Plan de marketing pentru tehnologii noi în producția de sisteme mecanice

Referat
8/10 (1 vot)
Ă
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 18 în total
Mărime: 1.13MB (arhivat)
Publicat de: Jan Dima
Puncte necesare: 3
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf.Dr.Ing. Vulturescu Viorel

Cuprins

  1. I Sisteme mecanice
  2. 1.1.Noțiuni introductive
  3. 1.2. Producţia de sisteme mecanice
  4. 1.3. Transmisii prin curele
  5. II Planul de marketing
  6. Definiție, obiective
  7. 2.2.Realizarea planului de marketing
  8. 2.3.Etapele elaborării planului de marketing
  9. III Studiu de caz Program de marketing al exporturilor de rulmenţi

Extras din referat

I SISTEME MECANICE

1.1. Notiuni introductive

Sistemul mecanic este un ansamblu de corpuri materiale realizat pentru:

a. efectuarea unui lucru mecanic util, prin utilizarea unei instalații mecanice;

b. transformarea unei forme de energie nemecanică; în altă formă de energie nemecanică prin utilizarea unui transformator de energie;

c. dirijarea unor procese nemecanice sau a fluxului de energie, prin utilizarea unui utilaj.

” Sistem” îşi are originea în grecescul “to systema” şi are înţelesul de un tot întreg.

Prin sistem se înţelege un ansamblu organic (mulţime) de elemente între care există o mulţime de relaţii de coordonare, de subordonare, de cooperare, etc.

În funcţie de raporturile sistemului cu mediul

- sistem izolat (închis) - sistemul care nu are nici o legătură cu mediul său

- sistem deschis - sistemul care are legături (relaţii) cu mediul său; aceste legături pot fi orientate sau neorientate; legăturile orientate pot fi la rândul lor de două feluri: intrări (input)şi respectiv ieşiri (output).

Definiție

Prin producţie înțelegem suma tuturor activităţilor care presupun transformări de bunuri materiale sau servicii prin consum de forţă de muncă (input-uri) în (alte) bunuri materiale sau servicii (output-uri), în scopul satisfacerilor unor necesităţi. Funcţia generală a producţiei este de a asigura producerea de bunuri materiale, spirituale şi de servicii necesare consumatorilor.

 

Factorii primari (indispensabili) ai producţiei sunt:

- obiectele muncii - acele obiecte asupra cărora se acţionează pentru a le transforma în produse de care are nevoie;

- mijloacele de muncă - instrumentele, cu care oamenii acţionează asupra obiectului muncii pentru a-l transforma în produs finit;

- forţa de muncă - acceptată ca fiind totalitatea aptitudinilor fizice şi intelectuale de care dispune organismul uman şi pe care le pune în funcţionare omul atunci când produce;

- energie.

Conținut arhivă zip

  • Plan de marketing pentru tehnologii noi in productia de sisteme mecanice.pptx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Managementul calității și controlului tehnic de calitate

Fisa postului pentru conducatorul biroului CTC 1.POST: Sef birou 2.POZITIA: din stat functiuni 3.COMPARTIMENT: CTC 4.CERINTE: Studii...

Strategii manageriale utilizate în cadrul corporațiilor naționale, Republica Moldova

Introducere În contextul actual, succesul unei companii se construieşte pe principii moderne de management şi marketing. Numai astfel, o companie...

Îmbunătățirea Procedurilor de Lucru în Cadrul SC Gliga Vasile Instrumente Muzicale SRL

Se spune cã societatea spre care ne îndreptãm este sau va fi societatea informationalã-societatea cunoasterii. Sintagma prin care este desemnatã...

Analiza sistemului de management al calității aplicat în SC Automobile Dacia SA

Capitolul 1 – Probleme de baza ale calitatii produselor 1.1 Calitatea - Notiune concreta, complexa, dinamica Pentru multă lume, şi mai ales...

Managementul calității și controlului tehnic de calitate

Efectele economice ale perfectionarii activitatii de control Masurile pentru perfectionarea activitatii de control vizeaza in principal ridicarea...

Controlul tehnic al calității la SC Pirelli Tyres Spa Slatina

INTRODUCERE Scopul lucrării este acela de a scoate în evidenţă importanţa aplicării managementului calităţii în sectorul serviciilor, mai precis...

Calitatea Produselor

CAPITOLUL I Probleme de baza ale calitatii produselor 1.1 Calitatea, notiune concreta complexa, dinamica. Notiunea de calitate a produselor si...

Managementul calității și controlului tehnic de calitate

CAPITOLUL I Probleme de baza ale calitatii produselor 1.1 Calitatea, notiune concreta complexa, dinamica. Notiunea de calitate a produselor si...

Ai nevoie de altceva?