Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2708
Mărime: 48.28KB (arhivat)
Publicat de: Madalina R.
Puncte necesare: 6
Facultatea de Zootehnie
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara "Ion Ionescu de la Brad", Iasi

Extras din referat

1.Definirea unității luată spre studiu

Unitatea alimentară- brutărie artizanală

Nume: Cuptorul bunicii

Slogan: Pâine de casă,coaptă pe vatră!!!

Specific:

Cuptorul Bunicii este o brutărie deschisă din dragoste pentru tradițional și din plăcerea de a simții mirosul pâinii proaspăt scoase din cuptor,miros care a dominat copilăria noastră petrecută la bunici.Povestea noastră a început cu un vis,visul de a oferii oamenilor produse de calitate care să-i ducă înapoi în copilărie.Brutăria noastră îmbină armonios calitatea cu tradiția ,folosind materii prime de calitate,punctul nostru forte fiind cuptorul pe lemne care se aseamănă cu cel al bunicii.

Ne deosebim de alte brutării atât prin modul de lucru ,respectând tehnologia tradiționala, cât și prin ingredientele folosite ,care sunt simple(făină,drojdie,sare și apă) fără alți amelioratori sau aditivi.Noi promovăm rețeta bunicii care reușea sa îmbine ingredientele într-un mod deosebit ,rezultând din mâinile ei o pâine cu un miros și un gust deosebit.

Gama de produse: - franzelă coaptă pe vatră(500g)

- pâine rotundă coaptă pe vatră(1kg)

- pâine integrală (500g)

- pâine cu cartofi( 1kg)

- pâine la tavă împletită(500g)

- pâine la tavă împletită(1 kg)

- turte coapte(simple,cu măsline)

- covrigi ,colaci

- ștrudel cu mere,caise,vișine

- plăcintă moldovenească cu mere,brânză de vaci,telemea

- cozonac

USP/ESP : Produse tradiționale ,autentice,naturale

2.Caracterizarea publicului țintă

Caracteristici demografice: Publicul nostru țintă este format din persoane atât de gen masculin cât și de gen feminin,cu o vârstă medie ,intre 35-45 de ani,cu o profesie bine stabilita în domenii destul de bine plătite(IT,medicină,poliție,avocatură,învățământ),localizate în zona urbană a Iașului.

Caracteristici geografice:

Zona geografică deservită distribuirii produselor noastre de panificație este orașul Iași,situat în nordul Moldovei,cu o populație de aproximativ 400.000 de locuitori,situându-se pe locul doi ca mărime ,după București.Clima prezintă un caracter continental pronunțat, fiind influențată de masele de aer cu proveniență răsăriteană. Vara predomină timpul secetos cu temperaturi ridicate, iar iarna se simte din plin efectul maselor de aer venite dinspre nord și nord-est, regiunea fiind frecvent bântuită de viscole.

Profil Buyer Persona:

Nume: Popescu Maria

Job: Profesoară de biologie

Date demografice: vârstă 35 de ani ,Sex- feminin,venituri 3000 de lei/lună,locație-urban,nivel de educație-studii superioare,statut familial-căsătorită,părinte;

Interese:

Preview document

Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 1
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 2
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 3
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 4
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 5
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 6
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 7
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 8
Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii.docx

Alții au mai descărcat și

Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prăjituri Aniversare

1. MEMORIU JUSTIFICATIV Lucrarea de faţă a apărut ca o necesitate de adaptare la situaţia globală actuală caracterizată printr-o progresivă...

Vaze de Flori cu Radio Încorporat

I.Aspecte legate de piaţă 1. Descrierea firmei Firma S.C. UZ-PLASTIM S.R.L. cu sediul în Suceava, strada Avram Iancu, nr. 8, este o societate...

Guban - plan de marketing

Prezentare generală Istoria brandului Guban cunoaste un început timid in anul 1935, cu un singur angajat si o crema de pantofi. Inventia domnului...

Cascaval în bere

I.Specificul acestui produs este că în faza a 4-a a fluxului tehnologic, folosim o țesătură pentru îndepărtarea zerului și de a pregăti bobul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?