, comunicarea are ca principal obiectiv convingerea consumatorului sau stimularea cererii.
Promovarea mai poate fi numita si "o practica a marketingului ce consta in adaugarea temporara a unei valori suplimentare produsului sau serviciului, ce ofera un avantaj specific cumparatorilor vizati in functie de un obiectiv precis si masurabil.
Functiile promovarii sunt urmatoarele:- furnizarea de informatii atat cumparatorului cat si vanzatorului; - neutralizarea informatiilor defavorabile ce se raspandesc mai ales prin zvonistica; - stimularea cererii este scopul direct si imediat; - atenuarea fluctuatiilor cererii mai ales in cazul serviciilor sezoniere; - diferentierea serviciilor - reamintirea avantajelor serviciilor pentru a ramane consumatori fideli; - contracararea concurentilor; - influentarea persoanelor cu putere de decizie la nivel guvernamental; - influentarea comportamentului public; - formarea unei imagini; - justificarea preturilor bunurilor si serviciilor; - constientizarea publicului cu privire la noile servicii create.
In cadrul agentiei de turism MAREEA promovarea agentiei si a produselor turistice se face astfel:
- Prezentarea produselor turistice cu ajutorul brosurilor si a altor material promotionale si furnizarea de recomnadari clientilor potentiali
- Selectarea in vederea prezentarii si vanzarii ofertei diferitilor furnizori de servicii turistice si negocierea conditiilor de vanzare


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de promovare in cadrul agentiei de turism Mareea.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!