1. Descrierea firmei Firma D.B.A.D. a fost infiintata in anul 2010, avand ca obiect de activitate crearea si imbunatatirea produselor destinate ingrijirii parului. In prezent firma are 150 de angajati, impattiti pe mai multe departamente. Sediul nostru central este situat in Municipiul Bucuresti, sector 2, strada Italiana, nr. 24. La momentul infiintarii, firma D.B.A.D. dispunea de un capital social in valoare de 100.000 lei. Datorita succesului inregistrat pe piata din Romania, firma noastra a prezentat in anul 2015 o cifra de afaceri de 3.000.000 lei. In anul 2016, ne propunem sa atingem valorea de 3.500.000 lei, in ceea ce priveste cifra de afaceri. 2. Produsul lansat Strhair, noul ulei din gama produselor D.B.A.D., promite sa ofere o indreptare a diferitelor tipuri de par fara a fi necesara folosirea oricarui instrument ce poate afecta si distruge firul de par. Este cunoscut faptul ca, inca din ultimul deceniu, folosirea placii, a feonului sau a oricarei metode de uscare si indreptare a parului a avut efecte negative asupra acestuia, caderea parului devenind una dintre cele mai mari probleme ale femeilor. Uleiul Strhair va reusi sa rezolve aceasta mare problema, deoarece simpla lui folosire pe parul umed va avea ca efect indreptarea eficienta si rapida, fara a ataca firul de par. Produsul este destinat, in cea mai mare masura, femeilor, dar chiar si barbatilor care vor sa se bucure de un par drept si sanatos. Principalele avantaje ale folosirii uleiului Strhair sunt: actionarea intr-un timp scurt, pastrarea unui par sanatos si indreptarea parului fir cu fir. Strategia de baza pe care o abordam este cea a extinderii liniei produselor, urmarind crearea noului produs, care are la baza o tehnologie inrudita cu produsele existente din gama uleiurilor de par, dar care aduce imbunatatiri. 3. Analiza pietei 3.1. Principalii trei concurenti directi sunt: L'Oreal (cu o cifra de afaceri de 277.840.947 lei si o cota de piata de 15% in anul 2014), Garnier (cu o cifra de afaceri de 225.470.000 lei si o cota de piata de 13% in anul 2014) si Pantene (cu o cifra de afaceri de 150.670.320 lei si o cota de piata de 10% in anul 2014). 3.2. Principalii trei concurenti indirecti sunt producatorii de placi de par, precum: Braun, Remington si Philips. 3.3. Segmentele de consumatori pe care dorim a-i satisface sunt: o in functie de sex: in cea mai mare parte femei o in functie de varsta: categoria 16-45 de ani 4. Obiective 4.1. Obiective calitative Ne dorim ca in primul an de la aparitia produsului, Strhair sa se bucure de o notorietate de 65%, in randul potentialilor cumparatori. Previzionam ca dintre acestia, 60% vor avea o atitudine pozitiva, 25% vor fi neutri, iar restul de 15% nu vor considera produsul nostru util. Desi 60% dintre posibilii cumparatori vor avea o atitudine pozitiva, este posibil ca doar 50% dintre acestia vor avea intentii de cumparare. 4.2. Obiective cantitative Produsul va intra pe piata intr-o cantitate de 10.000.000 de ml, distribuiti in 100.000 sticlute de 100 ml, la un pret de 50RON/buc. Vizam un numar de 3 milioane cumparatori si ne dorim o crestere a cotei de piata de la 5%, la 6%.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.