Politică de preț

Referat
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 3 în total
Cuvinte : 597
Mărime: 11.34KB (arhivat)
Publicat de: Vera Ioniță
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: elena lavinia
este un studiu de caz despre politica de pret pe modele de masini

Extras din referat

Produsele pe care vom exemplifica teoria politicii de prêt sunt :Dacia Logan si Volkswagen Golf.

PREZENTARE

Dacia Logan creeaza senzatia unei masini robuste si compacte. Logan surprinde prin linii dinamice care-i accentueaza design-ul contemporan. Un dineu intim la restaurantul preferat,o iesire cu prietenii la sfarsit de saptamana sau o calatorie de vacanta pentru relazarea bine meritata sunt transformate de Logan in placere.

Volkswagwn Golf Plus creste- in adevartul sens al cuvantului! Golf este “mai mult” din toate punctele de vedere. Mai mult spatiu ,mai mult confort,mai multe alternative. Golf ofera o pozitie mai inalta de condos,modularitate si spatiu fara sa renunte la dynamism si placerea de a conduce.

Pretul Daciei Logan porneste de la 5980€ si ajunge pana la 8450€. Oscilatia de preturi se datoreaza dotarilor pe care le are,tipul de motorizare-in general a caracteristicilor sale.in timp ce modelul Dacia Logan iese pe piata cu aceste preturi modelul Volkswagen Golf are preturi incepand de la 12751€ si ajung pana la 19521€.

Motorizarile Daciei Logan sunt reprezentate in tabelul de mai jos:

Tip

motorizare

Carburant

Cilindree

[cmc]

Putere

[cp]/[km] Moment maxim

[Nm] Viteza maxima

[km/h] Acceleratie

0-100km

[s] Consum

Mixt

[1/100km] Consum urban

[1/100km] Consum extraurban

[1/100km]

1.4MPI

Benzina

1390

75/55

112

162

13.0

6.8

9.2

5.5

1.6MPI

Benzina

1598

90/64

128

175

11.5

7.2

10.0

5.7

1.5MPI

Diesel

1461

65/48

160

155

15.5

4.8

5.8

4.3

Urmarind cu atentie tabelul de mai sus si comparand cu cel al motorizarilor modelului VW Golf,reprezentat mai jos,observam ca cel din urma este mai diversificat. Acest lucru este unul dintre argumentele pentru care VW Golf are costuri mai ridicate.

Preview document

Politică de preț - Pagina 1
Politică de preț - Pagina 2
Politică de preț - Pagina 3

Conținut arhivă zip

  • Politica de Pret.doc

Te-ar putea interesa și

Analiza Influenței Factorilor de Fundamentare a Politicii de Preț

CAPITOLUL 1. INTEGRAREA POLITICII DE PREŢ ÎN PROCESUL DE PLANIFICARE STRATEGICĂ A ÎNTREPRINDERII Dată fiind universalitatea şi complexitatea sa,...

Mixul de marketing la SC Ira SA Câmpina

Introducere Universalitatea marketingului reprezinta o trasatura unanim acceptata de specialisti. Ea reflecta o realitate obiectiva exprimata prin...

Realizarea politicii de preț în cadrul întreprinderii

CAP. I - Sistemul de factori determinanți în realizarea politicii de preț la întreprindere Prețul reprezintă una din pârghiile...

Politică de preț la SC Katto SRL

INTRODUCERE Lucrarea intitulată “ Politica de preţ la KATTO.SRL.” este structurată în trei capitole. Cap I. Preţul în conceptul de marketing...

Politică de preț

CAP. 1. ELEMENTE DEFINITORII ALE POLITICII DE PRET Politica de pret a intreprinderii poate fi pe deplin utilizata in folosul intrprinderii doar in...

Politicile de preț și de produs - studiu de caz SC Papace SA Sinaia

CAPITOLUL I : SUBMIXUL DE PRODUS SI SUBMIXUL DE PRET Mixul de marketing este un element foarte intalnit in domeniul marketingului, acesta...

Particularitățile politicii de preț în Uniunea Europeană

1. Introducere Tarile estice1 Conform ONU, tarile din Europa de Est sunt cele marcate cu rosu pe harta de mai jos. Avand in vedere ca, spre...

Politica de Preț - Țările Vestice ale Europei

Introducere Se va analiza politica de pret la nivel european, cuprinzand tarile vestice. O abordare simplificata a Europei de Vest include...

Ai nevoie de altceva?