Planul de Marketing pentru KFC

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere 1
Rezumatul planului de marketing KFC 3
Cap. I Scurt istoric 4
Cap II Analiza mediului intreprinderii KFC 8
Cap. III Analiza Swot relizata pentru KFC 13
Cap. IV Analiza concurentiala 19
Cap. V Scopul si obiectivele organizatiei KFC 21
Cap. VI Planul de activitati realizat pentru KFC 22
Cap. VII Necesarul de personae si resurse. Controlul si evaluarea 31
Concluzii 33
Bibliografie 34


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Termenul de marketing este de origine anglo-saxona (to market) si presupune a desfasura tranzactii pe piata, a cumpara si a vinde.
Marketingul reprezinta o noua conceptie sau o noua filozofie cu privire la orientarea si realizarea activitatilor umane, indiferent de natura lor. Esenta acestei noi conceptii o reprezinta satisfacerea clientilor prin calitate, valoare si servicii. Aceasta noua filozofie de orientare a activitatii este asimilata pe scara tot mai larga de catre intreprinderi, de catre organizatii si institutii nelucrative sau chiar de catre persoane deoarece se considera ca pe baza ei pot sa-si atinga cel mai bine obiectivele.
Marketingul a deventit astfel de-a lungul timpului o necesitate. Din perspectiva dezvoltarii generale a economiei si societatii, marketingul face legatura dintre nevoile societatii umane si activitatile sale economice si sociale. Astfel marketing-ului ii revine misiunea de a anticipa si intelege aceste nevoi si de a le satisface, recurgand in primul rand , la creatie si inovatie.
Dupa cum bine stim functiile marketingului sunt:
- cercetarea pietei
- stabilirea strategiei generale in vederea adaptarii acesteia la cerintele pietei
- satisfacerea in conditii superioare a nevoilor consumatorilor
- maximizarea profitului.
Mixul de marketing este un element foarte intalnit in domeniul marketingului, acesta reprezentand principalul element al tacticii de marketing. Elemetele Mixului de marketing sunt cunoscute sub numele de "Cei Patru P", acestia fiind: Pret, Produs, Promotie, si Distributie (din englezul Placement). 
Pentru a indeplini obiectivele de marketing este important ca aceste elemente sa fie luate in considerare. Faptul ca unul dintre cele patru elemente ale mixului nu a fost conceput corect va rezulta o strategie esuata de marketing. La conceperea acestui mix principalul factor ce trebuie luat in considerare este piata tinta. Managerul trebuie sa cunoasca care sunt dorintele si nevoile clientilor, si sa combine aceste elemente pentru a crea strategii si planuri de marketing ce vor satisface clientul.
Asadar mixul de marketing trebuie sa indeplineasca sau sa depaseasca obiectivele organizatiei din perspectiva clientului. Un mix de marketing separat, este acela conceput pentru fiecare produs sau pentru fiecare segment de marketing, in functie de structura organizationala a companiei. Exista numerosi factori care dicteaza felul in care elemenele mixului de marketing sa fie proportionate. 
Cei 4 P trebuie luati in considerare atunci cand se doreste realizarea unei strategi de marketing sau a unui plan de marketing. Pe termen lung toate cele 4 variabile ale mixului pot fi modificate, insa pe termen scurt este dificil de modificat distributia sau produsul.
Jerome McCarthy a identificat cele patru elemente ale mixului de marketing si anume :
- Produsul: defineste carateristicile produsului sau serviciului si indeplineste nevoile clientilor.
- Pretul: identificarea costurilor totale pentru un produs face parte din elementul pret.
- Promovare: reclama, publicitate, promotii, relatii publice sunt principalele elemente ce trebuie luate in considerare.
- Distributie (plasare): modul in care clientul primeste produsul final.
Asadar mixul de marketing reprezinta "ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combina cu scopul de a produce pe piata tinta reactia dorita" (Ph. Kotler "Principii de marketing"), iar constituirea mixului de marketing din fiecare perioada nu este o sarcina usoara intrucat pe baza studierii clientilor si concurentilor, se va alcatui combinatia sau mixul de activitati care sa asigure un echilibru intre obiective si mijloace, un avantaj competitiv ce-i permite exploatarea la maximum a capacitatii organizatiei.
REZUMATUL PLANULUI DE MARKETING
KFC
Acest plan de marketing a fost realizat in primul rand pentru a consolida pozitia pe piata si de a creste profitul. Misiunea acestei organizatii este de a satisface nevoile consumatorilor.
In ultimii ani, pe piata culinara romaneasca au patruns o serie de bucatarii specializate, cum ar fi cea italieneasca, chinezeasca, orientala etc., care au castigat teren in detrimentul celei traditionale. Aceasta oportunitate se vrea a fi valorificata si de KFC si din acest motiv s-a realizat acest plan de marketing. Dupa cum am mai spus se urmareste o campanie care sa aiba ca scop consolidarea pe piata si cresterea profitului.
In acest proiect voi prezenta pentru inceput firma- KFC dupa care voi realiza o analiza a mediului (micromediu respectiv macromediul firmei). Avantajele si dezavantajele, punctele tari si punctele slabe vor fi evidentiate in analiza Swot a firmei.
In continuare voi realiza o analiza concurentiala dupa care voi prezenta scopul acestui plan de marketing si de asemenea obiectivele generale si specifice.


Fisiere in arhiva (3):

  • Planul de Marketing pentru KFC
    • CUPRINS.doc
    • REZUMATUL PLANULUI DE MARKETING.doc
    • TEMA REFERATULUI.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!