Plan de Marketing

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 5396
Mărime: 60.49KB (arhivat)
Publicat de: Paula Ciobotaru
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. 1. SUMAR 2
  2. 1.1 Prezentarea generala a companiei 2
  3. 1.2 Stabilirea misiunii companiei 3
  4. 1.3 Volumul estimat al pietei 3
  5. 1.4 Numerarul necesar in primul an 3
  6. 1.5 Obiectivele pe termen scurt 4
  7. 1.6 Obiectivele pe termen mediu 4
  8. 1.7 Obiectivele pe termen lung 4
  9. 2. DESCRIEREA ASOCIATILOR 4
  10. 3. DESCRIEREA PRODUSULUI OFERIT 5
  11. 3.1 Descrierea produselor oferite 5
  12. 3.2 Descrierea caracteristicilor distinctive ale produselor 6
  13. 3.3 Necesitatile acoperite 7
  14. 3.4 Modul cum este perceput de oameni 7
  15. 4. DESCRIEREA PIETEI SI A CONCURENTEI 8
  16. 4.1 Clientii(grupul tinta) 8
  17. 4.2 Modificarea structurii grupului tinta in viitor 10
  18. 4.3 Piata 11
  19. 5. STRATEGIA DE MARKETING 12
  20. 5.1 Strategii de pret 13
  21. 5.2 Modalitati de plata 13
  22. 5.3 Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor 14
  23. 5.4 Activităţi post-vânzare 14
  24. 5.5 Canale de distributie 14
  25. 5.6 Fazele ciclului de viata 15
  26. 5.6.1 Faza de lansare 15
  27. 5.6.2 Faza de crestere 15
  28. 5.6.3 Faza de maturitate/saturatie 15
  29. 5.6.4 Faza de declin 16
  30. 5.7 Reclama si promovare 16
  31. 5.7.1 Rolul reclamei 16
  32. 5.7.2 Metode de publicitate 16
  33. 5.7.3 Tipuri de publicitate 17
  34. 6. MOBILIZAREA RESURSELOR NECESARE 17
  35. 6.1 Resursele materiale si financiare detinute 17
  36. 6.1 Investitii necesare 18
  37. 6.3 Resurse umane 19
  38. 7. CONDUCEREA AFACERII 19
  39. 8. IPOTEZE SI RISCURI – ANALIZA SWOT 21
  40. 9. PLANUL FINANCIAR 21
  41. 9.1 Supozitii initiale 21
  42. 9.2 Fluxul de numerar pentru anul 2007 24
  43. 9.3 Fluxul de numerar pentru anii 2007, 2008, 2009 25
  44. 9.4 Indicatori de rentabilitate 25
  45. - Profitul(venituri totale – cheltuieli totale) 25
  46. - Rata profitului(profit/cifra de afaceri) 26
  47. CONCLUZII 27

Extras din referat

1. Sumar

1.1 Prezentarea generala a companiei

- In ultimii ani, in Romania, s-a remarcat o crestere semnificativa a interesului manifestat de femei pentru sport. Aceast lucru se poate observa in special din cresterea semnifictiva a numarului de sali de fitness si gimnastica aerobica.

Am remarcat ca, in momentul de fata, pe piata romaneasca nu exista prea multe firme care sa se ocupe doar cu comercializarea de articole sportive pentru femei si, de aceea, ne-am gandit sa ne implicam in ceva inovator si original, care sa ne aduca sanse de reusita. Firma noastra, S.C. Women SpertsWear S.R.L., va oferi aproximativ tot ce isi doreste o femeie in materie de articole sportive, incepand de la haine, incaltaminte, lenjerie intima, pana la produse pe care o femeie activa si le doreste si care nu pot fi gasite in mod normal intr-un magazin sportiv destinat ambelor sexe.

- O astfel de firma ar veni ca un raspuns firesc la necesitatile pietei întrucat exista persoane care sunt mai pretentioase in ceea ce priveste vestimentatia proprie. Din lipsa de timp, acestea cauta magazine care le pot oferi o gama cat mai variata de produse.

1.2 Stabilirea misiunii companiei

- Firma se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 14 si 60 de ani, avand un statut socio-economic inalt, deoarece atat comisionul perceput, cat si calitatea serviciilor oferite vor fi ridicate.

1.3 Volumul estimat al pietei

- Avand in vedere faptul ca magazinul nostru va fi localizat intr-o zona centrala a Bucurestiului, estimam ca volumul pietei, initial, va fi minim 2452 de femei.

1.4 Numerarul necesar in primul an

- Am preconizat ca pentru primul an de activitate capitalul varsat de cele trei asociate(210000 RON), precum si profitul obtinut vor fi suficiente pentru o buna desfasurare a activitatii firmei.

1.5 Obiectivele pe termen scurt

- Initial (5-6 luni), vom urmari sa ne facem cunoscuti, atat printr-o campanie foarte puternica de promovare, cat si prin calitatea serviciilor. Astfel, reclama va fi asigurata nu numai de noi, ci si de catre clienti, prin recomandarea magazinului prietenilor si cunoscutilor(asa-numita reclama “din gura in gura”). Scopul nostru este ca firma sa isi castige un loc clar precizat pe piata.

1.6 Obiectivele pe termen mediu

- Ulterior, vom acţiona pentru consolidarea firmei. Prin intermediul unor chestionare vom cere parerea clientilor cu privire la punctele slabe ale afacerii si la imbunatatirile ce ar putea fi aduse produselor si serviciilor oferite.

