Planificarea strategică în marketingul internațional

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Planificarea constituie un instrument managerial utilizat pentru a face fata problemelor generate de cresterea complexitatii mediului (mediul fiind principalul factor care face necesara planificarea pe termen scurt sau mediu pentru o firma).

Existenta unor factori interni sau externi din mediu (intern sau extern) face necesara dezvoltarea unui sistem de planificare pentru un anumit orizont de timp (mediu sau lung).

Pentru o astfel de constructie a unui plan sau program de actiune trebuie avute in vedere parcurgerea a cel putin 3 etape:

a) Stabilirea obiectivelor

b) Elaborarea programelor

c) Intocmirea bugetelor

a) Stabilirea obiectivelor

Obiectivele sunt exprimate predominant cantitativ sub forma profitului, cifrei de afaceri, etc, acestea fiind delimitate in timp si reflectate in actiuni.

OBS! In literatura de specialitate, nu numai in marketingul international, aceste obiective se mai numesc si target-uri sau tinte.

b) Elaborarea programelor

Aceste programe de actiune se recomanda a fi intocmite in mod distinct pe functiunile firmei (cercetare-dezvoltare, comerciala, productie, etc).

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Planificarea strategica in marketingul international.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 225 cuvinte
Nr caractere:
8 368 caractere
Marime:
241.17KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, management
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!