Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate

Referat
9.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2094
Mărime: 15.13KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: BOBALCA
ANUL 2 FEAA

Cuprins

  1. 1. Configurarea Produsului
  2. 1.1 Atribute (fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principală, secundară)
  3. 1.2 Sistem de susţinere (marcă, ambalaj, service, garanţie, etc.)
  4. 1.3 Diferenţierea marcii
  5. 2. Configurarea Preţului
  6. 2.1 Strategia de preţ
  7. 2.2 Nivelul preţului
  8. 3. Configurarea Promovării
  9. 3.1 Reclama (audienţa, mesaj, canale media)
  10. 3.2 Promovarea vânzărilor (tehnici folosite, descriere)
  11. 4. Configurarea distribuţiei
  12. 4.1 Extinderea teritorială a distribuţiei (zona geografică)
  13. 4.2 Intensitatea reţelei de distribuţie şi structura canalelor

Extras din referat

1. CONFIGURAREA PRODUSULUI

În centrul mixului de marketing al firmei Beauty & Pregnancy se află produsul pe care aceasta il promoveaza si anume rochia de seara pentru femeile insarcinate. Celelalte componente ale mixului sunt conditionate de existenta si particularitatile acesteia.

În marketing noţiunea de produs semnifică orice ansamblu de elemente care poate declanşa cererea pe o piaţă.

Materialitatea şi consistenţa fizică a produsului, ca şi proprietăţile sale nu constituie un scop în sine şi nu pot fi înţelese izolat de nevoile şi dorinţele consumatorului final.

Produsul trebuie conceput, executat şi evaluat prin avantajele aduse de el consumatorilor şi prin utilitatea pe care aceştia o aşteaptă de la el.

Orice produs are un anumit ciclu de viata, definit ca “perioada scursă între momentul apariţiei produsului destinat satisfacerii unei anumite nevoi şi momentul dispariţiei acestuia de pe piaţă”. Acest ciclu de viata se desfasoara pe mai multe etape, incepand cu faza de lansare, faza de crestere, de maturitate, pana la faza de declin.

1.1. ATRIBUTE

Dupa o analiza atenta a cerintelor pietei si tendintelor in lumea mondena, firma noastra si-a propus sa ofere colectii ce se remarca prin varietate, stil, culori, marimi, compozitie.

In ceea ce priveste stilul, firma noastra urmareste acoperirea unui segment cat mai mare al pietei tinte, prin rochii pe gustul tuturor viitoarelor mamici, punandu-le la dispozitie diverse modele: clasice, moderne, sofisticate, agresive, simple, romantice, agresive si retro.

In materie de culorile rochiilor, avem o paleta diversificata. Tinand cont de faptul ca tonurile de alb si negru nu se vor demoda niciodata, acestea nu vor lipsi din colectiile noastre, reprezentand de cele mai multe ori alegerea domnelor care doresc modele clasice, simple, adecvate pentru anumite evenimente sociale. In noua colectie din sezonul primavera-vara 2009 predomina nuantele de verde, albastru, mov, roz, rosu, cat si sidefurile, ca auriu. Nuantele alese au ca scop evidentierea starii de spirit a femeii insarcinate, ce trece printr-o perioada de sentimente contradictorii, remarcandu-se totodata prin stralucire, frumusete.

Pentru a raspunde necesitatilor tuturor clientelor noastre, rochiile se gasesc pe diferite marimi, raportandu-se astfel la fiecare etapa a sarcinii si la greutatea acesteia. Luand in considerare schimbarile ce au loc la nivelul fizicului, modele noastre incearca sa puna in valoare sileuta, acoperind micile imperfectiuni.

Cele mai multe modele de rochii beauty & pregnancy sunt confectionate din satin, matase si catifea, materiale ce se remarca prin calitate, rezistenta si comoditate.

Principala functie a unei rochii de seara, sau al oricarui alt articol vestimentar este de a imbraca doamnele la un anumit eveniment si de a le conferi siguranta si incredere in frumusetea lor.

1. 2. SISTEM DE SUSTINERE

Marca conferă identitatea produsului şi îl diferenţiază de cele concurente.Marca “Beauty &pregnancy este sugestiva si evidentiaza faptul ca o femeie este frumoasa chiar si in perioada de sarcina. Scopul alegerii acestei marci este de a sublinia originalitatea produselor si de a fi recunoscuti pe piata de desfacere.

Preview document

Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 1
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 2
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 3
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 4
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 5
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 6
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 7
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 8
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 9
Plan de marketing pentru produsul - rochii de seară pentru femei însărcinate - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing pentru Produsul - Rochii de Seara pentru Femei Insarcinate.doc

Te-ar putea interesa și

Rochii de Seară pentru Femei Însărcinate

Partea I: Piața Introducere Societatea românească, la fel ca toate cele din restul Europei Răsăritene, a suferit multe schimbări după renunţarea...

Ai nevoie de altceva?