Factorii specifici mixului de marketing se refera la produs, pret, promovare si distributie, variabile direct observabile cu impact asupra comportamentului consumatorului. Firma noastra este preocupata de anticiparea nevoilor consumatorilor si adesea oferta depaseste asteptarile acestora, datorita utilizarii tehnologiilor avansate in domeniul anticonceptionalelor. Noi consideram ca anticiparea nevoilor clientului si calitatea produsului sunt cele mai importante si de accea dorim lansarea produsului nostru: The Secret. I. Configurarea produsului Configurarea produsului va fi realizata pe anticonceptionalele "The Secret". a) Atributele produsului: 1. Caracteristici fizice Produsul se gaseste intr-un ambalaj unic care contine doua blistere cu 10 respectiv 11 pilule Forma acestora este rotunda sugerand ciclitatea, repetitivitatea. Culoarea este rosie sugerand viata, energia. Dimensiunea este de numai 5 mm diametru pentru a fi usor de ingerat. 2. Functie principala si functii secundare Anticonceptionalele sunt folosite in general pentru evitarea sarcinilor nedorite. Pe langa aceasta functie principala produsul are urmatoarele functii secundare: - imbunatatirea starii de sanatate prin reducerea cantitativa a menstruatia si pentru reglarea ciclul menstrual; - imbunatateste starea de disconfort premenstrual; - reduce riscul afectiunilor benigne ale sanului; - contribuie la diminuarea aparitiei cancerului uterin si a cancerului ovarian; b) Sistem de sustinere Numele comercial - firma noastra este inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub numele de S.C. 2PS SRL si inmatriculata cu numarul RJ 22- 310-2009, cod fiscal:MI 29376825, cont: 48528562548763 BRD, e-mail: thesecret@2ps.ro, site: www.2ps.ro, tel.: 0232-111.100, fax: 0232-123.583. 1. Marca produsului: The Secret. Denumirea produsului The Secret este un nume distinctiv deoarece sugereaza confidentialitatea, discretia si intimitatea consumatorilor acestui produs (The secret = secret, taina, mister), este un cuvant sonor, usor de pronuntat, de remarcat, de retinut si posibil de pronuntat in alte limbi. 2. Slogan Pentru anticonceptionalele The Secret am conceput un slogan specific. Acesta este: ,,Secretul tau zi de zi" care reprezinta, specific unui consum de anticonceptionale, viata personala a unei femei. 3. Sigla (logo) este reprezentata de: Combinatie celor doua culori rosu si negru sugereaza diferentele dintre cele 2 sexe, logoul fiind scris cu litere de tipar si drepte pentru a sugera seriozitatea si calitatea. Pe langa denumirea produsului este prezent si imaginea unui cuplu cu rol de a diferentia logoul si de a sugera mediu de utilizare. 4. Ambalaj Produsul ,,THE SECRET" este disponibil intr-un portofel de diferite forme si culori: - forma dreptunghiulara disponibila de culoare albastru; - forma dreptunghiulara disponibila de culoare negru; - forma dreptunghiulara disponibila de culoare rosu.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).