Plan de Marketing la SC Moldosin SA Vaslui

Cuprins referat Cum descarc?

1. Organizarea societatii comerciale:
1.1 Sediul societatii, forma juridica.
1.2 Sloganul, misiunea si viziunea firmei.
1.3 Obiectul de activitate.
1.4 Realizari importante.
1.5 Resursele umane.
2. Analiza SWOT.
3. Piata societatii:
3.1 Cota de piata.
3.2 Furnizorii.
3.3 Clientii.
3.4 Concurentii.
4. Obiectivele de marketing.
5. Strategiile de marketing-plan de actiune.


Extras din referat Cum descarc?

Moldosin SA s-a constituit conform HG NR, 1200/1990 prin reorganizarea Combinatului de fire sintetice Vaslui, in societate comerciala pe actiuni, prin preluarea integrala a fostului combinat. Societatea este inregistrata la Camera de Comert si Industrie Vaslui, in registrul comercial nr. J37/7/1991.
Societatea are program propriu, incheie contracte directe cu beneficiarii, are cont in banca, are relatii directe economice, financiare si juridice cu diverse regii autonome, societati comerciale, firme si alte institutii din tara si strainatate.
1.2 Sloganul, misiunea si viziunea firmei.
Sloganul SC Moldosin SA este:
"Afacerea noastra este calitatea."
Misiunea societatii este producerea firelor foliesterice de calitate superioara.
Viziunea firmei este sa devina numarul 1 pe piata interna a firelor poliesterice. 
1.3 Obiectul de activitate.
Obiectul de activitate il costituie producerea si comercializarea firelor poliesterice textile si tehnice.
SC Moldosin SA produce 3 tipuri de fire poliesterice:
- fire tehnice
- fire textile etirate
- fire textile texturate
albe, sau vopsite in masa, intr-o gama de aproximativ 150 sortimente, in funtie de finete si gradul de prelucrare.
Firele poliesterice tehnice sunt utilizate pentru tesaturi tehnice, furtune rezistente la presiune, chingi, prelate, franghii pescaresti, etc.
Firele textile etirate (plate) sunt utilizate pentru tesaturi, tricotaje, perdele, panglici, ata de cusut.
Firele textile texturate sunt utilizate la tricotaje, tesaturi, perdele, stofe ,etc.
1.4 Realizari importante.
Prin infiintarea atelierului de cercetare, experimentare si proiectare tehnologica s-au asimilat noi sortimente de fire, s-au obtinut fire vopsite in masa printr-o tehnologie originala.
S-au asimilat prin tehnologie originala toate tipurile de formate din carton utilizate, realizandu-se formate de o calitate foarte buna si inregistrandu-se totodata si importante economii valutare.
S-au asimilat deasemenea piese de schimb, materiale auxiliare, repere electronice de un inalt nivel tehnic.
Activitatea de inovatii si inventii este reprezentata de un numar de 21 de brevete de inventii, fiind in curs de brevetare altele 10.
SC Moldosin SA este certificata pe linie de calitate in conformitate cu standardul international ISO 9002/1995.
1.5 Resursele umane.
SC MOLDOSIN are 1230 de salariati din care:
o 13,5% personal de administratie si specialitate;
o 86,5% muncitori.
Structura resurselor umane pe niveluri de calificare este:
1. manageri 0,41%
2. personal de administratie 7,2% din care:
- cu studii superioare 47,1%;
- cu studii medii 52,9%;
3. personal de specialitate 5,7% din care:
- cu studii superioare 45,9%;
- cu studii medii 51,1%;
4. muncitori 86,5% din care:
- calificati 99,2%;
- necalificati 0,8%.
2. Analiza SWOT.
Puncte tari:
-societatea prezinta caracter de soliditate in ceea ce priveste constituirea si functionarea (statutul si drepturile statutare), aspecte de drept comercial si de proprietate, precum si sub aspectul relatiilor de munca si sociale;
-existenta unei specializari acumulate in ultima perioada, recunoscuta in randul cumparatorilor, atat pe plan intern cat si extern;
-existenta unei relatii de colaborare cu partenerii externi;
-calitatea superioara a produselor;
-existenta unui colectiv de specialisti si muncitori cu un nivel de pregatire ridicat si cu o bogata experienta in domeniu;


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Marketing la SC Moldosin SA Vaslui.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!