1.7 Obiectivele pe termen lung

- Vom urmari diferentierea fata de concurentii prezenti si cei potentiali, incercant sa castigam un procent din piata, prin formarea unei clientele fidele.

- Vom avea in vedere deschiderea unui magazin virtual, de unde isi vor putea face cumparaturile nu numai femeile foarte ocupate din Bucuresti, ci si cele din alte orase ale tarii.

- In functie de succesul si de profitul inregistrat, vom face demersuri în vederea deschiderii unui nou magazin intr-o zona cat mai buna a Bucurestiului. Aceasta se va realiza dupa consolidarea magazinului actual, conform estimarilor noastre, în cca. 3-4 ani.

2. Descrierea asociatilor

- Pe langa mine mai sunt trei persoane implicate in acest proiect,toate diferite din punct de vedere al caracterului, insa care, impreuna, se completeaza si se ajuta reciproc. Un amanunt important este faptul ca ne cunoastem foarte bine si stim ce abilitati are fiecare dintre noi. Suntem studente ale Academiei de Studii Economice, avand inalte studii in domeniul economic.

Preview document

Plan de Marketing - Pagina 1
Plan de Marketing - Pagina 2
Plan de Marketing - Pagina 3
Plan de Marketing - Pagina 4
Plan de Marketing - Pagina 5
Plan de Marketing - Pagina 6
Plan de Marketing - Pagina 7
Plan de Marketing - Pagina 8
Plan de Marketing - Pagina 9
Plan de Marketing - Pagina 10
Plan de Marketing - Pagina 11
Plan de Marketing - Pagina 12
Plan de Marketing - Pagina 13
Plan de Marketing - Pagina 14
Plan de Marketing - Pagina 15
Plan de Marketing - Pagina 16
Plan de Marketing - Pagina 17
Plan de Marketing - Pagina 18
Plan de Marketing - Pagina 19
Plan de Marketing - Pagina 20
Plan de Marketing - Pagina 21
Plan de Marketing - Pagina 22
Plan de Marketing - Pagina 23
Plan de Marketing - Pagina 24
Plan de Marketing - Pagina 25
Plan de Marketing - Pagina 26
Plan de Marketing - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Încălțămintea Sport

I Elementele definitorii ale pietei incaltamintei sport 1. Caracterizare generala Incaltamintea, fie ea sport, eleganta, sau cazuala, a aparut...

Plan de Marketing Hotel Parc

1. Expunerea introductivă S.C. PARC S.A. se încadrează în cadrul unităţilor economice de prim rang ale municipiului Alba Iulia, funcţionând...

Piața auto România

Analiza pieţei automobilelor din România 1. Produsul a. Istoric al automobilelor la nivel naţional şi internaţional Inca din cele mai vechi...

Plan de afaceri - o spălătorie ecologică

I.Rezumat Firma infiintata de noi “ SUPER CLEAN” are ca obiect de activitate spalarea si curatarea articolelor de imbracaminte si nu numai ,pentru...

Mediul de Marketing

I. MEDIUL DE MARKETING 1. Noțiuni generale privind mediul de marketing Agenții economici, precum și alte organizații și instituții, își...

Plan de afaceri

1. Definirea activitatii oraganizatiei si a viziunii/misiunii acesteia: Denumirea Firmei: “PowerHostQ” Misiunea: PowerHostQ este o companie...

Distribuția Produselor și Canalele de Distribuție

Actele fundamentale ale societăţii sunt condiţionate în realizarea lor de organizarea schimburilor de marfă. Aceste acte pune în mişcare întreaga...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Planul de Marketing Privind Lansarea unui Nou Produs

INTRODUCERE În cadrul mediului de marketing, accentuarea tulburenţei pieţelor în ultimul sfert al secolului al XX-lea, trăsătura prezentând o...

Plan de Marketing Pensiunea Gil

CAPITOLUL 1. INTRODUCERE 1.1 PREZENTAREA AFACERII Denumire, sediu si forma juridica Societatea S.C. GILSIL COM S.R.L este o pensiune cu statutul...

Planul de marketing ca instrument de direcționare a activității de marketing

INTRODUCERE Importanța. Marketingul este arhitectul societăţii de consum, adică a unui sistem în care indivizii sunt obiectul unei „exploatări...

Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prăjituri Aniversare

1. MEMORIU JUSTIFICATIV Lucrarea de faţă a apărut ca o necesitate de adaptare la situaţia globală actuală caracterizată printr-o progresivă...

Analiza activităților de marketing la nivelul firmei SC VinVranc SA Vrancea

CAPITOLUL 1. PREZENTAREA SI DESCRIEREA ACTIVITATII CURENTE 1.1. NUME SI LOCALIZARE Societatea comerciala „S.C. VinVranc S.A” Vrancea este o...

Planul de Marketing - O Abordare Teoretică

Introducere Fiecare om din societate, are un plan în viaţa lui, şi anume ce vrea sa realizeze pe plan profesional şi personal, pentru realizarea...

Prezentarea activității firmei SC Vel Pitar SA

CAP 1:Prezentarea si descrierea activitatii S.C VEL PITAR S.A 1.1 Nume si localizare Grupul Vel Pitar este liderul pieţei româneşti a produselor...

Plan de Marketing privind Dezvoltarea Eurocor pe Piața Românească

INTRODUCERE Această lucrare are la bază elaborarea planului de marketing. În zilele noastre, nu contează cât de bun este produsul său serviciul pe...

Ai nevoie de altceva?