Extras din referat
Denumirea firmei si activitatea sa :
Scopul acestui plan de marketing constă în analiza mediului de marketing în care acţionează firma “ Plus Development.’’ infiintata la data de 20.10.2004 , cu sediul in Bucuresti.
Misiunea firmei este de a intra pe piata nationala dar si pe cea internationala prin lansarea proiectului ‘’My Dream Residence ‘’ Scopul de baza al firmei Plus Development este obtinerea de profit prin satisfacerea nevoilor unui numar mare de consumatori la scara larga.
Capitalul alocat pentru aceast proiect este de 20 milioanede euro.
Afacerea firmei „” Plus Development” consta in lansarea proiectului My Dream Rezidence’’ fiind un complex rezidential cu 180 de apartamente.
Urmarim: sa devenim lideri pe piata imobiliara ,prin oferirea unor servicii de calitate la standarde internationale, orintandu-ne spre proiecte conceptuale care dispun de o arhitectura deosebita la cele mai înalte standarde şi cu cea mai bună tehnologie, în vederea atragerii segmentelor de cumparatori vizate.
Condusa de un colectiv tanar firma dispune de flexibilitatea de a se adapta pietei, mentinând raportul calitate - pret la un nivel optim.
Buget
Stabilirea bugetului necesar pentru lansarea proiectului My Dream Residence presupune analiza cheltuielilor ce vor fi efectuate pentru diferitele operaţiuni incluse în planul de lansare.
Cheltuielile de bază pentru lansarea produsului:
- Cheltuieli cu cercetările de piaţă efectuate pentru dezvoltarea conceptului de constructie(chestionare, sondaje);
- Cheltuieli cu materialele folosite pentru elaborarea chestionarelor;
- Cheltuieli cu personalul angajat în efectuarea cercetărilor de piaţă;
- Cheltuieli cu spaţiile folosite în cercetările de piaţă şi alte cheltuieli aferente (energie, apă etc.)
- Cheltuieli cu remuneraţiile personalului angajat în procesele de cercetare-dezvoltare, producţie.
- Cheltuieli cu instruirea forţelor de vânzare;
- Cheltuieli cu instruirea personalului angajat în departamentul de marketing şi resurse umane;
- Cheltuieli cu identificarea contactelor cu intermediarii
- Cheltuieli cu introducerea pe piaţă a noii constructii;
- Cheltuieli cu materialele publicitare necesare lansării (tehnicile folosite în acţiunile publicitare din presă, radio, televiziune, publicitatea prin tipărituri, pe Internet etc);
Bugetul previzionat ce va fi alocat promovării în primul an de previziune este de aproximativ 900.000 mii lei si cuprinde:
Tip de promovare Valoare
(mii lei) Detalii
Aparitii în reviste ti publicatii
de specialitate 400.000 -revistele R1, R2, R3
-periodic, pe toată durata anului
Radio
300.000 -posturile X,Y,Z
-în primele 3 luni după inaugurarea noii constructii
Pliante cu noile apartamente; fluturasi 200.000 -realizare la Tipografia A;
-livrate la domiciliu sau la birourilor firmelor
Strategii de marketing
Strategia de piaţă:
Strategia de piaţă reprezintă o componentă foarte importantă a strategiei generale de dezvoltare a întreprinderii. Prin aceasta se stabileşte poziţia pe care întreprinderea trebuie să şi-o asigure în interiorul mediului pentru a-şi realiza finalitatea în condiţiile unei eficienţe corespunzătoare.
În funcţie de dimensiunile şi trăsăturile pieţei, firma adoptă o strategie a creşterii, respectiv a dezvoltării activităţii de piaţă, pe piaţa externa.
Firma va adopta strategia concentrată, deoarece aceasta îşi concentrează atenţia asupra unui segment de piată, căruia îi cunoaşte foarte bine necesităţile.
În funcţie de poziţia firmei faţă de schimbările pieţei, se va alege ca alternativă strategia adaptivă, fiind necesară anticiparea schimbărilor pieţei.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Marketing - Plus Development.doc