Planul strategic de marketing al societatii Woodball

Cuprins referat Cum descarc?

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductiva	3
1.1  Misiunea societatii	3
1.2  Obiectivele generale si specifice de marketing	3
2. Analiza mediului	4
2.1  Piata	4
2.2  Promovarea	4
3. Analiza SWOT	5
4. Strategia de marketing	6
4.1  Obiective financiare	6
4.2  Strategia de piata	6
4.3  Strategia de promovare	6
4.4  Strategia de distributie	7
5. Bugetul	7
6. Programul de marketing	7
7. Controlul	7


Extras din referat Cum descarc?

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductiva
S.C. WOODBALL S.R.L. este o firma cu capital integral privat, membra a Asociatiei Producatorilor de Mobila din Romania si a Camerei de Comert si Industrie Dolj
Firma si-a inceput activitatea in 2008, avand de-a lungul anilor o dezvoltarea continua ajungand in prezent sa aiba 20 de salariati.
Capacitatea de productie a firmei este de aproximativ 100 de unitati/luna, realizand o cifra de afaceri de circa 200000 de dolari/an.
De asemenea firma executa produse la comanda in functie de dimensiunile si materialele preferate de fiecare client in parte, la costuri aproximativ egale cu comenzile produse in serie.
Produsele realizate. Atelierul este certificat ISO9001 si produce o gama extrem de variata de produse: usi, ferestre, scari interioare, scari exterioare, lambriuri, podele, obloane, dusumele, mic mobilier (paturi, noptiere, sifoniere, etajere, birouri, mese, sauna), terase din lemn, balcoane, foisoare, casute de lemn pentru gradina, mobilier de gradina, porti, garduri, jucarii din lemn, ambalaje din lemn sau diverse semifabricate din lemn. Produsele pot fi realizate din stejar, brad, fag, cires, nuc sau din lemn de esenta exotica. Practic cei care demareaza o afacere in acest domeniu au sanse crescute de a-si "vinde marfa" tocmai datorita acestei varietati de produse ce pot fi realizate si multitudinii de locuri in care acestea sunt necesare.
Mijloace de transport. Transportul mobilierului catre magazinele contractante se face cu mijloace de transport proprii. De asemnea, WOODBALL asigura transportul la domiciliu pentru clientii care doresc achizitionarea mobilierului direct de la sediul firmei.
1.1 Misiunea societatii
Scopul S.C. WOODBALL S.R.L. este obtinerea de profit prin satisfacerea nevoilor unui numar mare de consumatori. Tehnologia de ultima generatie, conceptul unic de realizare a produselor la un standard calitativ ridicat si diversificat, cat si promptitudinea executarii comenzilor ne pozitioneaza in topul firmelor din domeniu. Noi ne adresam cumparatorilor care apreciaza calitatea, promtitudinea si creativitatea dovedita in realizarea produselor unice destinate pentru maximizarea spatiului locuibil 
Astfel pentru indeplinirea scopului propus este necesar sa ne concentram atentia pe promovarea continua a produselor noastre printr-o serie de instrumente, tehnici si mijloace cat mai variate de marketing. 
1.2 Obiectivele generale si specifice de marketing
Obiective generale:
- cresterea dimensiunii pietei totale actionand asupra cererii globale;
- expansiunea si cresterea vanzarilor in mediul online;
- protejarea- mentinerea cotei de piata si imbunatatirea mixului de marketing.
Obiective specifice:
- achizitionarea de noi mijloace de transport:
- imbunatatirea retelei de distributie;
- cautarea de noi contractori.
Activitatile aferente obiectivelor sunt: 
- crearea unui catalog cu proiecte de interior si exterior si plasarea acestora in magazinele contractate si la cumparatori;
- participarea la expozitia anuala de mobila cu proiecte exclusiviste;
- imbunatatirea site-ului de prezentare al firmei si includerea posibilitatii configurarii si previzualizarii de catre clienti a produsulelor facute la comanda.
2. Analiza mediului
2.1 Piata
a) Cine sunt potentialii clientii?
- persoanele fizice care detin proprietati in orasul Dranic si vecinii acesteia (Valea Stanciului, Foispr, Booveni si Padea);
- proprietari de exploatatii agricole, microferme de animale, livezi;
- asociatii agricole;
- firme ce isi desfasoara activitatea in mediul rural;
- institutii publice;
- engrosisti si comercianti en-detail (in cazul productiei de serie mica).
b) Concurenta
- firme cu profil similar
2.2 Promovarea
O mare parte din produsele de mobilier realizate in Romania sunt destinate exportului. In cazul acestora, o modalitate de promovare foarte uzitata este internetul. Mobila fabricata in Romania este foarte cautata in afara granitelor tarii, iar o pagina de web bine realizata (preferabil si una in una/doua limbi de circulatie internationala) poate atrage numerosi clienti externi dar si locali. O alta modalitatea de promovare accesibila este presa scrisa, in special cea locala, mai ales la inceput, cand piata vizata este de cele mai multe ori una restransa.


Fisiere in arhiva (1):

  • Planul strategic de marketing al societatii Woodball.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!