Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii

Extras din referat Cum descarc?

1.Definirea unitatii luata spre studiu
Unitatea alimentara- brutarie artizanala
Nume: Cuptorul bunicii
Slogan: Paine de casa,coapta pe vatra!!!
Specific:
Cuptorul Bunicii este o brutarie deschisa din dragoste pentru traditional si din placerea de a simtii mirosul painii proaspat scoase din cuptor,miros care a dominat copilaria noastra petrecuta la bunici.Povestea noastra a inceput cu un vis,visul de a oferii oamenilor produse de calitate care sa-i duca inapoi in copilarie.Brutaria noastra imbina armonios calitatea cu traditia ,folosind materii prime de calitate,punctul nostru forte fiind cuptorul pe lemne care se aseamana cu cel al bunicii.
Ne deosebim de alte brutarii atat prin modul de lucru ,respectand tehnologia traditionala, cat si prin ingredientele folosite ,care sunt simple(faina,drojdie,sare si apa) fara alti amelioratori sau aditivi.Noi promovam reteta bunicii care reusea sa imbine ingredientele intr-un mod deosebit ,rezultand din mainile ei o paine cu un miros si un gust deosebit.
Gama de produse: - franzela coapta pe vatra(500g)
- paine rotunda coapta pe vatra(1kg)
- paine integrala (500g)
- paine cu cartofi( 1kg)
- paine la tava impletita(500g)
- paine la tava impletita(1 kg)
- turte coapte(simple,cu masline)
- covrigi ,colaci
- strudel cu mere,caise,visine
- placinta moldoveneasca cu mere,branza de vaci,telemea
- cozonac
USP/ESP : Produse traditionale ,autentice,naturale
2.Caracterizarea publicului tinta 
Caracteristici demografice: Publicul nostru tinta este format din persoane atat de gen masculin cat si de gen feminin,cu o varsta medie ,intre 35-45 de ani,cu o profesie bine stabilita in domenii destul de bine platite(IT,medicina,politie,avocatura,invatamant),localizate in zona urbana a Iasului.
Caracteristici geografice:
Zona geografica deservita distribuirii produselor noastre de panificatie este orasul Iasi,situat in nordul Moldovei,cu o populatie de aproximativ 400.000 de locuitori,situandu-se pe locul doi ca marime ,dupa Bucuresti.Clima prezinta un caracter continental pronuntat, fiind influentata de masele de aer cu provenienta rasariteana. Vara predomina timpul secetos cu temperaturi ridicate, iar iarna se simte din plin efectul maselor de aer venite dinspre nord si nord-est, regiunea fiind frecvent bantuita de viscole. 
Profil Buyer Persona:
Nume: Popescu Maria
Job: Profesoara de biologie 
Date demografice: varsta 35 de ani ,Sex- feminin,venituri 3000 de lei/luna,locatie-urban,nivel de educatie-studii superioare,statut familial-casatorita,parinte;
Interese:


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de marketing - unitatea-cuptorul bunicii.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!