Planificarea strategica in marketingul international

Extras din referat Cum descarc?

Planificarea constituie un instrument managerial utilizat pentru a face fata problemelor generate de cresterea complexitatii mediului (mediul fiind principalul factor care face necesara planificarea pe termen scurt sau mediu pentru o firma).
Existenta unor factori interni sau externi din mediu (intern sau extern) face necesara dezvoltarea unui sistem de planificare pentru un anumit orizont de timp (mediu sau lung). 
Pentru o astfel de constructie a unui plan sau program de actiune trebuie avute in vedere parcurgerea a cel putin 3 etape:
a) Stabilirea obiectivelor
b) Elaborarea programelor
c) Intocmirea bugetelor
a) Stabilirea obiectivelor
Obiectivele sunt exprimate predominant cantitativ sub forma profitului, cifrei de afaceri, etc, acestea fiind delimitate in timp si reflectate in actiuni.
OBS! In literatura de specialitate, nu numai in marketingul international, aceste obiective se mai numesc si target-uri sau tinte.
b) Elaborarea programelor
Aceste programe de actiune se recomanda a fi intocmite in mod distinct pe functiunile firmei (cercetare-dezvoltare, comerciala, productie, etc).


Fisiere in arhiva (1):

  • Planificarea strategica in marketingul international.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!