Politică de produs - Unicredit Țiriac Bank

Extras din referat Cum descarc?

1. Scurt istoric
UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului UniCredit, o importanta institutie financiara internationala, cu o retea de aproximativ 10.000 de sucursale in 22 de tari europene si cu prezenta in alte 27 la nivel international.
Aflata in top 5 jucatori pe piata romaneasca, UniCredit Tiriac Bank ofera clientilor sai, prin intermediul celor peste 240 sucursale si peste 3.000 angajati, solutii financiare pentru necesitatile persoanelor fizice, I.M.M., marilor companii, persoanelor fizice autorizate. 
Este singura banca din Romania cu o retea de sucursale specializata pe servicii si produse dedicate companiilor. Sunt recunoscuti ca fiind cea mai buna banca specializata pe real estate si, practic, este singura banca cu o divizie dedicata acestui tip de proiect. 
UniCredit Tiriac Bank in cifre (la 31 decembrie 2009)
Active totale: 20,4 miliarde RON
Venituri totale: 1.240 milioane RON
Profit net: 328 milioane RON
Clienti: peste 500.000
2. Particularitatile politicii de produs a companiei UniCredit Tiriac Bank corespunzatoare categoriei de servicii din care face parte
Marketingul serviciilor financiar bancare se particularizeaza, in esenta, prin specificul politicii de produs. Spre deosebire de celelalte servicii, aceasta include produse bancare si servicii bancare a caror caracteristica de baza o formeaza relativa separatie a prestatiei de livrare. Cu alte cuvinte, in acest sector, firma ofera o serie de produse si servicii care sunt livrate in momentul intalnirii clientului cu prestatorul de servicii.
Spre deosebire de celelalte servicii, unde ambianta si participarea clientului la realizarea prestatiei ocupa un loc prioritar, in cadrul serviciilor financiare acest loc este detinut de continutul prestatiilor, de elementele ,materiale ale prestatiei (echipament de prestatie), de personalul de contact si nu in ultimul rand de comunicatiile referitoare la produs. Diferentierea cea mai pronuntata se obtine insa printr-o calitate inalta a serviciilor prestate.
Caracteristicile produselor bancare sunt:
- Intangibilitatea serviciilor se reflecta in faptul ca acestea nu pot fi auzite, atinse, gustate sau mirosite inainte de cumparare. Un cumparator poate examina atent caracteristicile unui produs clasic, performantele lui inainte de a-l cumpara. Tocmai de aceea clientul are nevoie de incredere si siguranta in cel care asigura serviciul sau cel care furnizeaza consultanta financiara.
- Inseparabilitatea se refera la faptul ca serviciile nu pot fi desprinse de banca sau de institutia bancara si stocate in vederea unui consum viitor, ci ele sunt furnizate si consumate pe loc. Pentru a le cunoaste si a beneficia de ele clientii trebuie sa vina la banca si sa solicite informatiile necesare luarii unei decizii. De aceea, personalul bancii trebuie sa fie intotdeauna in masura sa furnizeze prompt si corect informatiile solicitate de client.
- Perisabilitatea - produsele nu pot fi pastrate pentru viitor, motiv pentru care e nevoie de un canal simplu de distributie pentru ca serviciul sa fie prestat la cerere. Serviciile pot fi retrase daca nu mai exista cerere pentru ele sau daca fac obiectul unei cereri sezoniere. De aceea bancile trebuie sa cunoasca specificul activitatii in care sunt implicati clientii lor, mai ales a celor care isi desfasoara activitatea in domeniul constructiilor si agriculturii
- Variabilitatea serviciilor bancare semnifica imposibilitatea repetarii acestora, in mod identic, de la o prestatie la alta, deoarece ele depind de persoana care le realizeaza, de locul si momentul in care sunt prestate etc. Variabilitatea are influente deosebite asupra calitatii serviciilor, facand dificila standardizarea lor. Calitatea serviciilor este rezultatul confirmarii asteptarilor consumatorilor cu experienta pe care acestia o au in timpul prestarii.odus global, alcatuit din o serie de servicii interdependente care, in cea mai mare parte, este inclus in obiectul de activitate al oricarei intreprinderi financiare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Produs - Unicredit Tiriac Bank.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!