Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2096
Mărime: 28.85KB (arhivat)
Publicat de: Bernard Gherasim
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dima Strambu Andreea
Academia de Studii Economice Facultatea de Marketing

Extras din referat

1. Scurt istoric

UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului UniCredit, o importanta institutie financiara internationala, cu o retea de aproximativ 10.000 de sucursale in 22 de tari europene si cu prezenta in alte 27 la nivel international.

Aflata in top 5 jucatori pe piata romaneasca, UniCredit Tiriac Bank ofera clientilor sai, prin intermediul celor peste 240 sucursale si peste 3.000 angajati, solutii financiare pentru necesitatile persoanelor fizice, I.M.M., marilor companii, persoanelor fizice autorizate.

Este singura banca din Romania cu o retea de sucursale specializata pe servicii si produse dedicate companiilor. Sunt recunoscuti ca fiind cea mai buna banca specializata pe real estate si, practic, este singura banca cu o divizie dedicata acestui tip de proiect.

UniCredit Tiriac Bank in cifre (la 31 decembrie 2009)

Active totale: 20,4 miliarde RON

Venituri totale: 1.240 milioane RON

Profit net: 328 milioane RON

Clienti: peste 500.000

2. Particularitatile politicii de produs a companiei UniCredit Tiriac Bank corespunzatoare categoriei de servicii din care face parte

Marketingul serviciilor financiar bancare se particularizeaza, in esenta, prin specificul politicii de produs. Spre deosebire de celelalte servicii, aceasta include produse bancare si servicii bancare a caror caracteristica de baza o formeaza relativa separatie a prestatiei de livrare. Cu alte cuvinte, in acest sector, firma ofera o serie de produse si servicii care sunt livrate in momentul intalnirii clientului cu prestatorul de servicii.

Spre deosebire de celelalte servicii, unde ambianta si participarea clientului la realizarea prestatiei ocupa un loc prioritar, in cadrul serviciilor financiare acest loc este detinut de continutul prestatiilor, de elementele ,materiale ale prestatiei (echipament de prestatie), de personalul de contact si nu in ultimul rand de comunicatiile referitoare la produs. Diferentierea cea mai pronuntata se obtine insa printr-o calitate inalta a serviciilor prestate.

Caracteristicile produselor bancare sunt:

- Intangibilitatea serviciilor se reflectă în faptul că acestea nu pot fi auzite, atinse, gustate sau mirosite înainte de cumpărare. Un cumpărător poate examina atent caracteristicile unui produs clasic, performanţele lui înainte de a-l cumpăra. Tocmai de aceea clientul are nevoie de încredere şi siguranţă în cel care asigură serviciul sau cel care furnizează consultanţă financiară.

- Inseparabilitatea se referă la faptul că serviciile nu pot fi desprinse de bancă sau de instituţia bancară şi stocate în vederea unui consum viitor, ci ele sunt furnizate şi consumate pe loc. Pentru a le cunoaste şi a beneficia de ele clienţii trebuie să vină la bancă şi să solicite informaţiile necesare luării unei decizii. De aceea, personalul băncii trebuie să fie întotdeauna în măsură să furnizeze prompt şi corect informaţiile solicitate de client.

- Perisabilitatea - produsele nu pot fi păstrate pentru viitor, motiv pentru care e nevoie de un canal simplu de distribuţie pentru ca serviciul să fie prestat la cerere. Serviciile pot fi retrase dacă nu mai există cerere pentru ele sau dacă fac obiectul unei cereri sezoniere. De aceea băncile trebuie să cunoască specificul activităţii în care sunt implicaţi clienţii lor, mai ales a celor care îşi desfăşoară activitatea în domeniul construcţiilor şi agriculturii

- Variabilitatea serviciilor bancare semnifică imposibilitatea repetării acestora, în mod identic, de la o prestaţie la alta, deoarece ele depind de persoana care le realizează, de locul şi momentul în care sunt prestate etc. Variabilitatea are influenţe deosebite asupra calităţii serviciilor, făcând dificilă standardizarea lor. Calitatea serviciilor este rezultatul confirmării aşteptărilor consumatorilor cu experienţa pe care aceştia o au în timpul prestării.odus global, alcătuit din o serie de servicii interdependente care, în cea mai mare parte, este inclus în obiectul de activitate al oricărei întreprinderi financiare.

Preview document

Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 1
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 2
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 3
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 4
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 5
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 6
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 7
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 8
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 9
Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Politica de Produs - Unicredit Tiriac Bank.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Monografie Unicedit Țiriac Bank

1. PREZENTAREA SOCIETĂŢII BNCARE.ISTORIC ŞI EVOLUŢIE Primele dovezi ale desfăşurării unei activităţi bancare pe teritoriul României au fost...

Practică tehnică bancară - Unicredit Țiriac Bank

Centrul european de competenta in UniCredit Uniunea Europeana ajuta la dezvoltarea afacerilor, iar Grupul UniCredit ofera cea mai extinsa retea...

Practică la tehnică bancară - Unicredit

PREZENTARE GENERALA SCURTA DESCRIERE UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului UniCredit, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata...

Strategii Moderne de Marketing Bancar

CAP. 1. ASPECTE CONCEPTUALE PRIVIND ACTIVITATEA DE MARKETING BANCAR 1.1 Conceptul de marketing bancar Introducerea marketingului în sectorul...

Tehnica și evidența operațiunilor bancare la Unicredit Țiriac Bank Iași

I. Prezentarea societăţii bancare. Istoric şi evoluţie 1.1. Momentul istoric UniCredit Ţiriac Bank este membră a Grupului UniCredit, unul dintre...

Caiet de practică la Unicredit Țiriac Bank

1. Prezentarea de ansamblu a unităţii economice 1.1.Profilul de activitate, statutul juridic, dimensiunea şi complexitatea activităţii (număr de...

Prezentarea băncilor Unicredit și Procredit

1. Prezentarea companiilor bancare Unicredit Tiriac Elemente de identitate Nume, statut UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului...

Studiu monografic la Unicredit Țiriac Bank

1.Prezentarea societăţii bancare. Istoric şi evoluţie UniCredit Ţiriac Bank este membră a Grupului UniCredit, o importantă instituţie financiară...

Ai nevoie de altceva?