Planul de Dezvoltare SC MOBIMOD

Extras din referat Cum descarc?

Prezentare generala
In Romania, mediul afacerist este intr-o permanenta schimbare, datorita mediului economic fluctuant devenind astfel foarte greu de patruns de catre micii intreprinzatori chiar daca acestia detin toata expertiza si experienta necesara .
Pentru a se impune, este necesara o baza financiara substantiala in primul rand, dar deasemeni trebuie sa detina potential uman, material si informational astfel incat sa poata avea acces la datele privind piata pe care incearca sa se lanseze. 
Indiferent de forma juridica sub care se poate prezenta o firma, managementul modern al productiei situeaza pe un prim plan elaborarea unor strategii economice adecvate care sa permita realizarea obiectivelor propuse in conditiile existentei unei puternice competitii pe piata interna si externa.
Avand in vedere modificarile ce apar pe piata economica interna, luand in calcul si factorii determinanti ai acestor modificari putem ajunge la concluzia ca acest mediu de activitate este instabil. Astfel, toate calculele si analizele trebuie sa aiba in consideratie aceste modificari bruste ce pot aparea in orice moment si pot duce la importante schimbari in politica si strategia de dezvoltare.
Este foarte important ca specialistii in marketing sa monitorizeze si sa analizeze permanent aceste modificari si sa aduca la cunostinta efectele imediate sau chiar cele pe termen lung, deoarece relevanta acestor analize si prognoze este vitala bunei desfasurari ale activitatilor tuturor firmelor.
Luand in calcul tot ce am enumerat mai sus, devine din ce in ce mai descuranjant lansarea pe piata a oricarei idei de afacere. Totusi in ultima perioada se observa o masiva intensificare a numarulu de infiintari de firme, lucru bun dar si riscant, deoarece majoritatea firmelor nu au luat in considerare riscurile, devenind astfel mai vulnerabile esecului.
Consumatorii, respectiv utilizatorii, constituie componenta cea mai importanta a pietei avand in vedere ca ei exercita in toate cazurile o influenta directa asupra vanzarilor unui produs. Natura si caracteristicile acestora sunt foarte variate in functie de sectorul de activitate, de aceea trebuie foarte bine aleasa activitatea firmei dar si modul de raspuns la cerintele clientelei.
In cele ce urmeaza vom incerca sa explicam pasii pe care trebuie sa ii urmeze o firma pentru a se lansa si a se mentine pe locurile fruntase intr-un anumit segment de piata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Planul de Dezvoltare SC MOBIMOD.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!