Plan de Marketing - Deodorant Onduty

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

.Descrierea firmei si obiectivele acesteia.....................................pag. 3
2.Realizarea analizei situatiei prezente a firmei...........................pag. 4
3.Studiul mediului concurential si al problemelor principale.....pag. 5
4.Obiective de marketing................................................................pag. 6
5.Strategii de marketing..................................................................pag. 6
6.Programul de activitate................................................................pag. 7
7.Buget..............................................................................................pag. 7
8.Evaluarea si controlul..................................................................pag. 8

Extras din referat:

1. DESCRIEREA FIRMEI SI OBIECTIVELE ACESTEIA

Antiperspirantul, un produs cosmetic atat de necesar intr-o lume mereu in miscare, este unul dintre produsele cosmetice cele mai cumparate. Dar multi nu stiu ca studii recente au stabilit o legatura directa intre folosirea antiperspirantului cu clorhidrat de aluminium si aparitia unor afectiuni grave ca boala Alzheimer sau cancerul de san. Clorhidratul de aluminium impiedica aparitia mirosului neplacut de transpiratie dar blocheaza si procesul de transpiratie, un proces natural, prin intremediul caruia se elimina o buna parte a toxinelor din organism, favorizand acumulari de substante toxice la nivelul organelor. Nu de putine ori femeile care au fost diagnosticate cu cancer la san au acuzat dureri si formatiuni ganglionare la nivelul subratului si al sanilor ca urmare a folosirii indelungate a acestor antiperspirante, indiferent de modul lor de prezentare: stick, roll-on sau spray cu pudra.

AVON COSMETICS comercializeaza cosmetice de cea mai buna calitate, in linii complete pentru ingrijirea si infrumusetarea tenului, corpului si a parului. Avon Products, Inc. este o companie de vanzari directe, producatoare de cosmetice, parfumuri, bijuterii si jucarii din Statele Unite, infiintata in anul1886. Avon este o companie de multi-level marketing si este prezenta in peste 135 de tari.

Printre produsele Avon se numara produse de make-up, de ingrijire a tenului, a pielii si a parului, parfumuri, precum si bijuterii. Initial compania se adresa publicului feminin dar si-a extins oferta si la produse pentru barbati si pentru copii.

Avon Cosmetics Romania a fost inregistrata in septembrie 1997. Compania a pornit de la 6 zone care acopereau orasul Bucuresti,ajungand in prezent la 96 de zone la nivelul intregii tari.

Astazi, Avon Romania are un centru de distribuitie in Bucuresti, la Chiajna, de unde se livreaza produse in Romania, Bulgaria, Moldova, Albania si Macedonia. In Romania activeaza peste 6000 de lideri si peste 125000 de reprezentati, iar brosura Avon este cea mai citita publicatie de beauty din Romania, cu un tiraj de peste 700.000 de exemplare.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Plan de Marketing - Deodorant Onduty.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
9 pagini
Imagini extrase:
9 imagini
Nr cuvinte:
1 790 cuvinte
Nr caractere:
11 645 caractere
Marime:
14.81KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, deodorant
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!