Plan de Marketing ASE

Referat
6/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1841
Mărime: 13.40KB (arhivat)
Publicat de: Melisa Pintea
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Academia de Studii Economice din Bucuresti are ca scop fundamental pregatirea viitorilor economisti, derularea programelor de educatie continua, precum si cercetarea stiintifica in domeniul economic.

Academia de Studii Economice din Bucuresti este si doreste sa ramana cea mai prestigioasa institutie de invatamant economic superior si de administratie publica din Romania si sa se califice printre primele universitati din Europa, prin continutul si modernitatea procesului de invatamant, dinamismul inovarii, implicarea in raporturi strategice de parteneriat cu mediul economic si social national si international.

Prin programe de invatamant derulate pe facultati si specializari, Academia de Studii Economice din Bucuresti asigura societatii romanesti si, in principal, economiei nationale, economisti si specialisti in administratie publica. Totodata, asigura continuarea studiilor prin invatamantul de masterat, cursuri postuniversitare si doctorat, in cadrul acestora fiind inclusi absolventi ai invatamantului superior. Academia de Studii Economice din Bucuresti urmareste sa fie remarcata printre institutiile de prestigiu in domeniul economic pe plan mondial.

I. Analiza mediului de marketing (auditul de marketing)

Mediul de marketing se imparte in doua componente: mediul intern si mediul extern compus din micromediul si macromediul.

1. Analiza mediului intern

Academia de Studii Economice din Bucuresti a reasezat in ultimul deceniu de existenta invatamantul economic pe baze moderne. Nivelul sau calitativ a sporit continuu, devenind competitiva pe plan international.

Procesele de invatamant si cercetare au fost dinamice, inovatoare, cu deschidere spre asteptarile absolventilor si exigentele viitorului.

S-au creat noi structuri de desfasurare a activitatii: centre teritoriale, centre de cercetare recunoscute institutional si national, scoli de studii postuniversitare, de management, componente specifice “noii economii” aflata in ofensiva: tehnologii multimedia, internet, retele de calculatore, campus virtual, etc.

In ultima perioada s-a investit mult si indrptatit in dezvoltarea bazei material, ajungandu-se la un nivel recunoscut national, care creeaza conditii bune de desfasurare a activitatilor. A sporit constant patrimonial ASE cu noi proprietati imobiliare cerute de procesul de invatamant. Patrimoniul acumulat a constituit principala premisa a ameliorarii conditiilor de studii si viata ale studentilor si de munca ale cadrelor didactice si celorlalte categorii de salariati.

S-a abordat un management modern, bazat pe proiecte si increderea in oameni. Prin imbunatatirea comunicarii, personalul universitatii a asimilat un nou tip de cultura organizationala, promovata in raport cu schimbarile cantitative si calitative survenite. Acestea au ridicat in fata institutiei si a beneficiarilor serviciilor oferite de noi obiective strategice, valori si asteptari.

In cadrul Academiei de Studii Economice studiau in 2004 48000 de studenti si cursanti, dintre care peste 15931 la invatamantul la distanta, 2643 doctoranzi, 969 cursanti la diverse forme de pregatire postuniversitara. S-au dezvoltat 18 centre teritoriale plasate in diverse zone din tara.

2. Analiza mediului extern

a) Micromediul este reprezentat de concurenta, unde Academia de Studii Economice din Bucuresti este una dintre cele mai prestigioase universitati cu profil economic din Romania. Ea doreste sa atraga un numar cat mai mare de studenti din toate colturile tarii, lucru pe care il reuseste prin planurile de invatamant bine conturate si adaptate cererii de forta de munca actuala.

ASE are un avantaj important fata de celelalte universitati cu profil economic din tara deoarece ofera studentilor posibilitatea de a se specializa in orice domeniu economic, deoarece are in componenta sa 10 facultati:

- Relatii Economice Internationale

- Contabilitate si Informatica de Gestiune

- Marketing

- Management

- Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori

- Economia Agroalimentara si a Mediului

- Economie

- Cibernetica, Statistica si Informatica Economica

- Comert

- Administrarea Afacerilor

Preview document

Plan de Marketing ASE - Pagina 1
Plan de Marketing ASE - Pagina 2
Plan de Marketing ASE - Pagina 3
Plan de Marketing ASE - Pagina 4
Plan de Marketing ASE - Pagina 5
Plan de Marketing ASE - Pagina 6
Plan de Marketing ASE - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing ASE.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Fundamentarea Planului de Afaceri la SC Ro-Star SA

Întreprinderile din agricultura si industria alimentara, aflate în procesul de restructurare si de relansare a activitatii, suferind influentele...

Organizarea mixului de marketing în cadrul DOMO SA

Capitolul I -Prezentarea companiei S.C. DOMO S.A 1.1.Descrierea societății Domo este liderul pieţei de electronice, electrocasnice, IT&C și...

Fundamentarea Planului de Desfacere

Desfacerea produselor reprezinta un, proces planificat de livrare a marfii si de realizare a planului de productie, prin care se asigura, pe de o...

Promovarea Produselor și Serviciilor Financiar Bancare

Introducere Instituţiile bancare au în economie rolul unor „locomotive” ale dezvoltării. Fluxurile financiare hrănesc organismul economico-social,...

Balanța de Plăți a României - Structură și Tendințe

Balanţa de plăţi evidenţiază toate tranzacţiile care au loc derulată, la un moment dat între rezidenţii unei ţări şi restul lumii. Înregistratrea...

Mixul de Marketing ASE

Academia de Studii Economice din Bucuresti este si doreste sa ramana cea mai prestigioasa institutie de invatamant economic superior si de...

Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului

Academia de Studii Economice Academia de Studii Economice din Bucuresti, considerată a fi reprezentantul de vârf al învaţamântului economic...

Factorii competitivității

Definita ca fiind „gradul în care o natiune, în conditii de piata libera si onesta, poate sa produca bunuri si servicii care sa treaca proba...

Ai nevoie de altceva?